Gå til innhold

hvor mange barn er drømmetallet deres ?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vil gjerne ha 3-5 :) Tror likevel det blir max to pga IVF, men kanskje vi er heldige og får tvillinger pluss masse egg på frys :P Hadde vært noe!

Blir uansett veldig fornøyd bare jeg i det hele tatt får barn, om det så blir kun ett :)

Endret av Kjærepære
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen ville ha to, jeg vippet litt mot tre. Nå er jeg gravid for andre og siste gang da det er to inni magen :) er kjempefornøyd og tror mannen har vent seg til tanken også nå. Begynner å nærme seg jentenes ankomst, har en gutt fra før så det blir jo bare perfekt :)

Skrevet

Jeg har alltid ønsket meg en stor familie, så 3-5 barn. Men tror ikke det blir mer enn vesla som er i magen, hvis det går bra hele veien siden det tok 5 år før jeg ble gravid med hu.. :)

Skrevet

3 var ønsketallet mitt, men har nedjustert til 2.

Vi har en allerede, men sliter med å få til nr 2. Alderen er ikke på min side så da blir det nok bare 2.

Håper jo litt på tvillinger når det klaffer slik at jeg får alle ønskebarna mine ;)

Skrevet

3 er drømmen, men 2 er nok det realistiske i vårt tilfelle.

Skrevet

Heldigvis er mannen min enig med meg at vi skal bare ha to unger. Har en gutt fra før av, og er gravid med 2., så nå er det full stopp for våres del :)

Skrevet

Har akkurat fått nr 3, ønsker 4:) Men spørs om jeg får mannen med på det.. Det blir ihvertfall ikke med det første;)

Skrevet

Jeg vil gjerne ha tre eller fire. Men vi får se :) det blir i det minste to!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...