Gå til innhold

ikke bedt i bursdag til tantebarn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det greit at HI skvises ut av andre familieaktiviteter også da? Siden hun ikke kan være i samme rom som svigerinnen?

Tror faktisk ikke mannen min hadde dratt selv om jeg hadde insistert på det.

Hvordan skal dette løses i lengden?

Hi bør jo bare be om unnskyldning for at hun blander seg i ting hun ikke har noe med å blande seg inn i, da går det forhåpentilgvis bra.

Enig i at HI har blandet seg vell mye inn i ting hun ikke har noe med. Hun bør be om unnskyldning, absolutt!

Men synes svigerinnen er egoistisk! Det er ikke hennes toårsdag selv om det kanskje virker litt sånn. Hun bør sette barnet sitt i første rekke!

Er vel bedre for toåringen at mamma er i super humør på bursdagen og ikke irritert på tante som blander seg opp i alt. Hadde jenta vært 10 år og hun hadde hatt et nært forhold til tanta si så hadde jeg syntes at mor burde ta seg sammen, men jenta blir to..Sikkert ikke noen krise at tante ikke kommer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har alltid lært at man skal holde kjeft om man ikke har noe positivt å komme med!

Synes du har lagt deg opp i alt for mye, konsentrer deg heller om å oppdra dine barn på en god måte. Kan jo hende hun synes du prioriterer helt feil også når det kommer til dine barn, for alt du vet. Jeg er nok da en knalldårlig mor, for jeg tar barna ut innimellom når dem er syk. Jeg har troen på at litt frisk luft gjør dem godt- så lenge dem er i god nok form til å dra ut.

Hev deg over det denne gangen, og heller tenk litt over før du sier ting senere. Må si at du har bedt litt om dette selv, og jeg personlig ville blitt lei meg om svigerinnen min hadde kommentert så mye negativt om meg som mor.

Jobb med deg selv, og begynn å bli litt mer positiv når du prater med henne. Kan nok hende dette blir til å ordne seg etterhvert :) Alle må svelge litt kameler, og det kan jo hende at det har vært litt tungt for henne at du ofte sier ting når hun ikke ber om svar.

Anonym poster: 5df5c44a97c673bdcc5f908d2510a640

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...