Gå til innhold

har hatt en super dag i dag. helt til det ble en for mye...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri skrevet om hans alkoholproblem her før.. :\ men kontakter en slags helsetjeneste. Så får jeg nokk mine svar.

Anonym poster: 5f628b938676b712fbcd0748ad56af92

å vil jo få problemet bort (mannen) på en måte uten drama.

Er ikke du samme hi som skrev at han slår når han drikker?

Anonym poster: 7ab8032f9be93d7710cb1a3dabef05f8

nei jeg er ikke det. som sagt ikke skrevet om dette her før..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du sier at han ødelegger deg og SØNNEN DIN! Fatter ikke at du ikke har dratt fra han før. Ta nå ansvar og skjerm sønnen din for denne drittsekken. Jeg vedder 100.000 kr på at du aldri kommer til å dra fra han. Du setter din udugelige type foran barnet ditt!!!

Anonym poster: 92d7c5adab54ea1f20aabba7ca3e53aa

Skrevet

Mulig mannen er en flott mann uten alkohol, men han drikker minst en gabf i uka og blir full og ufin, og viser ingen vilje til å gjøre noe med situasjonen. Snart kommer han til å drikke oftere og kanskje slår han deg? Skjelle ut barnet ditt?

Kom deg unna, situasjonen vil ikke bedre seg av seg selv. Om ikke for deg, sp for barnet ditt! Du skylder barnet ditt et trygt hjem.

Skrevet

Jeg har aldri skrevet om hans alkoholproblem her før.. :\ men kontakter en slags helsetjeneste. Så får jeg nokk mine svar.

Har du skrevet om hvor ustabil han er før da?

Skrevet

Drikker han midt i uka??. Dette er hell et problem som må tas alvorlig.. Det er ikkje normalt og drikke seg stygg i kjeften verken hverdags eller helg. Men når noen drikker vete ut av hode en onsdag så er har han alvorlige problemer med alkohol,

Drikker han midt i uka??. Dette er hell et problem som må tas alvorlig.. Det er ikkje normalt og drikke seg stygg i kjeften verken hverdags eller helg. Men når noen drikker vete ut av hode en onsdag så er har han alvorlige problemer med alkohol,

Det er greit å være full i helga, men ikke i uka? Hva er egentilig forskjellen?

Og til HI: skjønte ikke alt i innlegget her.

Anonym poster: 1156317e5fc5280c556c46e1cc3df93a

Skrevet

LES EN GANG TIL.. DET ER IKKJE NORMALT Å DRIKKE SEG STYGG I KJEFTEN VERKEN HVERDAGS ELLER HELG... noen her inne leser virkelig det dem vil lese.. Få opp øynene damer.. Ser dette hver dag i innlegg her at det må være noen som plutselig blir blind på øynene og hopper over noen setninger... What?? Enten slutter dere å kommentere eller så bør dere komme dere til øyelege å få dere briller.. Sorry men er så lei all kveruleringen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...