Anonym bruker Skrevet 22. februar 2013 #1 Skrevet 22. februar 2013 jeg og min svigerinne er ikke lengere på talefot etter hennes ønske fordi jeg har sagt akkurat hva jeg mener om ting og tang i livet deres. og ungen dems skal feire 2års dagen sin neste helg. mann og barn her er bedt men jeg har fått mld om at de ikke vil jeg skal komme pga at vi ikke prater.. hvordan ville dere ha reagert og hva ville dere synes om at mann og barn her går? Mann her er usikker på hva han skal gjøre.. en del føler han burde være hjemme siden jeg ikke er ønsket men samtidig er det jo onkelbarnet hans som fyller år og dette ikke burde gå utover hun.. vet resten av familien er skuffet over at jeg ikke er bedt men jeg respekterer valget deres og skal bli hjemme.. bare for og si det sånn,denne dama legger ut ABSOLUT alt de gjør på fb og hvis jeg spør om noe hun skriver så får jeg bare svar at jeg ikke har noe med det.. er derfor hun har kuttet meg ut,fordi hun synes jeg bryr meg for mye :/ Anonym poster: 34eae00d1e5eeb773b37c665a2d3134e
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2013 #2 Skrevet 22. februar 2013 La mannen din dra, bli hjemme selv. Som du skriver selv, skal det ikke gå utover barnet Men litt dumt med sånne "feider". Anonym poster: efc461d86d5250e2f8015b58c077a734
<3 2G <3 Skrevet 22. februar 2013 #3 Skrevet 22. februar 2013 Hadde sendt mannen med god samvittighet og kooos deg hjemme alene.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2013 #4 Skrevet 22. februar 2013 jeg og min svigerinne er ikke lengere på talefot etter hennes ønske fordi jeg har sagt akkurat hva jeg mener om ting og tang i livet deres. og ungen dems skal feire 2års dagen sin neste helg. mann og barn her er bedt men jeg har fått mld om at de ikke vil jeg skal komme pga at vi ikke prater.. hvordan ville dere ha reagert og hva ville dere synes om at mann og barn her går? Mann her er usikker på hva han skal gjøre.. en del føler han burde være hjemme siden jeg ikke er ønsket men samtidig er det jo onkelbarnet hans som fyller år og dette ikke burde gå utover hun.. vet resten av familien er skuffet over at jeg ikke er bedt men jeg respekterer valget deres og skal bli hjemme.. bare for og si det sånn,denne dama legger ut ABSOLUT alt de gjør på fb og hvis jeg spør om noe hun skriver så får jeg bare svar at jeg ikke har noe med det.. er derfor hun har kuttet meg ut,fordi hun synes jeg bryr meg for mye :/ Anonym poster: 34eae00d1e5eeb773b37c665a2d3134e Hva er det du har sagt din hjertens mening om egentlig? Blir det for mye fra deg kan jeg jo forstå hun reagerer. Anonym poster: 8225d12ac098e8b483b1f7a6602348d5
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2013 #5 Skrevet 22. februar 2013 siste gangen nå var det at barnet deres var syk med feber og streptokokker og oppkast og da skrev hun at de skulle ut og da svarte jeg at det kanskje er greit og holde hun inne til hun var frisk,og da høgger hun tilbake og sier at jeg ikke har noe med det.. men hvorfor legge det ut på fb da spurte jeg og da svarte hun ikke.. oxo har de fått masse ekstra penger (oxo plublisert på fb ) og da skrev jeg på chatten at de burde bruke pengene på ungen sin i stedet for og kjøpe seg nye mobiler,ps3 og masse annet til seg selv. grunn til at jeg skrev det var fordi de har lånt masse tøy av oss nå fra dattera ble født fordi de ikke har penger til klær til dattera si selv.. og jeg synes det da blir feil og kjøpe kun til seg selv og ikke til dattera. igjen fikk jeg svar at jeg ikke hadde noe med det!! Anonym poster: 34eae00d1e5eeb773b37c665a2d3134e
Gjest Ziva Skrevet 22. februar 2013 #6 Skrevet 22. februar 2013 Du bryr deg med ting du ikke har noe med.
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 22. februar 2013 #7 Skrevet 22. februar 2013 "jeg og min svigerinne er ikke lengere på talefot etter hennes ønske fordi jeg har sagt akkurat hva jeg mener om ting og tang i livet deres" Kan skjønne at hun blir irritert dersom du har langet ut uten at noen har spurt om din mening. Det er deres liv. Ikke ditt.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2013 #8 Skrevet 22. februar 2013 men hvorfor legger hu ut alt på fb da hvis folk ikke får kommentere?? Anonym poster: 34eae00d1e5eeb773b37c665a2d3134e
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 22. februar 2013 #9 Skrevet 22. februar 2013 men hvorfor legger hu ut alt på fb da hvis folk ikke får kommentere?? Anonym poster: 34eae00d1e5eeb773b37c665a2d3134e Man trenger ikke kommentere på alt. Noen ganger er det lurt å la ting bli forbigått i stillhet.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2013 #10 Skrevet 22. februar 2013 sjelden jeg kommenterer på statusene hennes da bare så det er sagt. men jeg kommenterer når jeg synes ting hun skriver er litt merkelig Anonym poster: 34eae00d1e5eeb773b37c665a2d3134e
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 22. februar 2013 #11 Skrevet 22. februar 2013 Du har faktisk ikke noe med hverken hvordan de bruker pengene sine eller hva de gjør med barna, så lenge det er innenfor rimelighetens grenser selvsagt. Hun står fritt til å skrive hva hun vil på fb og hun står fritt til å ikke ønske "råd" fra deg. Jeg syns også at mann og barn bør gå i selskapet så får du heller kose deg hjemme. Og du, stor bokstav etter punktum, vær så snill. Det blir så mye enklere å lese da.
hit og dit Skrevet 22. februar 2013 #12 Skrevet 22. februar 2013 Da lar du mannen og barna dine gå, slik at dine tåpeligheter ikke går utvover barna. La barna bli kjent, for de kan ha et fint vennskap sammen i fremtiden. Mannen din bør også kunne få ha et forhold til sin søster på tross av din feide med henne. Slik du beskriver historien bak feiden så har du lagt deg oppi ting du ikke har noe med, og dette er din versjon av hendelsen.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2013 #13 Skrevet 22. februar 2013 Jeg kan være enig med deg at de gjør rare valg, men det er ikke din bisniss.... Butt out! Ville ikke holdt mann og barn hjemme pga din tendens til å blande deg borti ting du ikke har noe med. Anonym poster: 1d77bcbf783ccc30f46a2b66b50bd54e
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2013 #14 Skrevet 22. februar 2013 Det du ikke har forstått er at du ikke MÅ kommentere alt. Du synes det er teit hun legger livet ut på fb. Da er det like teit du kommenterer der inne. La være med å kommentere, ut over kun hyggelige ting. La mannen dra i bursdag og send med gave eller blomst med hyggelig hilsen. Da hever du deg over den ukulturen dere er i ferd med å sette og gir heller god positive fremtids målsettinger. Anonym poster: 87608a13f513a57f3bcb512072cf4c98
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2013 #15 Skrevet 22. februar 2013 siste gangen nå var det at barnet deres var syk med feber og streptokokker og oppkast og da skrev hun at de skulle ut og da svarte jeg at det kanskje er greit og holde hun inne til hun var frisk,og da høgger hun tilbake og sier at jeg ikke har noe med det.. men hvorfor legge det ut på fb da spurte jeg og da svarte hun ikke.. oxo har de fått masse ekstra penger (oxo plublisert på fb ) og da skrev jeg på chatten at de burde bruke pengene på ungen sin i stedet for og kjøpe seg nye mobiler,ps3 og masse annet til seg selv. grunn til at jeg skrev det var fordi de har lånt masse tøy av oss nå fra dattera ble født fordi de ikke har penger til klær til dattera si selv.. og jeg synes det da blir feil og kjøpe kun til seg selv og ikke til dattera. igjen fikk jeg svar at jeg ikke hadde noe med det!! Anonym poster: 34eae00d1e5eeb773b37c665a2d3134e Syns du går langt over streken her, og jeg hadde også blitt irritert. Har selv et vennepar som- i mine øyne prioriterer mye feil, og barna kommer i annen rekke. Skulle jeg tatt det opp hadde jeg gjort det på en annen måte enn over chatten på FB! Skjønner at det er irriterende om de i tillegg spør etter klær grunnet dårlig råd, men gjør ting heller på en annen måte. GI de noen klær dere ikke gidder ta vare på og heller spar resten. Å låne klær hos andre er ingen rettighet. Anonym poster: 92042862b8f527ec61d06776a142526a
Mikkemafian Skrevet 22. februar 2013 #16 Skrevet 22. februar 2013 Det du ikke har forstått er at du ikke MÅ kommentere alt. Du synes det er teit hun legger livet ut på fb. Da er det like teit du kommenterer der inne. La være med å kommentere, ut over kun hyggelige ting. La mannen dra i bursdag og send med gave eller blomst med hyggelig hilsen. Da hever du deg over den ukulturen dere er i ferd med å sette og gir heller god positive fremtids målsettinger. Anonym poster: 87608a13f513a57f3bcb512072cf4c98 Her har du fått et veldig godt råd synes jeg...
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2013 #17 Skrevet 22. februar 2013 Hvis de ber deg om råd, kan du kommentere det, men du skal fremdeles veie dine ord... Anonym poster: b55db3c92e3c403f080278ae264bd800
Elina Skrevet 22. februar 2013 #18 Skrevet 22. februar 2013 Er det greit at HI skvises ut av andre familieaktiviteter også da? Siden hun ikke kan være i samme rom som svigerinnen? Tror faktisk ikke mannen min hadde dratt selv om jeg hadde insistert på det. Hvordan skal dette løses i lengden?
smurfis Skrevet 22. februar 2013 #19 Skrevet 22. februar 2013 siste gangen nå var det at barnet deres var syk med feber og streptokokker og oppkast og da skrev hun at de skulle ut og da svarte jeg at det kanskje er greit og holde hun inne til hun var frisk,og da høgger hun tilbake og sier at jeg ikke har noe med det.. men hvorfor legge det ut på fb da spurte jeg og da svarte hun ikke.. oxo har de fått masse ekstra penger (oxo plublisert på fb ) og da skrev jeg på chatten at de burde bruke pengene på ungen sin i stedet for og kjøpe seg nye mobiler,ps3 og masse annet til seg selv. grunn til at jeg skrev det var fordi de har lånt masse tøy av oss nå fra dattera ble født fordi de ikke har penger til klær til dattera si selv.. og jeg synes det da blir feil og kjøpe kun til seg selv og ikke til dattera. igjen fikk jeg svar at jeg ikke hadde noe med det!! Anonym poster: 34eae00d1e5eeb773b37c665a2d3134e Svigeinna di har helt rett!
NormaJean Skrevet 22. februar 2013 #20 Skrevet 22. februar 2013 Jeg syns din svigerinne er tåpelig! Det går an å oppføre seg som voksne! På den andre siden, shit, dette har du lagt opp til selv! Jeg syns fortsatt at dette kunne vært gjort annerledes, men det er faktisk sånn at du legger seg opp i ting du ikke har noe med. Godt mulig hun opplever deg belærende og har fått nok
smurfis Skrevet 22. februar 2013 #21 Skrevet 22. februar 2013 Er det greit at HI skvises ut av andre familieaktiviteter også da? Siden hun ikke kan være i samme rom som svigerinnen? Tror faktisk ikke mannen min hadde dratt selv om jeg hadde insistert på det. Hvordan skal dette løses i lengden? Hi bør jo bare be om unnskyldning for at hun blander seg i ting hun ikke har noe med å blande seg inn i, da går det forhåpentilgvis bra.
Fomle84 Skrevet 22. februar 2013 #22 Skrevet 22. februar 2013 Blokker svigerinne fra Facebook så slipper du å irritere deg over tåpelige statuser.. ; p
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2013 #23 Skrevet 22. februar 2013 Dette uvennskapet må du ta skylden for selv, du har lagt deg opp i ting du overhodet ikke har noe med. Greit at du ikke er enig i valgene de tar, men det er faktisk vanlig høflighet å da holde kjeft og ikke si noe. Man kritiserer ikke andre på facebook slik du har gjort. Men når det er sagt synes jeg det ville vært synd og la ditt uvett gå utover forholdet mellom mannen din og barnet han er onkel til, og ikke minst mellom ditt barn og søskenbarnet. Jeg ville sendt mann og barn, men jeg ville også sendt en unnskyldning til svigerinnen din og håpet dere kunne bli såpass gode venner at dere kan oppholde dere i samme rom igjen. Dere trenger aldri bli bestevenner, til det er dere nok for forskjellige, men dere bør kunne utstå hverandre slik at ikke hele storfamilien blir splittet hver gang det er noe. Anonym poster: bc39a95b08f65b0ca0abbfac0c0752d6
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2013 #24 Skrevet 22. februar 2013 Slenger man ut div ting på fb, må man regne med å få kritiske kommentarer tilbake. Og hvorfor annonsere på fb at man arver penger og bare vente positive tilbakemeldinger? Litt kritikk bør man tåle uten å gå helt i fistel. Og å gå i krig for en slik ting, da har jo hi truffet en nerve! Anonym poster: 7e04314f4fbf2bd4951252b4dc3311ed
Elina Skrevet 22. februar 2013 #25 Skrevet 22. februar 2013 Er det greit at HI skvises ut av andre familieaktiviteter også da? Siden hun ikke kan være i samme rom som svigerinnen? Tror faktisk ikke mannen min hadde dratt selv om jeg hadde insistert på det. Hvordan skal dette løses i lengden? Hi bør jo bare be om unnskyldning for at hun blander seg i ting hun ikke har noe med å blande seg inn i, da går det forhåpentilgvis bra. Enig i at HI har blandet seg vell mye inn i ting hun ikke har noe med. Hun bør be om unnskyldning, absolutt! Men synes svigerinnen er egoistisk! Det er ikke hennes toårsdag selv om det kanskje virker litt sånn. Hun bør sette barnet sitt i første rekke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå