Anonym bruker Skrevet 25. februar 2013 #1 Skrevet 25. februar 2013 Måtte jo bare komme.. Anonym poster: 9dab064e736a693b48f6bcf66a626c65
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2013 #2 Skrevet 25. februar 2013 Hæ? Noe å bry seg om da. Anonym poster: 1c1938bc4824d06e82c77d7802e4400c
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2013 #3 Skrevet 25. februar 2013 Det er jo ikke bekreftet av paret selv ennå ;-) Anonym poster: 8c490f35076f163bc18cf3cc0fc09023
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2013 #4 Skrevet 25. februar 2013 Hvem? Anonym poster: ae4af026d2fe5a91269bf869a3eff76d
førskolelæreren Skrevet 25. februar 2013 #5 Skrevet 25. februar 2013 Typisk media som går ut med noe bare for å trekke til seg lesere.
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 25. februar 2013 #6 Skrevet 25. februar 2013 Hvor har du det ifra? jungeltelegrafen? Jeg er ikke så "inn" i kjendisverdenen, men står det ikke masse om hvor lykkelige de er, bryllupsplanlegging, fornøyde svigerforeldre osv? (hørtes veldig ut som jeg følger med på dette, men jeg leser bare overskriftene )
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2013 #10 Skrevet 25. februar 2013 psss.. aldri i verden om dette stemmer, bare Se & Hør.. nei, VG heter det visst, som prøver å trekke lesere.. Anonym poster: 98a264aff0f82bc1654e48b72fc558f4
Plutselig_gravid Skrevet 25. februar 2013 #11 Skrevet 25. februar 2013 Overrasker meg ikke og så den komme.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2013 #12 Skrevet 25. februar 2013 Trist da om det stemmer. Anonym poster: ecb5392feaaeb8b063359f83a07e5cf0
Jettanicole Skrevet 25. februar 2013 #13 Skrevet 25. februar 2013 Står alltid mye rart i mediene da. Er ikke noe å stole på før de kommer ut å forteller det selv.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2013 #14 Skrevet 25. februar 2013 Tenkte det i går da jeg så dette med kyssinga med han svensken. Hun var jo utro, samme hvor mye spøk hun skal ha det til å være. Og så på nasjonal tv da. :-/ Anonym poster: 53c17c4af2fec18b44f060fd97235655
mummitroll Skrevet 25. februar 2013 #15 Skrevet 25. februar 2013 http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=10107819
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2013 #16 Skrevet 25. februar 2013 Er ikke han litt hardhendt da. Anonym poster: 1b03eeb448c78a08f5605ddfe6ee6b7a
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2013 #18 Skrevet 25. februar 2013 Har faktisk aldri hatt tro på dette forholdet...så kommer ikke som noe bombe..hun er aaaaaltfor høy på seg selv..kysser på alt og alle, utrolig ung...selv om hun selv mener hun er en svææært moden 24 åring osv. Blir spennende å se nå da.. Men fo all del..brudd er alltid trist..og dæven om det er sant er hun nå tøff som stilte så uannfektet i idol på fredag Anonym poster: 9dab064e736a693b48f6bcf66a626c65
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2013 #19 Skrevet 25. februar 2013 Så bra. Tror hun kan finne seg noe mye bedre enn en skalla raring. Anonym poster: 60fbfa822a2849075aeec7a48f2b0814
Gjest -Truseløs- Skrevet 25. februar 2013 #20 Skrevet 25. februar 2013 Ånei! Jeg kjenner hverken Tone eller Aksel, men synes det er veldig trist om de går fra hverandre.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2013 #21 Skrevet 25. februar 2013 Så frekke dere er??!! Tror dere bare er misunnelig på jenta. Hun er sabla flink, har nådd veldig langt på kort tid. Jeg synes hun er ett forbilde. Slutt å rakk ned på andre-hun er perfekt bare innrøm det! Anonym poster: f44732bdd3ac9423ec6114de20ebe1f3
Jettanicole Skrevet 25. februar 2013 #22 Skrevet 25. februar 2013 Trudde de var ett sterkt par jeg da.
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 25. februar 2013 #23 Skrevet 25. februar 2013 Damn you, women! Nå må jeg jo bare inn å lese dette! *forbanner meg selv som lar meg påvirke*.. hehe
førskolelæreren Skrevet 25. februar 2013 #24 Skrevet 25. februar 2013 Alltid trist med brudd. Har ingenting imot disse to menneskene. De virker veldig flinke i mine øyne
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 25. februar 2013 #25 Skrevet 25. februar 2013 Damn you, women! Nå må jeg jo bare inn å lese dette! *forbanner meg selv som lar meg påvirke*.. hehe Ha ha ha, jeg måtte også det :-D Gikk fra "det driter vel jeg i" innstillingen til "dette må jeg bare sjekke ut" :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå