It's all about me Skrevet 22. februar 2013 #26 Skrevet 22. februar 2013 Første kom på KK, de to neste på Voss. De to stedene sett opp imot hverandre var som himmelen og helvete. Anbefaler Voss på det sterkeste, har ingenting negativt å si mot å dra dit. Og følingsprøven sonen nevnte over her, denble tatt på Haukeland etter hjemkomst. Hva er det som er bedre på Voss? Oppriktig nyskjerrig! Har hørt av flere at det skal være bedre der.. hvorfor? Voss er en liten fødeavdeling. Overvåkninga, føden og barsel er i en og samme gang. Så du er sammen med de samme personene hele tiden. De som jobber der er helt supre. De har god tid siden det er få fødsler, ikke engang en i snitt i døgnet, så du blir ikke overlatt til deg selv. Men du blir heller ikke mast på hvis du vil være ifred da det er et mor og barn vennlig sykehus. Pga få fødsler er det også nesten alltid plass til pappan helle oppholdet. Og de ser at hver og en fødende er forskjellig og tilpasser deretter. De er ikek et samlebånd som på KK. Ang. kompetansen så er det riktig at de ikke har barnelege på avdelingen. Det de derimot har er overlege som er ekspert på hele kroppen, gammel som ung
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2013 #27 Skrevet 22. februar 2013 Jeg har født 2 ganger på storken. Fantastisk opplevelse begge gangene. Pappaen ble aldri "sendt" hjem.. Han var der i mangen timer etter fødselen. Når han reiste hjem hvilte jeg, så kom han tilbake med brus og godis i vissitttiden. Når nummer 2 ble født, var det veldig lite folk som hadde født. Tror vi var 3 damer på avdelingen. Da sa jordmoren at pappaen (og andre) kunne komme når som helst, HVIS jeg ønsket det. Men er jo slitsomt for de man evt deler rom med, at det er flere på rommet. Jeg blødde stortsett gjennom hver gang jeg reiste meg den dagen jeg fødte, og ikke noe særlig med andre menn enn min egen :/ Anonym poster: 17f92e1b8fed0aa91b924b346e16f009
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå