Gå til innhold

Hvor og hvordan traff du mannen din ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For nesten ni år siden, på fest med felles venner. Hadde hørt om han mange ganger før :)

Anonym poster: 60a3fe0a5f5223539483d120a296e990

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble kjent med han da jeg var femten og bestevenninna mi "løp" etter han. Vi har i alle år vært i samme bekjentskapskrets, men hooka først opp da vi var på samme fest hos en kompis da jeg var 26. Det er nå fem år siden. Vi har to barn, venter nr tre og gifter oss til høsten:-) Kunne aldri forestilt meg at ting skulle ende slik♥

Anonym poster: 750aba097a2e9a97219bfe8f3deb03b3

Skrevet

Vi møttes da jeg var i Kroatia på sommerferie med et par venninner:)

En av de han jobbet med ble betatt av den ene venninna mi og for å bli kjent med henne tok han med seg to kolleger (deriblant min mann) inviterte han oss tre på vinkveld på stranda:)

Siden de tre ikke snakket engelsk og bare jeg av oss jentene snakket kroatisk ble det ikke full klaff mellom dem.. Men jeg og gubben hang sammen hele ferien;) Hadde ingen planer om å holde kontakt med han siden jeg var redd et avstandsforhold ville bli krevende, men jaggu gikk det bra!

Etter ett år med mye reising og studieopphold i Kroatia giftet vi oss og han flyttet til Norge. Det er snart syv år siden, og nå har vi omsider også fått et barn og:) Nå

Tenker på den historien hver gang jeg er sur på han og kunne tenke meg å ha byttet han ut med en bunt persille. Da blir jeg mildere til sinns:)

Anonym poster: 9a7f0f2c83627dead3cd7af48fd04458

Skrevet

Huff, jeg møtte han gjennom en venninne som holdt på med han.

Anonym poster: 078cb41dc1e8f17da50ce737f18b46db

Skrevet

På fest hos noen felles bekjente. Vi snakka så godt hele kvelden og lo masse. Så gikk vi hver til vårt, men slutta ikke å tenke på hverandre. Så helga etter møtte jeg han på det utestedet han visste jeg pleide å være på, og da stod vi i gata etter stengetid og prata og tulla til sola stod opp og jeg omsider ble med han hjem.

Etter den natta hos han sov jeg bare hjemme i egen leilighet én natt. Fikk nøkkelen med en gang og etter hvert var alle tingene mine bare blitt flytta dit en etter en. Hehe. Husker han plutselig fikk sjokk når han skjønte at jeg hadde flytta inn :P Haha

Er sammen på sjette året nå og har det supert :) Går an å skyte gullfuglen på byen også!

Skrevet

Vi snakka forresten også om at vi skulle gifte oss og kalle barnet vårt NN (det vi faktisk har kalt han) den første kvelden. Hehe. Ikke at vi er gift da, for det vil vi ikke.

Skrevet

Han var en av mine beste venner gjennom mange år, og da jeg etter ett stygt brudd med eksmannen var fryktelig deppa, så kom denne vennen min på besøk med ei flaske vin og tilbydde en trøstende skulder å gråte på. Midt på natten da vi satt i en dyp samtale som vi ofte pleide å ha, så lente han seg plutselig bort til meg og kysset meg ømt på munnen... Jeg ble veldig usikker på hele situasjonen, men innvendig så føltes det så riktig også... Etter noen mnd så ble vi ett par, og nå over fem år etter så er vi gifte med hverandre og har en nydelig sønn sammen.

Ingen tvil om at dette var skjebnebestemt, og jeg blir lykkeligere for hver dag som går. Klisjè, men sant :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...