Anonym bruker Skrevet 17. februar 2013 #1 Skrevet 17. februar 2013 Bruker du de mange dager/uker på rad, eller vasker du dem ofte? Anonym poster: 9e6a6353e86e71e7b707282504676ddf
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2013 #2 Skrevet 17. februar 2013 Ukentlig. Lukter ikke no da... Anonym poster: 919b6b750eb91b13477680a616f7968f
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2013 #3 Skrevet 17. februar 2013 Tja, litt usikker, en gang i uka tror jeg. Men jeg har som regel flere bh'er i bruk per uke, kommer an på hvilken topp/genser jeg skal ha på. Anonym poster: 0e70069a8677a0765c6adaa8c322333a
Hringariki Skrevet 17. februar 2013 #4 Skrevet 17. februar 2013 Vasker etter 1 dags bruk... ellers føles det møkkete. Er jo ikke langt unna armhulen!
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2013 #5 Skrevet 17. februar 2013 Bruker de kun en dag. Er undertøy så mer en en dag er ekkelt. Anonym poster: 8363844e8012f2c62135b6ebf4ef9551
stratosku Skrevet 17. februar 2013 #6 Skrevet 17. februar 2013 (endret) Nå mens jeg ammer bytter jeg hver dag, men til vanlig bruker jeg den i 2 dager før jeg bytter. Endret 17. februar 2013 av Mamma til 3 små gull
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2013 #7 Skrevet 17. februar 2013 Ca en gang i uka. Undertøy, ja - men i motsetning til der nede hvor det kommer ting ut til stadighet, kommer det ikke spesielt mye ut av puppene mine, og det lukter verken svette eller klamhet av BH'ene jeg bruker. Har dem nemlig ikke oppi armhulen (og der er det uansett også temmelig tørt). Jeg sjekker BH'ene hver dag. De lukter ikke etter en uke heller (og jeg har god luktesans), men da vasker jeg dem likevel. Anonym poster: 8890768fe5059a6c6bbd4f5b962c502a
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2013 #9 Skrevet 17. februar 2013 Det er anbefalt å vaske etter en gangs bruk for å holde på elastisiteten. (staves det sånn)? Men jeg gjør det ikke selv. Bytter hver gang jeg dusjer. Som er 1-2 ganger i uka. Evt hvis jeg har svettet mye. Anonym poster: 749f69abeea10ee34463395115a42705
TPK Skrevet 17. februar 2013 #10 Skrevet 17. februar 2013 Bruker de 3-4 dager tipper jeg. Har et par som jeg bruker parallellt, så det går ofte en uke mellom hver gang jeg vasker de.
Gilette Skrevet 17. februar 2013 #11 Skrevet 17. februar 2013 Har bh vask 1 gang i uken, men så er vi to i huset som bruker så... Bh'er er håndvask. Det sliter mindre på de. Bruker 80H så det sier seg selv at jeg må være forsiktig med de, eldste jenta på 13 bruker 80C så det er like greit at hun venner seg til hvordan hun skal skåne bh'ene best mulig. Og for dere som lurer mine er naturlige, gidder ikke kaste bort pengene på kirurgi jeg ikke trenger.
GingerFish Skrevet 17. februar 2013 #12 Skrevet 17. februar 2013 Vasker etter 1 dags bruk... ellers føles det møkkete. Er jo ikke langt unna armhulen! Amen!
GingerFish Skrevet 17. februar 2013 #13 Skrevet 17. februar 2013 Har bh vask 1 gang i uken, men så er vi to i huset som bruker så... Bh'er er håndvask. Det sliter mindre på de. Bruker 80H så det sier seg selv at jeg må være forsiktig med de, eldste jenta på 13 bruker 80C så det er like greit at hun venner seg til hvordan hun skal skåne bh'ene best mulig. Og for dere som lurer mine er naturlige, gidder ikke kaste bort pengene på kirurgi jeg ikke trenger. Det var akkurat det jeg lurte på. Tviler på at noen sitter å lurer på om puppene dine er naturlige.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2013 #15 Skrevet 17. februar 2013 Annenhver uke ca. Svetter lite, og skifter selvfølgelig BHen jeg trener i etter hver gang. Forstår ikke at det skal være nødvendig å vaske den etter hver dag.. Anonym poster: 2f2ca063bda6add7083e35b8db9ff812
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2013 #16 Skrevet 17. februar 2013 Annenhver uke ca. Svetter lite, og skifter selvfølgelig BHen jeg trener i etter hver gang. Forstår ikke at det skal være nødvendig å vaske den etter hver dag.. Anonym poster: 2f2ca063bda6add7083e35b8db9ff812 Skifter du alt av tøy annen hver uke også da? Eller er det bare BH'en som på et magisk vis er ren etter så lang tid? Anonym poster: 08ab1dff1bd7749402d55d89ff882186
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2013 #17 Skrevet 17. februar 2013 Annenhver uke ca. Svetter lite, og skifter selvfølgelig BHen jeg trener i etter hver gang. Forstår ikke at det skal være nødvendig å vaske den etter hver dag.. Anonym poster: 2f2ca063bda6add7083e35b8db9ff812 Skifter du alt av tøy annen hver uke også da? Eller er det bare BH'en som på et magisk vis er ren etter så lang tid? Anonym poster: 08ab1dff1bd7749402d55d89ff882186 Det kan jo ikke sammenlignes da, annet tøy er jo i kontakt med andre utenfor liggende ting som f.eks stolen du sitter på, busssetet osv. Samt at det blir utsatt for søl. Bh'n er jo inn mot kroppen uten kontakt med noe sted man svetter mye fra (bortsett fra dere som har bh'n inni armhulen da, merkelig å ha pupper inni armhulen igrunn). Så da trenger man jo ikke vaske den ofte heller. Hvis ikke man svetter ekstremt mye da, eller er på trening -den bh'n må jo vaskes oftere. Selv så vasker jeg bh'ene mine en gang i uken, lukter aldei av de og aldri har jeg kjent at en bh har vært møkkete eller våt/luktende av svette. Synes dere som skifter bh hver dag er rimelig hysteriske, ellers så har dere et svette problem. Anonym poster: bf04d1c1c23d98911d3770a39ecb0b5d
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2013 #18 Skrevet 17. februar 2013 Annenhver uke ca. Svetter lite, og skifter selvfølgelig BHen jeg trener i etter hver gang. Forstår ikke at det skal være nødvendig å vaske den etter hver dag.. Anonym poster: 2f2ca063bda6add7083e35b8db9ff812 Skifter du alt av tøy annen hver uke også da? Eller er det bare BH'en som på et magisk vis er ren etter så lang tid? Anonym poster: 08ab1dff1bd7749402d55d89ff882186 Det kan jo ikke sammenlignes da, annet tøy er jo i kontakt med andre utenfor liggende ting som f.eks stolen du sitter på, busssetet osv. Samt at det blir utsatt for søl. Bh'n er jo inn mot kroppen uten kontakt med noe sted man svetter mye fra (bortsett fra dere som har bh'n inni armhulen da, merkelig å ha pupper inni armhulen igrunn). Så da trenger man jo ikke vaske den ofte heller. Hvis ikke man svetter ekstremt mye da, eller er på trening -den bh'n må jo vaskes oftere. Selv så vasker jeg bh'ene mine en gang i uken, lukter aldei av de og aldri har jeg kjent at en bh har vært møkkete eller våt/luktende av svette. Synes dere som skifter bh hver dag er rimelig hysteriske, ellers så har dere et svette problem. Anonym poster: bf04d1c1c23d98911d3770a39ecb0b5d Pøh!! Må man ha et svetteproblem for at kroppen legger igjen litt svette, både på rygg, bryster og i armhulene? Og kroppen legger igjen døde hudsceller hver dag. Man må ikke være rimelig hysterisk for å vær litt mere inne på hygiene enn det du er. Anonym poster: 08ab1dff1bd7749402d55d89ff882186
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2013 #19 Skrevet 17. februar 2013 Annenhver uke ca. Svetter lite, og skifter selvfølgelig BHen jeg trener i etter hver gang. Forstår ikke at det skal være nødvendig å vaske den etter hver dag.. Anonym poster: 2f2ca063bda6add7083e35b8db9ff812 Skifter du alt av tøy annen hver uke også da? Eller er det bare BH'en som på et magisk vis er ren etter så lang tid? Anonym poster: 08ab1dff1bd7749402d55d89ff882186 Det kan jo ikke sammenlignes da, annet tøy er jo i kontakt med andre utenfor liggende ting som f.eks stolen du sitter på, busssetet osv. Samt at det blir utsatt for søl. Bh'n er jo inn mot kroppen uten kontakt med noe sted man svetter mye fra (bortsett fra dere som har bh'n inni armhulen da, merkelig å ha pupper inni armhulen igrunn). Så da trenger man jo ikke vaske den ofte heller. Hvis ikke man svetter ekstremt mye da, eller er på trening -den bh'n må jo vaskes oftere. Selv så vasker jeg bh'ene mine en gang i uken, lukter aldei av de og aldri har jeg kjent at en bh har vært møkkete eller våt/luktende av svette. Synes dere som skifter bh hver dag er rimelig hysteriske, ellers så har dere et svette problem. Anonym poster: bf04d1c1c23d98911d3770a39ecb0b5d Pøh!! Må man ha et svetteproblem for at kroppen legger igjen litt svette, både på rygg, bryster og i armhulene? Og kroppen legger igjen døde hudsceller hver dag. Man må ikke være rimelig hysterisk for å vær litt mere inne på hygiene enn det du er. Anonym poster: 08ab1dff1bd7749402d55d89ff882186 Jeg svetter ikke om jeg ikke trener. Så ja, det du beskriver i er mine øyne et svetteproblem. Anonym poster: 2bd32ce73a7b8304fa58db992ac5d046
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2013 #20 Skrevet 17. februar 2013 Annenhver uke ca. Svetter lite, og skifter selvfølgelig BHen jeg trener i etter hver gang. Forstår ikke at det skal være nødvendig å vaske den etter hver dag.. Anonym poster: 2f2ca063bda6add7083e35b8db9ff812 Skifter du alt av tøy annen hver uke også da? Eller er det bare BH'en som på et magisk vis er ren etter så lang tid? Anonym poster: 08ab1dff1bd7749402d55d89ff882186 Det kan jo ikke sammenlignes da, annet tøy er jo i kontakt med andre utenfor liggende ting som f.eks stolen du sitter på, busssetet osv. Samt at det blir utsatt for søl. Bh'n er jo inn mot kroppen uten kontakt med noe sted man svetter mye fra (bortsett fra dere som har bh'n inni armhulen da, merkelig å ha pupper inni armhulen igrunn). Så da trenger man jo ikke vaske den ofte heller. Hvis ikke man svetter ekstremt mye da, eller er på trening -den bh'n må jo vaskes oftere. Selv så vasker jeg bh'ene mine en gang i uken, lukter aldei av de og aldri har jeg kjent at en bh har vært møkkete eller våt/luktende av svette. Synes dere som skifter bh hver dag er rimelig hysteriske, ellers så har dere et svette problem. Anonym poster: bf04d1c1c23d98911d3770a39ecb0b5d Pøh!! Må man ha et svetteproblem for at kroppen legger igjen litt svette, både på rygg, bryster og i armhulene? Og kroppen legger igjen døde hudsceller hver dag. Man må ikke være rimelig hysterisk for å vær litt mere inne på hygiene enn det du er. Anonym poster: 08ab1dff1bd7749402d55d89ff882186 Jeg svetter ikke om jeg ikke trener. Så ja, det du beskriver i er mine øyne et svetteproblem. Anonym poster: 2bd32ce73a7b8304fa58db992ac5d046 Helledussan da. De fleste vet jo at kroppen svetter litt hver dag, uten at det renner svette. Vi er mennesker og det er helt naturlig! Og små mengder hver dag i en uke i samme plagget, så er det kanskje greit å slutte å være så hippie, å skifte i alle fall to ganger i uken. Svetteproblem du liksom. Så barnslig holdning. Anonym poster: 08ab1dff1bd7749402d55d89ff882186
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2013 #21 Skrevet 17. februar 2013 Væsker en gang i måneden. Jarle liker det best slik. Anonym poster: f7d9e1dcc9c1af1700497933bc6ae5dc
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2013 #22 Skrevet 17. februar 2013 Annenhver uke ca. Svetter lite, og skifter selvfølgelig BHen jeg trener i etter hver gang. Forstår ikke at det skal være nødvendig å vaske den etter hver dag.. Anonym poster: 2f2ca063bda6add7083e35b8db9ff812 Skifter du alt av tøy annen hver uke også da? Eller er det bare BH'en som på et magisk vis er ren etter så lang tid? Anonym poster: 08ab1dff1bd7749402d55d89ff882186 Det kan jo ikke sammenlignes da, annet tøy er jo i kontakt med andre utenfor liggende ting som f.eks stolen du sitter på, busssetet osv. Samt at det blir utsatt for søl. Bh'n er jo inn mot kroppen uten kontakt med noe sted man svetter mye fra (bortsett fra dere som har bh'n inni armhulen da, merkelig å ha pupper inni armhulen igrunn). Så da trenger man jo ikke vaske den ofte heller. Hvis ikke man svetter ekstremt mye da, eller er på trening -den bh'n må jo vaskes oftere. Selv så vasker jeg bh'ene mine en gang i uken, lukter aldei av de og aldri har jeg kjent at en bh har vært møkkete eller våt/luktende av svette. Synes dere som skifter bh hver dag er rimelig hysteriske, ellers så har dere et svette problem. Anonym poster: bf04d1c1c23d98911d3770a39ecb0b5d Pøh!! Må man ha et svetteproblem for at kroppen legger igjen litt svette, både på rygg, bryster og i armhulene? Og kroppen legger igjen døde hudsceller hver dag. Man må ikke være rimelig hysterisk for å vær litt mere inne på hygiene enn det du er. Anonym poster: 08ab1dff1bd7749402d55d89ff882186 Jeg svetter ikke om jeg ikke trener. Så ja, det du beskriver i er mine øyne et svetteproblem. Anonym poster: 2bd32ce73a7b8304fa58db992ac5d046 Helledussan da. De fleste vet jo at kroppen svetter litt hver dag, uten at det renner svette. Vi er mennesker og det er helt naturlig! Og små mengder hver dag i en uke i samme plagget, så er det kanskje greit å slutte å være så hippie, å skifte i alle fall to ganger i uken. Svetteproblem du liksom. Så barnslig holdning. Anonym poster: 08ab1dff1bd7749402d55d89ff882186 Kan vel diskuteres hvem som er barnslig Anonym poster: 2bd32ce73a7b8304fa58db992ac5d046
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2013 #23 Skrevet 17. februar 2013 Annenhver uke ca. Svetter lite, og skifter selvfølgelig BHen jeg trener i etter hver gang. Forstår ikke at det skal være nødvendig å vaske den etter hver dag.. Anonym poster: 2f2ca063bda6add7083e35b8db9ff812 Skifter du alt av tøy annen hver uke også da? Eller er det bare BH'en som på et magisk vis er ren etter så lang tid? Anonym poster: 08ab1dff1bd7749402d55d89ff882186 Det kan jo ikke sammenlignes da, annet tøy er jo i kontakt med andre utenfor liggende ting som f.eks stolen du sitter på, busssetet osv. Samt at det blir utsatt for søl. Bh'n er jo inn mot kroppen uten kontakt med noe sted man svetter mye fra (bortsett fra dere som har bh'n inni armhulen da, merkelig å ha pupper inni armhulen igrunn). Så da trenger man jo ikke vaske den ofte heller. Hvis ikke man svetter ekstremt mye da, eller er på trening -den bh'n må jo vaskes oftere. Selv så vasker jeg bh'ene mine en gang i uken, lukter aldei av de og aldri har jeg kjent at en bh har vært møkkete eller våt/luktende av svette. Synes dere som skifter bh hver dag er rimelig hysteriske, ellers så har dere et svette problem. Anonym poster: bf04d1c1c23d98911d3770a39ecb0b5d Pøh!! Må man ha et svetteproblem for at kroppen legger igjen litt svette, både på rygg, bryster og i armhulene? Og kroppen legger igjen døde hudsceller hver dag. Man må ikke være rimelig hysterisk for å vær litt mere inne på hygiene enn det du er. Anonym poster: 08ab1dff1bd7749402d55d89ff882186 Jeg svetter ikke om jeg ikke trener. Så ja, det du beskriver i er mine øyne et svetteproblem. Anonym poster: 2bd32ce73a7b8304fa58db992ac5d046 Helledussan da. De fleste vet jo at kroppen svetter litt hver dag, uten at det renner svette. Vi er mennesker og det er helt naturlig! Og små mengder hver dag i en uke i samme plagget, så er det kanskje greit å slutte å være så hippie, å skifte i alle fall to ganger i uken. Svetteproblem du liksom. Så barnslig holdning. Anonym poster: 08ab1dff1bd7749402d55d89ff882186 Helledussan da, tåler du ikke dine egne døde hudceller? Du skifter på senga hver dag også da eller? Og håndkler hver gang du dusjer?? For der er det mye døde hudceller der, for ikke anakke om håret og neglene dine -det er jo laget av døde hudceller. Fysj å æsj, det er urenslig ass... Og hva er egentlig problemet med litt svette hvis det ikke lukter? Svetter du mellom puppa så det lukter så har du jo deinitivt et problem, kanskje vurdere å smøre inn hele kroppen med deo? For å sitere deg, "vi er mennesker og det er helt naturlig". Å skifte bh så ofte skaper jo bare ekstra arbeid og en ekstra utgift fordi du må kjøpe deg nye bh'er hele tiden. Anonym poster: bf04d1c1c23d98911d3770a39ecb0b5d
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2013 #24 Skrevet 17. februar 2013 Annenhver uke ca. Svetter lite, og skifter selvfølgelig BHen jeg trener i etter hver gang. Forstår ikke at det skal være nødvendig å vaske den etter hver dag.. Anonym poster: 2f2ca063bda6add7083e35b8db9ff812 Skifter du alt av tøy annen hver uke også da? Eller er det bare BH'en som på et magisk vis er ren etter så lang tid? Anonym poster: 08ab1dff1bd7749402d55d89ff882186 Det kan jo ikke sammenlignes da, annet tøy er jo i kontakt med andre utenfor liggende ting som f.eks stolen du sitter på, busssetet osv. Samt at det blir utsatt for søl. Bh'n er jo inn mot kroppen uten kontakt med noe sted man svetter mye fra (bortsett fra dere som har bh'n inni armhulen da, merkelig å ha pupper inni armhulen igrunn). Så da trenger man jo ikke vaske den ofte heller. Hvis ikke man svetter ekstremt mye da, eller er på trening -den bh'n må jo vaskes oftere. Selv så vasker jeg bh'ene mine en gang i uken, lukter aldei av de og aldri har jeg kjent at en bh har vært møkkete eller våt/luktende av svette. Synes dere som skifter bh hver dag er rimelig hysteriske, ellers så har dere et svette problem. Anonym poster: bf04d1c1c23d98911d3770a39ecb0b5d Pøh!! Må man ha et svetteproblem for at kroppen legger igjen litt svette, både på rygg, bryster og i armhulene? Og kroppen legger igjen døde hudsceller hver dag. Man må ikke være rimelig hysterisk for å vær litt mere inne på hygiene enn det du er. Anonym poster: 08ab1dff1bd7749402d55d89ff882186 Jeg svetter ikke om jeg ikke trener. Så ja, det du beskriver i er mine øyne et svetteproblem. Anonym poster: 2bd32ce73a7b8304fa58db992ac5d046 Helledussan da. De fleste vet jo at kroppen svetter litt hver dag, uten at det renner svette. Vi er mennesker og det er helt naturlig! Og små mengder hver dag i en uke i samme plagget, så er det kanskje greit å slutte å være så hippie, å skifte i alle fall to ganger i uken. Svetteproblem du liksom. Så barnslig holdning. Anonym poster: 08ab1dff1bd7749402d55d89ff882186 Helledussan da, tåler du ikke dine egne døde hudceller? Du skifter på senga hver dag også da eller? Og håndkler hver gang du dusjer?? For der er det mye døde hudceller der, for ikke anakke om håret og neglene dine -det er jo laget av døde hudceller. Fysj å æsj, det er urenslig ass... Og hva er egentlig problemet med litt svette hvis det ikke lukter? Svetter du mellom puppa så det lukter så har du jo deinitivt et problem, kanskje vurdere å smøre inn hele kroppen med deo? For å sitere deg, "vi er mennesker og det er helt naturlig". Å skifte bh så ofte skaper jo bare ekstra arbeid og en ekstra utgift fordi du må kjøpe deg nye bh'er hele tiden. Anonym poster: bf04d1c1c23d98911d3770a39ecb0b5d Say whaaaaaat? Jeg kjøper ikke nye BH'er hele tiden, bare fordi jeg skifter oftere enn med en ukes mellomrom. Hvor har du det i fra, Einstein? Anonym poster: 08ab1dff1bd7749402d55d89ff882186
stch85 Skrevet 17. februar 2013 #25 Skrevet 17. februar 2013 Det er anbefalt å vaske etter en gangs bruk for å holde på elastisiteten. (staves det sånn)? Men jeg gjør det ikke selv. Bytter hver gang jeg dusjer. Som er 1-2 ganger i uka. Evt hvis jeg har svettet mye. Anonym poster: 749f69abeea10ee34463395115a42705 dusjer du 1-2 ganger i uka?? ekkelt.. bytter bh annenhver dag, dusjer hver dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå