Anonym bruker Skrevet 24. februar 2013 #26 Skrevet 24. februar 2013 Monter en GPS i nakken på han, så vet du alltid hvor han er. Ja det kan dei som er kontrollfrikete fruer. Tenk kor deiligt og husk monter eit sjult kamera at på. Tenk han kan vere utro som jeg tror er kjempe sansynlig. Uff må heim til den super kontroll frika fruen min. Anonym poster: 16b19f7873f05e94624d4422a728f120
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2013 #27 Skrevet 24. februar 2013 Min er av samme sorten, men veit som regel hvor han befinner seg siden han ikke har så stor omgangskrets. Så kommer han ikke hjem så er det greit. Han tar sin tørn når han kommer inn døra. Anonym poster: 4964d55929636052d34496f394bc96ec
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2013 #28 Skrevet 24. februar 2013 Man trenger ikke å sitte sammen og holde hverandre i hendene hele tiden men det er faktisk respektløst og ikke sende en sms og si fra slik at partneren ikke trenger å våkne å bli kjempe bekymret. Jeg har selv bodd med en mann som jobbet kveld/natt og om han ikke var der når jeg våknet om morgenen ville jeg blitt veldig bekymret om noe hadde hent. Ikke utroskap men det finnes så mye dritt man kan møte på ute (samme om personen har vært ute på byen) det er knivstikkinger og vold og gud vet hva og da vil jeg gjerne at personen respekterer meg nok til å si fra at jeg har reist til den eller den slik at jeg ikke blir redd og ser for meg det verste. Anonym poster: 2358a630eb60ec6ec7052797d691a614
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2013 #29 Skrevet 24. februar 2013 Jeg HADDE en samboer som noen her har. Dro ut med kompisen sin og kunne være borte en natt uten noen beskjed. Jeg trodde ikke han var utro men ble gal når mobilen var av å jeg satt hjemme og var livredd for om noe hadde skjedd. Kalles respekt og gi beskjed til den personen du deler ett liv med, spesielt når det er barn inni bilde. Han sa også som regel at han kom hjem..... Når han og denne kompisen skulle ha spillekveld og endte opp på fest hos venninna til dama til kompisen fikk jeg en sms om at han kom hjem. Dagen etter våknet jeg til tom seng og jeg måtte hente han. Lang historie kort, han hadde da blitt igjen til ett ons. Da heiv jeg han ut.. Anonym poster: fd1278ecd13e2713049239bf9eb2e4e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå