Anonym bruker Skrevet 17. februar 2013 #26 Skrevet 17. februar 2013 Annenhver uke ca. Svetter lite, og skifter selvfølgelig BHen jeg trener i etter hver gang. Forstår ikke at det skal være nødvendig å vaske den etter hver dag.. Anonym poster: 2f2ca063bda6add7083e35b8db9ff812 Skifter du alt av tøy annen hver uke også da? Eller er det bare BH'en som på et magisk vis er ren etter så lang tid? Anonym poster: 08ab1dff1bd7749402d55d89ff882186 Det kan jo ikke sammenlignes da, annet tøy er jo i kontakt med andre utenfor liggende ting som f.eks stolen du sitter på, busssetet osv. Samt at det blir utsatt for søl. Bh'n er jo inn mot kroppen uten kontakt med noe sted man svetter mye fra (bortsett fra dere som har bh'n inni armhulen da, merkelig å ha pupper inni armhulen igrunn). Så da trenger man jo ikke vaske den ofte heller. Hvis ikke man svetter ekstremt mye da, eller er på trening -den bh'n må jo vaskes oftere. Selv så vasker jeg bh'ene mine en gang i uken, lukter aldei av de og aldri har jeg kjent at en bh har vært møkkete eller våt/luktende av svette. Synes dere som skifter bh hver dag er rimelig hysteriske, ellers så har dere et svette problem. Anonym poster: bf04d1c1c23d98911d3770a39ecb0b5d Pøh!! Må man ha et svetteproblem for at kroppen legger igjen litt svette, både på rygg, bryster og i armhulene? Og kroppen legger igjen døde hudsceller hver dag. Man må ikke være rimelig hysterisk for å vær litt mere inne på hygiene enn det du er. Anonym poster: 08ab1dff1bd7749402d55d89ff882186 Jeg svetter ikke om jeg ikke trener. Så ja, det du beskriver i er mine øyne et svetteproblem. Anonym poster: 2bd32ce73a7b8304fa58db992ac5d046 Helledussan da. De fleste vet jo at kroppen svetter litt hver dag, uten at det renner svette. Vi er mennesker og det er helt naturlig! Og små mengder hver dag i en uke i samme plagget, så er det kanskje greit å slutte å være så hippie, å skifte i alle fall to ganger i uken. Svetteproblem du liksom. Så barnslig holdning. Anonym poster: 08ab1dff1bd7749402d55d89ff882186 Helledussan da, tåler du ikke dine egne døde hudceller? Du skifter på senga hver dag også da eller? Og håndkler hver gang du dusjer?? For der er det mye døde hudceller der, for ikke anakke om håret og neglene dine -det er jo laget av døde hudceller. Fysj å æsj, det er urenslig ass... Og hva er egentlig problemet med litt svette hvis det ikke lukter? Svetter du mellom puppa så det lukter så har du jo deinitivt et problem, kanskje vurdere å smøre inn hele kroppen med deo? For å sitere deg, "vi er mennesker og det er helt naturlig". Å skifte bh så ofte skaper jo bare ekstra arbeid og en ekstra utgift fordi du må kjøpe deg nye bh'er hele tiden. Anonym poster: bf04d1c1c23d98911d3770a39ecb0b5d Say whaaaaaat? Jeg kjøper ikke nye BH'er hele tiden, bare fordi jeg skifter oftere enn med en ukes mellomrom. Hvor har du det i fra, Einstein? Anonym poster: 08ab1dff1bd7749402d55d89ff882186 Tenkte bare at jo oftere man vasker bh'ene jo mere slitt vil de bli og dermed må man kjøpe nye oftere. Og hvis du ikke vet det så var Einstein en mann, og menn bruker ikke bh Anonym poster: bf04d1c1c23d98911d3770a39ecb0b5d
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2013 #27 Skrevet 17. februar 2013 3-4 ganger i uken og alltid etter trening. Anonym poster: 43bdc0683e68858ec332ac1eb2473db8
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2013 #28 Skrevet 17. februar 2013 Annenhver uke ca. Svetter lite, og skifter selvfølgelig BHen jeg trener i etter hver gang. Forstår ikke at det skal være nødvendig å vaske den etter hver dag.. Anonym poster: 2f2ca063bda6add7083e35b8db9ff812 Skifter du alt av tøy annen hver uke også da? Eller er det bare BH'en som på et magisk vis er ren etter så lang tid? Anonym poster: 08ab1dff1bd7749402d55d89ff882186 Det kan jo ikke sammenlignes da, annet tøy er jo i kontakt med andre utenfor liggende ting som f.eks stolen du sitter på, busssetet osv. Samt at det blir utsatt for søl. Bh'n er jo inn mot kroppen uten kontakt med noe sted man svetter mye fra (bortsett fra dere som har bh'n inni armhulen da, merkelig å ha pupper inni armhulen igrunn). Så da trenger man jo ikke vaske den ofte heller. Hvis ikke man svetter ekstremt mye da, eller er på trening -den bh'n må jo vaskes oftere. Selv så vasker jeg bh'ene mine en gang i uken, lukter aldei av de og aldri har jeg kjent at en bh har vært møkkete eller våt/luktende av svette. Synes dere som skifter bh hver dag er rimelig hysteriske, ellers så har dere et svette problem. Anonym poster: bf04d1c1c23d98911d3770a39ecb0b5d Pøh!! Må man ha et svetteproblem for at kroppen legger igjen litt svette, både på rygg, bryster og i armhulene? Og kroppen legger igjen døde hudsceller hver dag. Man må ikke være rimelig hysterisk for å vær litt mere inne på hygiene enn det du er. Anonym poster: 08ab1dff1bd7749402d55d89ff882186 Jeg svetter ikke om jeg ikke trener. Så ja, det du beskriver i er mine øyne et svetteproblem. Anonym poster: 2bd32ce73a7b8304fa58db992ac5d046 Helledussan da. De fleste vet jo at kroppen svetter litt hver dag, uten at det renner svette. Vi er mennesker og det er helt naturlig! Og små mengder hver dag i en uke i samme plagget, så er det kanskje greit å slutte å være så hippie, å skifte i alle fall to ganger i uken. Svetteproblem du liksom. Så barnslig holdning. Anonym poster: 08ab1dff1bd7749402d55d89ff882186 Helledussan da, tåler du ikke dine egne døde hudceller? Du skifter på senga hver dag også da eller? Og håndkler hver gang du dusjer?? For der er det mye døde hudceller der, for ikke anakke om håret og neglene dine -det er jo laget av døde hudceller. Fysj å æsj, det er urenslig ass... Og hva er egentlig problemet med litt svette hvis det ikke lukter? Svetter du mellom puppa så det lukter så har du jo deinitivt et problem, kanskje vurdere å smøre inn hele kroppen med deo? For å sitere deg, "vi er mennesker og det er helt naturlig". Å skifte bh så ofte skaper jo bare ekstra arbeid og en ekstra utgift fordi du må kjøpe deg nye bh'er hele tiden. Anonym poster: bf04d1c1c23d98911d3770a39ecb0b5d Say whaaaaaat? Jeg kjøper ikke nye BH'er hele tiden, bare fordi jeg skifter oftere enn med en ukes mellomrom. Hvor har du det i fra, Einstein? Anonym poster: 08ab1dff1bd7749402d55d89ff882186 Tenkte bare at jo oftere man vasker bh'ene jo mere slitt vil de bli og dermed må man kjøpe nye oftere. Og hvis du ikke vet det så var Einstein en mann, og menn bruker ikke bh Anonym poster: bf04d1c1c23d98911d3770a39ecb0b5d Truser? Busker? Alt annet som vaskes hver dag ( i ditt tilfelle sjeldnere) blir ekstra arbeid fordi det må fornyes før det har gått flere år? Hva var problemet med å skifte undertøy oftere enn en gang i uken? Og - herregud!!! Var Einstein en MANN? Så smart du er da, Einstein. Anonym poster: 08ab1dff1bd7749402d55d89ff882186
GingerFish Skrevet 17. februar 2013 #29 Skrevet 17. februar 2013 Dette var jo absolutt noe å krangle over, må jeg si.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2013 #30 Skrevet 17. februar 2013 Annenhver uke ca. Svetter lite, og skifter selvfølgelig BHen jeg trener i etter hver gang. Forstår ikke at det skal være nødvendig å vaske den etter hver dag.. Anonym poster: 2f2ca063bda6add7083e35b8db9ff812 Skifter du alt av tøy annen hver uke også da? Eller er det bare BH'en som på et magisk vis er ren etter så lang tid? Anonym poster: 08ab1dff1bd7749402d55d89ff882186 Det kan jo ikke sammenlignes da, annet tøy er jo i kontakt med andre utenfor liggende ting som f.eks stolen du sitter på, busssetet osv. Samt at det blir utsatt for søl. Bh'n er jo inn mot kroppen uten kontakt med noe sted man svetter mye fra (bortsett fra dere som har bh'n inni armhulen da, merkelig å ha pupper inni armhulen igrunn). Så da trenger man jo ikke vaske den ofte heller. Hvis ikke man svetter ekstremt mye da, eller er på trening -den bh'n må jo vaskes oftere. Selv så vasker jeg bh'ene mine en gang i uken, lukter aldei av de og aldri har jeg kjent at en bh har vært møkkete eller våt/luktende av svette. Synes dere som skifter bh hver dag er rimelig hysteriske, ellers så har dere et svette problem. Anonym poster: bf04d1c1c23d98911d3770a39ecb0b5d Pøh!! Må man ha et svetteproblem for at kroppen legger igjen litt svette, både på rygg, bryster og i armhulene? Og kroppen legger igjen døde hudsceller hver dag. Man må ikke være rimelig hysterisk for å vær litt mere inne på hygiene enn det du er. Anonym poster: 08ab1dff1bd7749402d55d89ff882186 Jeg svetter ikke om jeg ikke trener. Så ja, det du beskriver i er mine øyne et svetteproblem. Anonym poster: 2bd32ce73a7b8304fa58db992ac5d046 Helledussan da. De fleste vet jo at kroppen svetter litt hver dag, uten at det renner svette. Vi er mennesker og det er helt naturlig! Og små mengder hver dag i en uke i samme plagget, så er det kanskje greit å slutte å være så hippie, å skifte i alle fall to ganger i uken. Svetteproblem du liksom. Så barnslig holdning. Anonym poster: 08ab1dff1bd7749402d55d89ff882186 Helledussan da, tåler du ikke dine egne døde hudceller? Du skifter på senga hver dag også da eller? Og håndkler hver gang du dusjer?? For der er det mye døde hudceller der, for ikke anakke om håret og neglene dine -det er jo laget av døde hudceller. Fysj å æsj, det er urenslig ass... Og hva er egentlig problemet med litt svette hvis det ikke lukter? Svetter du mellom puppa så det lukter så har du jo deinitivt et problem, kanskje vurdere å smøre inn hele kroppen med deo? For å sitere deg, "vi er mennesker og det er helt naturlig". Å skifte bh så ofte skaper jo bare ekstra arbeid og en ekstra utgift fordi du må kjøpe deg nye bh'er hele tiden. Anonym poster: bf04d1c1c23d98911d3770a39ecb0b5d Say whaaaaaat? Jeg kjøper ikke nye BH'er hele tiden, bare fordi jeg skifter oftere enn med en ukes mellomrom. Hvor har du det i fra, Einstein? Anonym poster: 08ab1dff1bd7749402d55d89ff882186 Tenkte bare at jo oftere man vasker bh'ene jo mere slitt vil de bli og dermed må man kjøpe nye oftere. Og hvis du ikke vet det så var Einstein en mann, og menn bruker ikke bh Anonym poster: bf04d1c1c23d98911d3770a39ecb0b5d Truser? Busker? Alt annet som vaskes hver dag ( i ditt tilfelle sjeldnere) blir ekstra arbeid fordi det må fornyes før det har gått flere år? Hva var problemet med å skifte undertøy oftere enn en gang i uken? Og - herregud!!! Var Einstein en MANN? Så smart du er da, Einstein. Anonym poster: 08ab1dff1bd7749402d55d89ff882186 Er du tretten år? For det virker nemlig sånn på måten du skriver. Elendig herskemetode btw, den der drittslenginga de. Og det har seg jo sånn at bh'er er et litt mere delikat plagg enn det bukser og truser er, de skal helst håndvaskes og blir fort stygge og mister elastisiteten etter mange vask. Men nå vet jeg jo ikke hvordan bh du bruker da, jeg kjøper gjerne litt dyre bh'er og gidder ikke risikere å måtte kjøpe nye hele tiden. Anonym poster: bf04d1c1c23d98911d3770a39ecb0b5d
Gilette Skrevet 17. februar 2013 #31 Skrevet 17. februar 2013 Har bh vask 1 gang i uken, men så er vi to i huset som bruker så... Bh'er er håndvask. Det sliter mindre på de. Bruker 80H så det sier seg selv at jeg må være forsiktig med de, eldste jenta på 13 bruker 80C så det er like greit at hun venner seg til hvordan hun skal skåne bh'ene best mulig. Og for dere som lurer mine er naturlige, gidder ikke kaste bort pengene på kirurgi jeg ikke trenger. Det var akkurat det jeg lurte på. Tviler på at noen sitter å lurer på om puppene dine er naturlige. Ser du er ny her så da skjønner jeg godt reaksjonen din. Siste avsnittet mitt ble skrevet pga tidligere diskusjoner her inne hvor det later til at endel mdl tror at alle som har over D er opererte aka selvforskyldt.... :-)
GingerFish Skrevet 17. februar 2013 #32 Skrevet 17. februar 2013 Har bh vask 1 gang i uken, men så er vi to i huset som bruker så... Bh'er er håndvask. Det sliter mindre på de. Bruker 80H så det sier seg selv at jeg må være forsiktig med de, eldste jenta på 13 bruker 80C så det er like greit at hun venner seg til hvordan hun skal skåne bh'ene best mulig. Og for dere som lurer mine er naturlige, gidder ikke kaste bort pengene på kirurgi jeg ikke trenger. Det var akkurat det jeg lurte på. Tviler på at noen sitter å lurer på om puppene dine er naturlige. Ser du er ny her så da skjønner jeg godt reaksjonen din. Siste avsnittet mitt ble skrevet pga tidligere diskusjoner her inne hvor det later til at endel mdl tror at alle som har over D er opererte aka selvforskyldt.... :-) Jeg begynner å skjønne tegninga nå. Makan til drittslening ute å går her på forumet. Ble så fascinert at jeg har ikke klart å latt være å lese her inne. Tror til og med at noen hadde klart å svare et stygt svar på et spm så uskyldig som "hva driver dere med i kveld?" Jeg tipper foresten at du har fine pupper!
Elsker livet Skrevet 17. februar 2013 #33 Skrevet 17. februar 2013 Ett par ganger i uka eller om jeg trenger en annen farge fordi det skal fungere til toppen/genseren.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2013 #34 Skrevet 17. februar 2013 Vasker bh etter en mnds bruk ca. Treningsbh etter en uke. Anonym poster: 36e43e1341b4c1ceaa5f10e9cebac5bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå