Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 27. februar 2013 #126 Skrevet 27. februar 2013 Selv om en person bygger en karriere på å være en offentlig person, betyr det faktisk ikke at Kari Nordmann (eller Anonym bruker) er fritatt vanlig folkeskikk og at man dermed kan hetse og fråtse i andres ulykke. Eller man kan jo det, men da er man ikke noe spesielt snill person. Det er noe som heter at «den av dere som er uten synd, kan kaste den første steinen»...
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2013 #127 Skrevet 27. februar 2013 Selv om de har vært et "offentlig" par, så må vi ikke glemme at de er mennesker, på lik linje med deg og meg. De har ekte følelser, og et samlivsbrudd er da like vondt for dem som for oss!? Kanskje var det for stor aldersforskjell mellom dem Kanskje var de uenige om barneoppdragelsen for Aksels datter kanskje var de for opptatt på hver sin kant Kanskje var de uenige om prioriteringer av tid, penger.. what ever.. Kanskje overlevde ikke forholdet utroskapen (om det er tilfelle) kanskje, kanskje, kanskje... Å spekulere i dette blir bare for dumt, og ryktespredningen hjelper ikke akkurat på situasjonen. Jeg satte meg ned og leste litt på vg.no etter denne tråden dukket opp siden jeg ikke har engasjert meg i deres forhold før og ikke ante hva dere snakket om. Men i avisa står det at bruddet skjedde for en stund siden, men at de først nå har stått fram. Bare fordi de ikke har gått ut offentlig med bruddet før nå så har de sikkert levd som single siden da, og da er det ikke så uvanlig å surre seg borti andre.. Tone og Aksel har ikke meldeplikt til det norske folk, kanskje de ikke selv visste akkurat HVOR interessant deres brudd var for nysgjerrige husmødre.. ikke vet jeg.. Men de har vel sine grunner til hvorfor ting er som de er og hvorfor de har gjort som de har gjort.. Vel og greit. Selvfølgelig går de ikke ut med eksakt dato for bruddet. Selv om de sier det har skjedd for en stund siden kan det være ren løgn. Hvem vil gå ut å si at "vi gjorde det slutt forrige tirsdag i 17 tiden under en opprivende krangel ved middagsbordet" ? Nei, man må ikke tro på alt! Anonym poster: ee823c83f2083114548c81eb520c2df3 Men uansett, hvorfor skal vi legge oss oppi hvorfor det ble slutt? Har vi egentlig noe med det? Anonym poster: e3d3844d2c488bdb08c5ac2e34b800a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå