Gå til innhold

Liker dere barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja! Tror nok en del av det kommer av at jeg har vært omringet av barn i alle aldre siden jeg ble født.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg likte ikke barn utenom mine nærmeste, barna mine og venner og slekts barn, før jeg begynte å jobbe i barnehage. Det er utrolig hvor godt kjent man blir med de da. Alle barn er nydelige, selv de man ikke alltid faller for først..

Anonym poster: ff329661e8c9ce0d193b1c3240c05160

Skrevet

Jeg har kommet til den erkjennelsen at jeg slett ikke liker barn. (Bortsett fra mine egne og min søsters). Jeg lker babyer, men når de tipper to år, så syns jeg andre sine barn bare er irriterende/høylytte.

Flere som føler sånn? Føler det er litt tabu når en selv er mamma.

Anonym poster: bc18733663cb3b20ff968ea19c89b5fc

Nei, jeg liker generelt ikke barn. Jeg elsker mine egne, blir glad i mine venners barn, men fremmede barn kan jeg spare meg for. Det er ikke det at de irriterer meg med å skrike etc, jeg bare liker dem ikke.

Skrevet

Jeg liker barn, og det har jeg alltid gjort. Jobbet med barn da jeg gikk på videregående og har studert pedagogikk og spesialpedagogikk. Jeg håper en dag å kunne jobbe med barn med spesielle behov. Noen barn er lettere å like enn andre, men jobber litt ekstra for å like de som til tider kan være "ufordraglige" også. De er bare barn, som oss voksene også har sin bagasje. Håper ikke dere som ikke liker andre enn deres egne jobber med barn..

Anonym poster: 07682c51850e1b7f8bf4aa448a10f02e

Skrevet

Jeg liker barn, og det har jeg alltid gjort. Jobbet med barn da jeg gikk på videregående og har studert pedagogikk og spesialpedagogikk. Jeg håper en dag å kunne jobbe med barn med spesielle behov. Noen barn er lettere å like enn andre, men jobber litt ekstra for å like de som til tider kan være "ufordraglige" også. De er bare barn, som oss voksene også har sin bagasje. Håper ikke dere som ikke liker andre enn deres egne jobber med barn..

Anonym poster: 07682c51850e1b7f8bf4aa448a10f02e

Nei, da ville jeg jo vært ganske dum, om jeg gjorde det;)

Skrevet

Det er egentlig ganske få barn jeg har "kjemi" med og ikke alle jeg greier helt å prate med. Ha en dialog. Og så er jeg rett og slett ikke så leken av meg og gjør ofte ting litt halvhjerta, kanskje. Men jeg er veldig opptatt av at alle barn skal ha det bra. Jeg er mer glad i å prate sammen med sønnen min om dinosaurer og universet, spille spill, synge, enn å løpe rundt og ta hverandre og fjase.

Rett og slett litt vel "teoretisk" av meg. Godt jeg har en mann som veier opp for seriøse meg ;) Neida, det er mye humor hjemme hos oss også!

Skrevet

Stort sett setter jeg større pris på barn enn voksne. Barn er stort sett ærlige, selv om sannheten kan være hard og formuleres litt plumpt. Jeg er dog, som noen nevnte tidligere i tråden, litt 'mettet' av barn og det oppleves som energikrevende å forholde meg til andres barn.

Skrevet

Jeg har aldri tidligere vært et barnemenneske. Ville aldri sitte barnevakt som ung og interesserte meg nada for barn.

Jeg elsker mine egne barn og har generelt blitt mer glad i barn med årene. Jeg kan fint snakke med fremmede barn og leke med venners barn, men kunne aldri i livet ha jobbet i en barnehage.

Skrevet

Jeg liker noen barn veldig godt og andre ikke noe særlig. F.eks naboens lille gutt på 2 år er bare til å spise opp, jeg sniker meg til en kos hver gang jeg treffer han. Og min egen jente er jo selvsagt verdens beste. Men det finnes også en god del barn jeg ikke liker så godt.

Skrevet

Jeg er veldig glad i barn og liker de fleste.. Elsker selvfølgelig mine egne mer enn noe annet, selv om jeg har to rampeunger.. Men selv om mine egne kan være en utfordring er de høflige og ikke frekke småjævler.. Fins mange av de barna også dessverre, og de holder jeg meg helst unna.. Synd at mange foreldre ikke klarer å oppdra barna sine

Skrevet

Godt og se at ikke jeg er den eneste som ikke liker andres unger!

Anonym poster: 57d31ed77e5f6cd82b8ce70858ba28b6

Skrevet

Noen unger liker jeg veldig godt. De som har oppdragelse, og er snille og omtenksomme mot andre. Synes dessverre en del barn er slitsomme og frekke. Slutter ikke å la meg overraske over venner av barnet mitt som ikke lyder meg eller har respekt for reglene i mitt hjem, selv om jeg ikke fremstår så myndig. Jeg ville aldri funnet på å argumentere mot mine venners foreldre for å få viljen min når jeg var på besøk hos mine venner som liten. Mange grabber til seg snop og leker med liten vilje til å dele. Kjenner også jeg irriterer meg litt over barn som er superkresne. Jaja, later nå som jeg liker dem da, og prøver å lære meg det.

Anonym poster: 3dcb81ef408d3f3e20f662f5bcea2310

Skrevet

Jeg synes barn fra 2,5-3 år er ok.

Babyer derimot synes jeg er utrolig kjedelig.

Anonym poster: 82547818b2be808b0abe5e9a0e46eeb5

Skrevet

Jeg liker sjelden andres barn. Syns mange barn i dag er slitsomme, oppmerksomhetskrevende og frekke. Men det syns sikkert andre om mine barn også, så det er helt greit. ;)

Anonym poster: 683115b3c05b3f69575a79a3bd0c2a21

Skrevet

Eg liker andre sine barn også. Sjølv om eg ikkje kjenner de. :)

Veldig opptatt av at alle barn skal ha det bra. Spør guttungen om alle i barnehagen har noken å være ilag med f.eks. Og eg SER barn, av og til er det ikkje så mye som skal til. Et smil f.eks.

En gang gjekk eg forbi ei jente som satt på et buss-stopp og grein. Snudde fort og gjekk tilbake til ho. Viste seg (heldigvis) at ho bare hadde mista busskortet sitt. Ho fekk penger av meg til bussen sjølvsagt.

Så ja, eg LIKER barn.

Fra Ørsta, Hovden?

Ja. :)

Skrevet

Jo bedre jeg liker foreldrene, desto bedre liker jeg barna deres også. Det henger sammen.

Fremmede barn orker jeg ikke involvere meg så mye i egentlig.

Anonym poster: 43f25355e6f99312bfedc4f31ea1fd75

Skrevet

Var veldig glad i alle barn før jeg fikk mine egne. Kjenner jeg kan styre min begeistring nå, men det varierer såklart. Vil heller si jeg er mindre interessert i andre barn, har forsåvidt ingenting imot dem.

Signerer denne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...