Gå til innhold

Hvor og hvordan traff du mannen din ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter og mimrer og ser på bilder nå, og ble visst litt sentimental...:-D

Jeg traff min da jeg var 15 år, på ferie i Hellas. En nydelig, gresk gutt fra Aten. (ååå, nå blir jeg 15 og betatt igjen, haha:-D)Vi holdt kontakten et års tid, så ingenting. 5 år senere, mens jeg var i utlandet på utveksling, fikk jeg brev om at han måtte treffe meg. Han hadde tenkt så mye på meg de årene, og det var gjensidig, for å si det sånn:-)

Han var ferdig utdannet pilot, var fri og frank og hadde verden for sine føtter.

Han dro til andre siden av kloden for å treffe meg, og siden har det vært oss.

Jeg dåner nesten av romantisk overdose hver gang jeg tenker på det, hahaha:-)

(Historien om hvordan det var å treffe svigerfamilien er ikke fullt så glamorøs, blææææ:-(

Hilsen.....

Anonym poster: 09d9334545e5c635dec26ddb8e68372c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi møttes på jobb. Ikke så romantisk hehe!

Anonym poster: f571a2b79485277cfbfd5aa297e1a63a

Skrevet

Byen. fylla, sjekka han opp ;) ( 14 mnd siden) Sjarmerende hva? :P

Anonym poster: 5265583e1876647450c4527eed6e6aa1

Skrevet

Vi møttes på jobb, ble veldig gode venner før det utviklet seg til ett forhold.

Skrevet

Jeg traff mannen min når jeg jobbet som frisør. Han var en kunde hos meg, og vi hadde en veldig god tone. Så kom han å skulle klippe seg nesten annen hver uke, og til slutt en dag, så spurte han om jeg ville bli med på en ny uteplass som hadde åpning den helgen. Mye alkohol og latter førte til veldig nær kjentskap.

Skrevet

Datingside på nettet... :P

Anonym poster: d3583dcb435a0c36d994cc417c398a79

Skrevet

For snart ti år siden, driita fulle på byen! Fortsatte og møtes og knulle i helgene, ble sammen ett år etter :P

Anonym poster: b117654fd1709cecd3ecc53a9ea42603

Skrevet

På byen, men ble ikke sammen før halvannet år etter at vi traff hverandre første gang

Skrevet

hadde vært på hver vår fest og kost oss med venner ute på byn.

da det var på tide å dra hjem møttes vi på bybrua.

vi dro på samme nachspiel.

da vi skulle sove var det ingen flere senger ledige, så vi fant noen nyvaska gardiner som vi la ut på gulvet. og la oss på dem.

dagen etter putta jeg lapp med telefonnr i lomma hans, før jeg dro hjem.

ventet med sex lenge etter vi ble kjærester.

Anonym poster: 1cd82228ffd97205f219d23f9c449e1b

Skrevet

Blind date <3

Anonym poster: 788c458e962844b780d4ac4b5e168f69

Skrevet

Jeg var nysingel etter 7 års forhold som gikk dunken. Hadde behov for en lekekamerat. Etter første natta sa jeg at jeg skulle gifte meg med han. Og det gjorde jeg. ( selvsagt ikke kun basert på den natta da)

Skrevet

Vi bumpet i hverandre en grytidlig vårmorgen i Paris, så baguettene flakset! HELT sant:-D Jeg som turist, han som pariser.

Det var vår start, og for min del ble det tidenes ferie;-)

Skrevet

På min første og siste blind date. :-)

Skrevet

På byen, jeg forelsket meg i samme sekund som han så meg inn i øynene. 12 år :)

Skrevet

På byen :P endte i senga hjemme hos meg. Vært oss siden den gang, blir 7år i år :)

Skrevet

På byn. Dro han med meg hjem og siden har det vært oss to :-)

Anonym poster: eed8bae14bfad1a100b93b32afad0740

Skrevet

Nettby faktisk :P Etter mye prating over nett og tlf bestemte vi oss for å møtes. HERREGUD har aldri hatt så mange sommerfugler i magen som da jeg gikk av toget og så et braut av et mannfolk! Etter noen flasker vin la vi oss, og dagen etter var vi kjærester <3 Kanskje ikke så romantisk, men det varmer i hjertet :)

Skrevet

Gjennom venner. Har vell egentlig alltid visst hvem han var. Men for to år siden fikk jeg skikkelig sansen for han, dumpet kjæresten og ble sammen med han i fjor sommer :)

Han er en god del eldre enn meg. Men klaffet fint og nå skal vi flytte sammen til sommeren.

Anonym poster: 6a718cac138b2f93a765991133f0e5d5

Skrevet

På jobb faktisk!

Vi var de to som overhode ikke kunne samarbeide om en dritt fordi at vi begge er grusomt sta og ikke minst vil ha det som vi vil. Så var en del som heva noen øyenbryn når vi ble sammen. Haha... forstår dem godt!

Skrevet

På Eros.no eller noe sånt - 11 år siden nå. Møttes, det sa bare pang - vært sammen siden.

Anonym poster: c716f2e83b663a37205062b2d4ec1832

Skrevet

Eg jobba i enn bar der han va stamkunde han la merke te meg å kaldte meg carlsberg damå siden eg alltid huska kæ han drakk. Men det va ikke før eg blei singel at eg la merke te han som noke aent enn enn stamkunde, men etter enn kvell som frå mi sia bare skulle vær en engangs greie, møttes vi flere ganger, nå tri år seinare er me like forelska å eg kan mæ handa på hjerte si at eg aldri har hatt det slik som jeg har det nå, utenom barna er han det beste som har hent meg :) pluss han har verdens herligaste familie som har tatt meg å ongane inn som sine egne :)

Skrevet

Eg jobba i enn bar der han va stamkunde han la merke te meg å kaldte meg carlsberg damå siden eg alltid huska kæ han drakk. Men det va ikke før eg blei singel at eg la merke te han som noke aent enn enn stamkunde, men etter enn kvell som frå mi sia bare skulle vær en engangs greie, møttes vi flere ganger, nå tri år seinare er me like forelska å eg kan mæ handa på hjerte si at eg aldri har hatt det slik som jeg har det nå, utenom barna er han det beste som har hent meg smile.png pluss han har verdens herligaste familie som har tatt meg å ongane inn som sine egne smile.png

ka bar jobba du i? :)

Anonym poster: 1264519ece247aaf7d18bfcca35f5acd

Skrevet

Gikk i samme klasse på vgs, men ble først sammen et år etterpå :)

Hadde ikke jeg vært sammen med en annen idiot, så hadde det nok blitt oss tidligere. Vi la godt merke til hverandre ;)

Skrevet

På byen, ons, gravid etter 1 mnd. Vi er sammen ennå - 19 år senere :D utrolig, men sant!

Anonym poster: 9c10961a5f425c7f2ca9189e2ee89026

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...