Gå til innhold

Liker dere barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kommet til den erkjennelsen at jeg slett ikke liker barn. (Bortsett fra mine egne og min søsters). Jeg lker babyer, men når de tipper to år, så syns jeg andre sine barn bare er irriterende/høylytte.

Flere som føler sånn? Føler det er litt tabu når en selv er mamma.

Anonym poster: bc18733663cb3b20ff968ea19c89b5fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke alle. Jeg liker heller ikke alle voksne. Når det er sagt, så synes jeg stort sett at barn er fascinerende små vesener med helt unike måter å se og kommentere verden på.

Skrevet (endret)

Eg liker andre sine barn også. Sjølv om eg ikkje kjenner de. :)

Veldig opptatt av at alle barn skal ha det bra. Spør guttungen om alle i barnehagen har noken å være ilag med f.eks. Og eg SER barn, av og til er det ikkje så mye som skal til. Et smil f.eks.

En gang gjekk eg forbi ei jente som satt på et buss-stopp og grein. Snudde fort og gjekk tilbake til ho. Viste seg (heldigvis) at ho bare hadde mista busskortet sitt. Ho fekk penger av meg til bussen sjølvsagt.

Så ja, eg LIKER barn.

Endret av Hovden
Skrevet

Jeg kan helt ærlig si at jeg liker barn. Jeg liker å snakke med alle aldersgrupper. Prøver å behandle alle med respekt, selv små rampetamper. :) Og så leker jeg mer enn gjerne, hvis jeg har muligheten til det. Det å gå ned på barnas nivå, få innpass i "gjengen" og oppleve hvordan de små resonerer og kommuniserer, er noe helt unikt. Barnestøy er heller ingen plage. Glade barn skal lage litt lyd. Jeg blir bare glad av det. :)

Gjest Kjempeanonym
Skrevet

Ja, jeg liker veldig godt barn. Og barn liker meg. Har mer problemer med å like voksne. Er så sinnsykt mange korka mennesker. Og jeg gidder ikke å bruke tid pg energi på mennsker som ikke gir meg noe.

Men for all del - det er mange fine, gode mennesker óg.

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Liker alle barn... Og så minner jeg meg selv på at jeg skal jobbe ekstra hardt for å like de som ikke nødvendigvis er så likandes, det er gjerne de som trenger det mest.

Skrevet

Jeg er ikke alltid så overbegeistret for andre barn..Men av en eller annen grunn liker de meg,så når det er barn der tar det ikke lang tid før jeg er opptatt med dem ;)

Kanskje de er som katter? Trekkes mot dem som viser lite oppmerksomhet :P

Skrevet

Liker alle barn... Og så minner jeg meg selv på at jeg skal jobbe ekstra hardt for å like de som ikke nødvendigvis er så likandes, det er gjerne de som trenger det mest.

Eg sleit litt med å like ei, helt til eg fekk høre kva ho har opplevd tidlegare. No er eg veldig glad i og oppmerksom mot det barnet.

Skrevet

Svært få...liker bare mine egne barn og noen dager ikke de engang ;-)

Anonym poster: d144758870ba7fcfdfc6a0e75e88e92b

Skrevet

Har alltid likt barn, fra jeg var barn selv. Elsket å være trillepike, og var det helt til jeg var ferdig på videregående. Men etter å ha fått barn selv har jeg nok med mine egne. Men liker barn det gjør jeg, men de bør helst være pent oppdratt ;)

Skrevet

Jeg er veldig glad i barn, og har alltid vært det. Ingen ting er bedre enn lyden av glade barn som lager liv og røre rundt omkring. Jeg snakker veldig godt med barn i alle aldersgrupper, og stortrives sammen med dem :)

Skrevet

Mine egne

Anonym poster: a775b8bb52b582e5a12216a970f8a6b8

Skrevet

Ja, jeg liker de aller fleste barn. Jeg tar et lite forbehold, jeg har enda ikke møtt barn jeg ikke liker, men det kan jo hende det skjer en gang.

Mine barn har ofte venner på besøk, og jeg trives godt med huset fullt.

Skrevet

Jeg liker mine egne barn på en god dag;)

Anonym poster: b6789dbf2c0ff3df7aaa6f80723cc7ae

Skrevet

Liker bedre barn enn voksne. Dere som til nød liker deres egne barn burde se dere i speilet.

Skrevet

Eg liker andre sine barn også. Sjølv om eg ikkje kjenner de. :)

Veldig opptatt av at alle barn skal ha det bra. Spør guttungen om alle i barnehagen har noken å være ilag med f.eks. Og eg SER barn, av og til er det ikkje så mye som skal til. Et smil f.eks.

En gang gjekk eg forbi ei jente som satt på et buss-stopp og grein. Snudde fort og gjekk tilbake til ho. Viste seg (heldigvis) at ho bare hadde mista busskortet sitt. Ho fekk penger av meg til bussen sjølvsagt.

Så ja, eg LIKER barn.

Fra Ørsta, Hovden?

Gjest Frøken Pripp & Røverne
Skrevet

Ja jeg liker barn! Selv de som andre sliter med å like :) Når man blir kjent med de er alle bare helt nydelige! Alle har flotte egenskaper, bare på forskjellige vis. Noen ganger tar det bare litt lenger tid før man ser dem ;)

Skrevet

Liker mine egne barn, til nød nære venners barn.

Ingen andre:-)

Skrevet

Var veldig glad i alle barn før jeg fikk mine egne. Kjenner jeg kan styre min begeistring nå, men det varierer såklart. Vil heller si jeg er mindre interessert i andre barn, har forsåvidt ingenting imot dem.

Skrevet

Nei, jeg liker ikke barn generelt. Andre barn er mest plagsomme, men enkelte direkte misliker jeg. Jeg liker babyer, da.

Mitt eget barn er selvsagt noe helt annet!

Anonym poster: 5d7ee5ad6011f243e1da5fd915bef405

Skrevet

Jeg har kommet til den erkjennelsen at jeg slett ikke liker barn. (Bortsett fra mine egne og min søsters). Jeg lker babyer, men når de tipper to år, så syns jeg andre sine barn bare er irriterende/høylytte.

Flere som føler sånn? Føler det er litt tabu når en selv er mamma.

Signerer denne.

Skrevet

liker slett ikke alle barn, over en viss alder, kanskje 6-7 år, syns jeg spesiemt gutter KAN være utiltalende. Liker selvfølgelig mine egne barn og stort sett andres.

Skrevet

Jeg elsker barn, men liker ikke så godt voksne egentlig. Jeg blir omtrent like glad i mine barns venner som jeg er i mine egne barn.

Anonym poster: f6e18d4498c7f0b76c96171141fe9969

Skrevet

Før jeg fikk barn var jeg veldig opptatt av barn og tok initiativ til kontakt. Men spesielt begeistret for babyer. Litt større barn syns jeg også bare var irriterende, selv om jeg var opptatt å skape tillit mellom meg og barnet.

Jeg liker ikke andres barn lenger. Eller jeg misliker dem ikke, men jeg er så mettet på barn at det blir too much med andres. Jeg liker ikke å leke med barn, ikke mine egne en gang. Blir helt tulletusk av kjedsomhet. Men kan gjerne storkose meg når jeg kan sitte helt i ro og leke med en baby eller lese for et barn som lytter.

Så egentlig liker jeg ikke barn. De kan være søte, men mest plagsomme. Er bare glad jeg liker mine egne, selv om de sikkert er slitsomme for andre som ikke liker barn

Anonym poster: df42224936636072cb7664ae035df0fc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...