Anonym bruker Skrevet 16. februar 2013 #1 Skrevet 16. februar 2013 Har kommet i en fortvilet situasjon. Er godt etablert og vi har ett barn på snart 4 år fra før. Problemer er bare at jeg er i et jobbvikariat som går ut den 1 april. Etter den datoen står jeg uten jobb. Søker på jobber og har vært på et par intervjuer uten hell, og hadde egentlig ikke noe særlig panikk over denne situasjonen før igår. Da viste graviditetstesten et positivt resultat, til tross for at vi har brukt prevensjon. Har vært kvalm og uvel siden midten av denne uka og det toppa seg natt til fredag da jeg lå å kasta opp hele natten. Etter det har jeg vært sengeliggende. Og hvis dette skal fortsette så ser det ikke særlig lyst ut for jobbsøkingen min. Med forrige var jeg kvalm i 14 uker og jeg er stygt redd for at det ikke blir bedre denne gang Og jobb MÅ jeg ha. Vi har hus og boliglån på 3 mill, og uansett hvordan man vrenger og vrir på dette så kan jeg ikke gå på arb.ledighetstrygd, være arb.ledig eller jobbe deltid. Jeg må ha en fulltidsjobb slik som nå. Har regnet ut at jeg er ca 6 uker på vei. Mannen og jeg diskuterte dette igår, og han er veldig imot abort (innerst inne er jeg også det, men sånn jeg ser på denne fortvila situasjonen nå så ser jeg ingen annen utvei). Han sier at han respekterer valget mitt om det blir abort, men han ønsker svært gjerne dette barnet. Det gjør jo jeg også, men det var bare så ufattelig dårlig tidspunkt. Hva skal vi gjøre?? Jeg er så fortvila. Ikke er det muligheter for meg å fortsette i jobben jeg har nå etter at vikariatet er gått ut heller, så jeg MÅ finne noe annet. Hva gjør jeg/vi?? Dette er så vondt og vanskelig Anonym poster: ab9d375da52a5a40a84d0ad20e35be3c
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2013 #2 Skrevet 16. februar 2013 Du finner en hvilken som helst jobb og tar den eller dere finner andre løsninger, feks at du er dagmamma når du er hjemme fra jobb. Abort ville jeg ikke sett på som en løsning i deres situasjon. Venninnen min søkte jobb som gravid og fikk et halvt års vikariat som gjorde at hun klarte å samle opp nok "jobbtid " til å få permisjon. Så søkte hun ny jobb etter permisjonen. Alternativet er jo å begynne å studere, så har du rett på studiestipend i permisjonen. Anonym poster: 6aedc17d772f919e033295eec77fd048
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2013 #3 Skrevet 16. februar 2013 Eller du blir sykemeldt nå før vikariatet går ut, og satser på at du blir så dårlig hele svangerskapet at du kan være sykemeldt frem til permisjonsstart. Anonym poster: 0194123540c2ba368a6b9166d3a114c1
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2013 #4 Skrevet 16. februar 2013 Syns det er skikkelig lurt å ta abort på det grunnlaget assa. Dere får det sikkert innvilget på sekundet. Å da får du sikkert en ny jobb også, med en gang, sånn at dere kan bli gravid på årntli liksom. ...tosk.. Anonym poster: 1805382bbd1be3fac66737e0fd89b6af
Gjest SHOC Skrevet 16. februar 2013 #5 Skrevet 16. februar 2013 Håper dere finner ut av det, vanskelig valg. Har dere ingen muligheter til å klare det hvis du må på ledighetstrygd? Kan mannen din ta en ekstra jobb? Tenk dere godt om så dere ikke tar en forhastet beslutning og angrer resten av livet.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2013 #6 Skrevet 16. februar 2013 Jeg tenker at hvis du er syk (så kvalm som nå) så kommer jo legen til å sykmelde deg. Dersom du blir sykmeldt i 14 uker, så får du søke jobb etter det. Jeg tror dette kommer til å løse seg for dere, skjønner fortvilelsen, men dere ønsker barnet og da er det ikke et alternativ med abort... Det kommer dere til å slite med mye mer. Mannen får ta seg en ekstrajobb eller noe, du får bli student når ungen er født slik at han får permisjonen... Tenk, tenk, undersøk.... Lykke til! Anonym poster: 4b4ea28d80275631c3968e475310137c
Gjest lykkeliggift Skrevet 16. februar 2013 #7 Skrevet 16. februar 2013 Syns det er skikkelig lurt å ta abort på det grunnlaget assa. Dere får det sikkert innvilget på sekundet. Å da får du sikkert en ny jobb også, med en gang, sånn at dere kan bli gravid på årntli liksom. ...tosk.. Anonym poster: 1805382bbd1be3fac66737e0fd89b6af Hvem er det egentlig som er tosken her ? Fy for et usmakelig menneske du er. Tenk å si slikt til en annen person når de befinner seg i en så forferdelig situasjon. Du er rett og slett bare ond.
magica fra tryll Skrevet 16. februar 2013 #8 Skrevet 16. februar 2013 Praktiske ting er viktigere enn et lite liv?? Jaja, vi er forskjellige.....
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2013 #9 Skrevet 16. februar 2013 Er du seriøs? Begge ønsker barnet men timingen var dårlig, og det er grunnlag for abort? Herregud. Sett at du tar abort. Du finner deg ny jobb og begynner når det andre vikariatet er over. Da skal dere starte prøvingen eller?? To mnd etter dere fjernet et barn dere ønsker pga TIMINGEN? Anonym poster: f330b31b0ad06cbe383ba6c76d8341d1
Cat_Woman Skrevet 16. februar 2013 #10 Skrevet 16. februar 2013 Dette ordner seg! Høres ikke ut som abort er ønskelig fra noen av dere, så det tror jeg er en avgjørelse dere ville ha angret veldig på. Bli sykmeldt nå, eller skaff deg en hvilken som helst annen jobb (McDonalds hvis du må), så du får penger i permisjonen. Blir det helt katastrofe får dere ta opp forbrukslån.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2013 #11 Skrevet 16. februar 2013 Syns det er skikkelig lurt å ta abort på det grunnlaget assa. Dere får det sikkert innvilget på sekundet. Å da får du sikkert en ny jobb også, med en gang, sånn at dere kan bli gravid på årntli liksom. ...tosk.. Anonym poster: 1805382bbd1be3fac66737e0fd89b6af Hvem er det egentlig som er tosken her ? Fy for et usmakelig menneske du er. Tenk å si slikt til en annen person når de befinner seg i en så forferdelig situasjon. Du er rett og slett bare ond. De har blitt gravide med et barn de egentlig ønsker, og du kaller det e forferdelig situasjon?? Fy faen, du er heldig! Kan ikke ha opplevd mye vondt i livet. Anonym poster: f330b31b0ad06cbe383ba6c76d8341d1
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2013 #12 Skrevet 16. februar 2013 Du er jo ikke plikta å sei du er gravid når du søker jobb begynn å søke nå å sjangsen for å få jobb æ jo dess større. Abort hadde ikke vert aktuelt for meg uansett vis jeg hadde vert i din situasjon (mann hus å barn frå før) eg hadde ikke fast jobb når eg blei gravid nå men fikk beskjed nå i uka at jobben jeg har er min fast sjøl om eg er gravid å 40% sykemelt lykke te med jobb jakta Anonym poster: 0b921ebcfc50ee225ed532b20102cee5
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2013 #13 Skrevet 16. februar 2013 Syns det er skikkelig lurt å ta abort på det grunnlaget assa. Dere får det sikkert innvilget på sekundet. Å da får du sikkert en ny jobb også, med en gang, sånn at dere kan bli gravid på årntli liksom. ...tosk.. Anonym poster: 1805382bbd1be3fac66737e0fd89b6af Hvem er det egentlig som er tosken her ? Fy for et usmakelig menneske du er. Tenk å si slikt til en annen person når de befinner seg i en så forferdelig situasjon. Du er rett og slett bare ond. De har blitt gravide med et barn de egentlig ønsker, og du kaller det e forferdelig situasjon?? Fy faen, du er heldig! Kan ikke ha opplevd mye vondt i livet. Anonym poster: f330b31b0ad06cbe383ba6c76d8341d1 ...nettopp... -3 mill i lån uten fast jobb, DET tørr dem...men en unge, godt etablerte som de er...nei, sorry men ingen sympati...ta ansvar! Anonym poster: 1805382bbd1be3fac66737e0fd89b6af
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2013 #14 Skrevet 16. februar 2013 Er du syk, så gå til legen og få en sykemelding. Så fort du er frisk nok til det kan du søke jobber, og er graviditeten offentlig så sier du det, ellers lar du være. Jobb kan du få uansett, evt en mindre god en, i en periode for å spare opp til foreldrepenger. Synes det er litt rart at du sier du ikke kan lege på dagpenger fra NAV, det er jo 66 prosent av inntekten din du får hvis du tjener under grensa, tjener du over så har du i utgangspunktet veldig god inntekt men går desto mer ned i inntekt så ser den. Kan ikke mannen din jobbe noen ekstravakter et sted istede for å ta igjen det du taper? Er problemet at du tjener over grensa, vil uansett problemet være der når du går ut i foreldrepermisjon, for der gjelder det jo samme regler for inntektstak, du får riktignok 100% av inntekta inntill grensa da, så lenge NAV betaler, noen arbeidsgivere betaler jo fullt, men det virker jo uansett som du skal skifte jobb og da er det ikke sikkert du er så heldig. Jeg ville ha snakket med banken og forklart situasjonen, og bedt om avdragsfrihet til dere er i en bedre økonomisk situasjon. Da kan dere kanskje overleve på mindre inntekt i en periode. Jeg er ikke motstander av abort, men jeg syntes dette var et veldig lite grunnlag for å ta abort, når dere egentlig ønsker barnet. Det kan sikkert virke dramatisk på deg akkurat nå, men det høres ikke veldig dramatisk ut for meg, mange i værre situasjoner, og de fleste vet at "det ordner seg" i Norge, dere ender ikke opp på gata eller noe, og vi har til og med veldig lav arbeidsledighet her til lands. Jeg ville ikke bekymret meg så alt for mye, men lett etter løsninger ut fra den situasjonen dere er i nå. Anonym poster: 3790bbba56543fea0723518bf4943fbf
Gjest lykkeliggift Skrevet 16. februar 2013 #15 Skrevet 16. februar 2013 Syns det er skikkelig lurt å ta abort på det grunnlaget assa. Dere får det sikkert innvilget på sekundet. Å da får du sikkert en ny jobb også, med en gang, sånn at dere kan bli gravid på årntli liksom. ...tosk.. Anonym poster: 1805382bbd1be3fac66737e0fd89b6af Hvem er det egentlig som er tosken her ? Fy for et usmakelig menneske du er. Tenk å si slikt til en annen person når de befinner seg i en så forferdelig situasjon. Du er rett og slett bare ond. De har blitt gravide med et barn de egentlig ønsker, og du kaller det e forferdelig situasjon?? Fy faen, du er heldig! Kan ikke ha opplevd mye vondt i livet. Anonym poster: f330b31b0ad06cbe383ba6c76d8341d1 Ikke det at jeg egentlig trenger å forsvare meg mot deg. Men jeg har opplevd så mye vondt i mitt korte liv ( 25 år), som ville sendt de fleste rett i kjelleren.Hadde du visst halvparten ville du ha grevd deg ned i bakken i en mørk kjeller og blitt der. Så jeg vet alt for godt hva det er å være i en veldig forferdelig situasjon. Forstår du ikke hvor grusomt det er å ha blitt gravid med et barn du virkelig vil ha, men kansje må fjerne det fordi situajsonen de er i ikke tillater å beholde ? Makan til usympatiske mennesker som deg skal man lete lenge etter. Fysj !
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2013 #16 Skrevet 16. februar 2013 Syns det er skikkelig lurt å ta abort på det grunnlaget assa. Dere får det sikkert innvilget på sekundet. Å da får du sikkert en ny jobb også, med en gang, sånn at dere kan bli gravid på årntli liksom. ...tosk.. Anonym poster: 1805382bbd1be3fac66737e0fd89b6af Hvem er det egentlig som er tosken her ? Fy for et usmakelig menneske du er. Tenk å si slikt til en annen person når de befinner seg i en så forferdelig situasjon. Du er rett og slett bare ond. De har blitt gravide med et barn de egentlig ønsker, og du kaller det e forferdelig situasjon?? Fy faen, du er heldig! Kan ikke ha opplevd mye vondt i livet. Anonym poster: f330b31b0ad06cbe383ba6c76d8341d1 Ikke det at jeg egentlig trenger å forsvare meg mot deg. Men jeg har opplevd så mye vondt i mitt korte liv ( 25 år), som ville sendt de fleste rett i kjelleren.Hadde du visst halvparten ville du ha grevd deg ned i bakken i en mørk kjeller og blitt der. Så jeg vet alt for godt hva det er å være i en veldig forferdelig situasjon. Forstår du ikke hvor grusomt det er å ha blitt gravid med et barn du virkelig vil ha, men kansje må fjerne det fordi situajsonen de er i ikke tillater å beholde ? Makan til usympatiske mennesker som deg skal man lete lenge etter. Fysj ! -for du fremstår så sympatisk. Og moden og voksen å sånn... Anonym poster: 1805382bbd1be3fac66737e0fd89b6af
Gjest lykkeliggift Skrevet 16. februar 2013 #17 Skrevet 16. februar 2013 Syns det er skikkelig lurt å ta abort på det grunnlaget assa. Dere får det sikkert innvilget på sekundet. Å da får du sikkert en ny jobb også, med en gang, sånn at dere kan bli gravid på årntli liksom. ...tosk.. Anonym poster: 1805382bbd1be3fac66737e0fd89b6af Hvem er det egentlig som er tosken her ? Fy for et usmakelig menneske du er. Tenk å si slikt til en annen person når de befinner seg i en så forferdelig situasjon. Du er rett og slett bare ond. De har blitt gravide med et barn de egentlig ønsker, og du kaller det e forferdelig situasjon?? Fy faen, du er heldig! Kan ikke ha opplevd mye vondt i livet. Anonym poster: f330b31b0ad06cbe383ba6c76d8341d1 Ikke det at jeg egentlig trenger å forsvare meg mot deg. Men jeg har opplevd så mye vondt i mitt korte liv ( 25 år), som ville sendt de fleste rett i kjelleren.Hadde du visst halvparten ville du ha grevd deg ned i bakken i en mørk kjeller og blitt der. Så jeg vet alt for godt hva det er å være i en veldig forferdelig situasjon Forstår du ikke hvor grusomt det er å ha blitt gravid med et barn du virkelig vil ha, men kansje må fjerne det fordi situajsonen de er i ikke tillater å beholde ? Makan til usympatiske mennesker som deg skal man lete lenge etter. Fysj ! -for du fremstår så sympatisk. Og moden og voksen å sånn... Anonym poster: 1805382bbd1be3fac66737e0fd89b6af Denne var bare latterlig. Lyser hele veien at du innså det jeg skrev og derfor ikke hadde et eneste gidt motargument, så du tyr til en barnslig og nedlatende tone. Bryr meg fint lite om hvordan jeg fremstår, men jeg bryr meg om å kunne se meg selv i speilet hver kveld og være fornøyd med det jeg ser, i stede for å skamme meg fordi jeg er slem mot andre mennesker.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2013 #18 Skrevet 16. februar 2013 Du er allerede i dårlig form nå, sykemeld deg! Dette med jobb ordner seg alltids. Synes ikke det er noe abortgrunn etter min mening. Anonym poster: 00097f83d9e52af213fa1405a7c377bd
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2013 #19 Skrevet 16. februar 2013 Syns det er skikkelig lurt å ta abort på det grunnlaget assa. Dere får det sikkert innvilget på sekundet. Å da får du sikkert en ny jobb også, med en gang, sånn at dere kan bli gravid på årntli liksom. ...tosk.. Anonym poster: 1805382bbd1be3fac66737e0fd89b6af Hvem er det egentlig som er tosken her ? Fy for et usmakelig menneske du er. Tenk å si slikt til en annen person når de befinner seg i en så forferdelig situasjon. Du er rett og slett bare ond. De har blitt gravide med et barn de egentlig ønsker, og du kaller det e forferdelig situasjon?? Fy faen, du er heldig! Kan ikke ha opplevd mye vondt i livet. Anonym poster: f330b31b0ad06cbe383ba6c76d8341d1 Ikke det at jeg egentlig trenger å forsvare meg mot deg. Men jeg har opplevd så mye vondt i mitt korte liv ( 25 år), som ville sendt de fleste rett i kjelleren.Hadde du visst halvparten ville du ha grevd deg ned i bakken i en mørk kjeller og blitt der. Så jeg vet alt for godt hva det er å være i en veldig forferdelig situasjon Forstår du ikke hvor grusomt det er å ha blitt gravid med et barn du virkelig vil ha, men kansje må fjerne det fordi situajsonen de er i ikke tillater å beholde ? Makan til usympatiske mennesker som deg skal man lete lenge etter. Fysj ! -for du fremstår så sympatisk. Og moden og voksen å sånn... Anonym poster: 1805382bbd1be3fac66737e0fd89b6af Denne var bare latterlig. Lyser hele veien at du innså det jeg skrev og derfor ikke hadde et eneste gidt motargument, så du tyr til en barnslig og nedlatende tone. Bryr meg fint lite om hvordan jeg fremstår, men jeg bryr meg om å kunne se meg selv i speilet hver kveld og være fornøyd med det jeg ser, i stede for å skamme meg fordi jeg er slem mot andre mennesker. ...du er jo slem...mot mei... Anonym poster: 1805382bbd1be3fac66737e0fd89b6af
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2013 #20 Skrevet 16. februar 2013 Du får tenke etter; hvor mye en abort vil påvirke dere. hva er sjans for at du får en jobb? Vil du vente med livet til alt er på plass, eller leve nå og ta den usikkerheten det förer med seg? Uansett, lykke til Anonym poster: c8cb93094c8c616a2924e865aa8192ac
Gjest lykkeliggift Skrevet 16. februar 2013 #21 Skrevet 16. februar 2013 Syns det er skikkelig lurt å ta abort på det grunnlaget assa. Dere får det sikkert innvilget på sekundet. Å da får du sikkert en ny jobb også, med en gang, sånn at dere kan bli gravid på årntli liksom. ...tosk.. Anonym poster: 1805382bbd1be3fac66737e0fd89b6af Hvem er det egentlig som er tosken her ? Fy for et usmakelig menneske du er. Tenk å si slikt til en annen person når de befinner seg i en så forferdelig situasjon. Du er rett og slett bare ond. De har blitt gravide med et barn de egentlig ønsker, og du kaller det e forferdelig situasjon?? Fy faen, du er heldig! Kan ikke ha opplevd mye vondt i livet. Anonym poster: f330b31b0ad06cbe383ba6c76d8341d1 Ikke det at jeg egentlig trenger å forsvare meg mot deg. Men jeg har opplevd så mye vondt i mitt korte liv ( 25 år), som ville sendt de fleste rett i kjelleren.Hadde du visst halvparten ville du ha grevd deg ned i bakken i en mørk kjeller og blitt der. Så jeg vet alt for godt hva det er å være i en veldig forferdelig situasjon Forstår du ikke hvor grusomt det er å ha blitt gravid med et barn du virkelig vil ha, men kansje må fjerne det fordi situajsonen de er i ikke tillater å beholde ? Makan til usympatiske mennesker som deg skal man lete lenge etter. Fysj ! -for du fremstår så sympatisk. Og moden og voksen å sånn... Anonym poster: 1805382bbd1be3fac66737e0fd89b6af Denne var bare latterlig. Lyser hele veien at du innså det jeg skrev og derfor ikke hadde et eneste gidt motargument, så du tyr til en barnslig og nedlatende tone. Bryr meg fint lite om hvordan jeg fremstår, men jeg bryr meg om å kunne se meg selv i speilet hver kveld og være fornøyd med det jeg ser, i stede for å skamme meg fordi jeg er slem mot andre mennesker. ...du er jo slem...mot mei... Anonym poster: 1805382bbd1be3fac66737e0fd89b6af Nei, slem er jeg ikke. Forskjell på å rett og slett si sannheten, og å være slem. tar du det jeg sier ille opp er det fordi du vet du har gjort noe galt. Da må du gå i deg selv.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2013 #22 Skrevet 16. februar 2013 Syns det er skikkelig lurt å ta abort på det grunnlaget assa. Dere får det sikkert innvilget på sekundet. Å da får du sikkert en ny jobb også, med en gang, sånn at dere kan bli gravid på årntli liksom. ...tosk.. Anonym poster: 1805382bbd1be3fac66737e0fd89b6af Hvem er det egentlig som er tosken her ? Fy for et usmakelig menneske du er. Tenk å si slikt til en annen person når de befinner seg i en så forferdelig situasjon. Du er rett og slett bare ond. De har blitt gravide med et barn de egentlig ønsker, og du kaller det e forferdelig situasjon?? Fy faen, du er heldig! Kan ikke ha opplevd mye vondt i livet. Anonym poster: f330b31b0ad06cbe383ba6c76d8341d1 Ikke det at jeg egentlig trenger å forsvare meg mot deg. Men jeg har opplevd så mye vondt i mitt korte liv ( 25 år), som ville sendt de fleste rett i kjelleren.Hadde du visst halvparten ville du ha grevd deg ned i bakken i en mørk kjeller og blitt der. Så jeg vet alt for godt hva det er å være i en veldig forferdelig situasjon Forstår du ikke hvor grusomt det er å ha blitt gravid med et barn du virkelig vil ha, men kansje må fjerne det fordi situajsonen de er i ikke tillater å beholde ? Makan til usympatiske mennesker som deg skal man lete lenge etter. Fysj ! -for du fremstår så sympatisk. Og moden og voksen å sånn... Anonym poster: 1805382bbd1be3fac66737e0fd89b6af Denne var bare latterlig. Lyser hele veien at du innså det jeg skrev og derfor ikke hadde et eneste gidt motargument, så du tyr til en barnslig og nedlatende tone. Bryr meg fint lite om hvordan jeg fremstår, men jeg bryr meg om å kunne se meg selv i speilet hver kveld og være fornøyd med det jeg ser, i stede for å skamme meg fordi jeg er slem mot andre mennesker. ...du er jo slem...mot mei... Anonym poster: 1805382bbd1be3fac66737e0fd89b6af Nei, slem er jeg ikke. Forskjell på å rett og slett si sannheten, og å være slem. tar du det jeg sier ille opp er det fordi du vet du har gjort noe galt. Da må du gå i deg selv. nei, du er slem. Anonym poster: 1805382bbd1be3fac66737e0fd89b6af
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2013 #24 Skrevet 16. februar 2013 Du sier at dere har 3 mill i huslån, og at det ikke vil gå økonomisk om du må leve på AAP eller jobbe deltid. Hva om dere hadde solgt huset og kjøpt noe billigere? Evt leie noe et par år, frem til du har en fast jobb? Det er synd om du må ta abort pga for høyt boliglån, når barnet egentlig er ønsket. Anonym poster: 41f8a983354fea08b1cd31db4a8098c1
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2013 #25 Skrevet 16. februar 2013 Syns det er skikkelig lurt å ta abort på det grunnlaget assa. Dere får det sikkert innvilget på sekundet. Å da får du sikkert en ny jobb også, med en gang, sånn at dere kan bli gravid på årntli liksom. ...tosk.. Anonym poster: 1805382bbd1be3fac66737e0fd89b6af Hvem er det egentlig som er tosken her ? Fy for et usmakelig menneske du er. Tenk å si slikt til en annen person når de befinner seg i en så forferdelig situasjon. Du er rett og slett bare ond. De har blitt gravide med et barn de egentlig ønsker, og du kaller det e forferdelig situasjon?? Fy faen, du er heldig! Kan ikke ha opplevd mye vondt i livet. Anonym poster: f330b31b0ad06cbe383ba6c76d8341d1 Ikke det at jeg egentlig trenger å forsvare meg mot deg. Men jeg har opplevd så mye vondt i mitt korte liv ( 25 år), som ville sendt de fleste rett i kjelleren.Hadde du visst halvparten ville du ha grevd deg ned i bakken i en mørk kjeller og blitt der. Så jeg vet alt for godt hva det er å være i en veldig forferdelig situasjon Forstår du ikke hvor grusomt det er å ha blitt gravid med et barn du virkelig vil ha, men kansje må fjerne det fordi situajsonen de er i ikke tillater å beholde ? Makan til usympatiske mennesker som deg skal man lete lenge etter. Fysj ! -for du fremstår så sympatisk. Og moden og voksen å sånn... Anonym poster: 1805382bbd1be3fac66737e0fd89b6af Denne var bare latterlig. Lyser hele veien at du innså det jeg skrev og derfor ikke hadde et eneste gidt motargument, så du tyr til en barnslig og nedlatende tone. Bryr meg fint lite om hvordan jeg fremstår, men jeg bryr meg om å kunne se meg selv i speilet hver kveld og være fornøyd med det jeg ser, i stede for å skamme meg fordi jeg er slem mot andre mennesker. Hvis du gidder å se på kodene, så ser du at det ikke var jeg som svarte deg igjen! Man må ALDRI fjerne et barn man ønsker, i et fast og stabilt forhold, pga penger! At du mener det er så grusomt, gjør at jeg står for det jeg sier! Anonym poster: f330b31b0ad06cbe383ba6c76d8341d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå