flowersn Skrevet 16. februar 2013 #1 Skrevet 16. februar 2013 hvor mange barn er drømmetallet deres ? Jeg har to barn, men ønsker meg en eller to til, er jeg unormal ? gode online spill for barn http://www.nrksuper.org
Urwa Skrevet 16. februar 2013 #2 Skrevet 16. februar 2013 4 Har alltid ønsket mg 4,og drømmen har vært 2 jenter og 2 gutter. Har 1 jente og 2 gutter nå og venter på en attpåklatt i august ( enebarn selv )
Giss Skrevet 16. februar 2013 #3 Skrevet 16. februar 2013 3-4.... Men blir bare to. Mannen ønsker ikke fler og jeg er snart for gammel. Har inntrykk av at det er veldig normalt at kvinner ønsker seg flere barn mens mennene holder litt igjen. Desværre. Ønsker meg så vanvittig en til...
Aninha Skrevet 16. februar 2013 #4 Skrevet 16. februar 2013 Tre er drømmen! To gutter (en biologisk og en adoptert) og en jente
Håperpåønskebaby Skrevet 16. februar 2013 #5 Skrevet 16. februar 2013 3 har alltid vært drømmen Nå er jeg stemor til to fantastiskefantastiske tenåringer på 13 & 15 (de har ingen kontakt med biologisk mor) og har en liten i magen, i tillegg til at mannens yngste er her annenhver helg. Så jeg har de tre på mange måter<3 Men med prøverør og enormt tidlig bekkenløsning tror jeg ikke det hadde blitt mer enn to om jeg skulle hatt alle biologisk..
BubbleBee Skrevet 16. februar 2013 #6 Skrevet 16. februar 2013 Har alltid forestilt meg at jeg kommer til å få 2 eller 3 barn. Heldigvis er mannen helt enig i dette. Men får se om jeg er like glad i den tanken når jeg har vært igjennom min første fødsel om bare noen dager
Jentene mine og jeg:) Skrevet 16. februar 2013 #7 Skrevet 16. februar 2013 Ønsker meg egentlig fire, men tror det blir med disse tre, basert på hvor enkle svangerskap jeg har hatt. Det er rett og slett ikke verdt det når vi må sette hele livet på vent i et år på grunn av min helse. Mannen min ønsker seg fire, men må nok bare finne seg i at dette gjør jeg ikke en gang til.
May the force be with you Skrevet 16. februar 2013 #8 Skrevet 16. februar 2013 10 :-p men det skjer ikke altså hehe! Elsker å ha barn rundt meg, føler at min største og mest fantastiske gave her i livet er å få være mor:) Har hittil en fantastisk sønn, venter ei jente om noen uker og håper at det i løpet av noen år blir ett barn til
May the force be with you Skrevet 16. februar 2013 #9 Skrevet 16. februar 2013 10 :-p men det skjer ikke altså hehe! Elsker å ha barn rundt meg, føler at min største og mest fantastiske gave her i livet er å få være mor:) Har hittil en fantastisk sønn, venter ei jente om noen uker og håper at det i løpet av noen år blir ett barn til
honningbien Skrevet 16. februar 2013 #10 Skrevet 16. februar 2013 Jeg har alltid ønsket meg 2, og det har jeg nå Har inntrykk av at det er blitt mer "vanlig" med 3 eller flere barn. Du er absolutt ikke unormal:)
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 16. februar 2013 #13 Skrevet 16. februar 2013 Her har alltid drømmen vært en gutt og en jente. Det fikk jeg! Men da var jeg blitt så glad i barn og følte meg ikke ferdi, og fikk en liten gutt til. Følte det var nok! Så tok kroppen min en sjefsavgjørelse og jeg ble gravid med nummer fire mot alle odds... Så da blir det fire, da!! ;-)
Vimse + gullene Skrevet 16. februar 2013 #14 Skrevet 16. februar 2013 To er perfekt for oss! Har aldri hatt noen ønske om mange barn, men ønsket å gi barnet vårt et søsken, og så føler jeg vi blir mer "familie" med to barn
Urwa Skrevet 16. februar 2013 #16 Skrevet 16. februar 2013 Alle gode ting er tre<3 Hehehe dt pleide jg oxo å si inntil for litt siden Mn nå har jg bytta til Lykken Er En Firkløver
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 16. februar 2013 #17 Skrevet 16. februar 2013 Har alltid ønsket meg 4 (kommer selv fra en familie med fire barn) men... ettersom jeg for tiden står med det meste praktiske i forhold til de to vi har no er jeg mer usikker. Synes to er litt lite, så vil gjerne ha en til om ikke lenge, så får vi se om vi stopper på 3 eller om det med tiden også blir en nr 4
Bumblebeee Skrevet 16. februar 2013 #18 Skrevet 16. februar 2013 Tre. Venter nr 3 til sommeren. Hadde jeg vært 5 år yngre og hatt større hus hadde jeg sikkert fått tryglet meg til en nr 4 også
3barnsmor_to_be Skrevet 17. februar 2013 #19 Skrevet 17. februar 2013 Mannen vil gjerne ha seks.. jeg er gravid med nr 3 nå og forbereder meg på at det blir den siste... jeg er 25 år, så kanskje det kommer en attpåklatt en gang i tiden??
magica fra tryll Skrevet 17. februar 2013 #20 Skrevet 17. februar 2013 7. Jeg har 6 nå Hadde aldri trodd det når jeg var i 20 og 30-åra...hehe. Man vet aldri...
3gutter1jente+? Skrevet 17. februar 2013 #21 Skrevet 17. februar 2013 Mange......... Mannen har heile tida sagt 2, men så kom nr 3.... og etter ein del år klarte eg å overtale han til nr 4, og jammen gav han ikkje etter enda ein gang: Til sommaren kjem nr 5!!!! Verdens beste mann!
Lirgen Skrevet 17. februar 2013 #22 Skrevet 17. februar 2013 Mannen vil ha 5(!!) jeg er mer på 2-3... er gravid med nummer to nå,så da får vi se om vi får en attpåklatt med årene eller om det holder med to
Erle85 Skrevet 17. februar 2013 #23 Skrevet 17. februar 2013 Har alltid ønsket meg 3barn. Nå blir jeg takknemlig om jeg er så heldig å få 1 barn!
2,5barn+1engel Skrevet 17. februar 2013 #24 Skrevet 17. februar 2013 Har alltid ønsket meg 3 barn. Men det var før jeg fant ut at jeg trengte prøverørsmetoden for å bli gravid. Mot alle odds så har jeg blir gravid ved nesten alle forsøk. Desverre mistet vi førstemann i 5. mnd, så en sa i uke 6, så fikk vi frøkna vår som snart er 2 år. Så en negativ test etterinnsetting, så en sa igjen i uke 5 før jeg igjen ble gravid med innsetting nr 6.. Termin om 3 mnd.. S tror vi da stoppet med 2 barn.. Orker ikke det styret med IVF flere ganger.. Men er kjempe fornøyd med det å faktisk få barn.. ( samboeren har også ei fra før som er 9år)..
CarmaCameleon Skrevet 18. februar 2013 #25 Skrevet 18. februar 2013 Er vi rare som tenker at ett barn er nok? Hehe, nå har vi jo ikke barn fra før (utenom lille i magen), så vi får se hva det blir Vi vet jo ikke hva det vil si før vi har fått babyen vår tenker da jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå