Gå til innhold

Jessda!!! Grandis idag til ungene

Anbefalte innlegg

Gjest Ingen skal få!
Skrevet

Grandis her og... ungene elsker det og jeg synes det er ganske godt selv også

Anonym poster: 1e7595f05cc1afe69d9617b96f86c1bf

Jeg spiser ikke grandis selv, jeg liker ikke - men ungene elsker det. Da ble det en kul helgemiddag de ikke får så ofte:) selv tok jeg en skive graddost isted... :-)

God helg! I've earned it!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rett før du får barnevernet på døra! :P

Her ble det nada til kvelds, hun ville ikke ha noe, for vi lurte oss nemlig til middag hos mormor og morfar. Og skrekk og gru, der ble det servert Toro tomatsuppe med egg og pannekaker med SUKKER på! Hjælp! ;)

Og du tør å stå frem med Nick??!! :P tenk om modde ringer barnevernet...

Skrevet

Her ble det nada til kvelds, hun ville ikke ha noe, for vi lurte oss nemlig til middag hos mormor og morfar. Og skrekk og gru, der ble det servert Toro tomatsuppe med egg og pannekaker med SUKKER på! Hjælp! ;)

Ja, det er vel rett før mormor og morfar nektes samvær med barnebarnet.. ;)

Gjest Ingen skal få!
Skrevet

Er på saken - på både meg og henne.

Skrevet

Er på saken - på både meg og henne.

Haha, ja, vi får melde oss selv til BV. :P

Gjest Kira bjeffer
Skrevet (endret)

Både mannen og eldste ungen spiser gjerne Grandiosa. Selv liker jeg det ikke, med mindre vi har masse ekstra fyll. Men da kan jeg like gjerne lage en fra bunnen.

Uansett, grandis er lettvint og veldig greit noen ganger :)

Her ble det forresten null middag på mor (jobbet overtid), men resten av huset hadde pølsefest.

Endret av Kira bjeffer
Skrevet

Big one bacon på meg og ungene, kebab grandis på gubben

Skrevet

Hold dere fast! Vi spiste..... TACO! :o Med kjøpekrydder til og med.

Skrevet (endret)

:o vi også!! Turte ikke si det før jeg så noen andre også var like dårlig mor som meg...

Endret av HeltLykkelig ♥♥ Live+spire
Skrevet

Ble pølser, makaroni og mais her idag. Skal ha saltkjøtt, kokmorr og kålstappe i morgen. :)

Skrevet

Tortillas med kylling og gr.saker til mor og far, nudelgryte fra glass til avkommet!

Gærning!!!!

Wææææ! I know!

Skrevet

Og hos dere?

Er ikke du med i en sånn amerikansk crazy-nyreligiøs sekt, mormonere eller "Jehovas" vitner eller noe? Trodde dere bare spiste sånne seremonielle kjeks og drakk et spesielt vann som en prest hadde gjort noe rart med?

Anonym poster: d0f8a1a931f97800a8ce487c3df87c63

Gjest vinterbrud
Skrevet

Her ble det lasagne til middag i går,fra toro pakke,med salat til.

Hos oss hangler jeg litt ennå,og jenta mi har akkurat vært syk.Så vi lager det hun har lyst på for tiden.

Med liten matlyst hos henne,så er det viktig at hun liker det som blir servert til middag.

Vi hadde en BIg One pizza før i uken.

Skrevet

Vi hadde sjuke unger i går, og dagen var litt uorganisert. Fullkornswrap med kylling og salat til a mor, godt og sunt. Resten av gjengen mesket seg med grandiosa eller pølse i brød.

Gjest Ingen skal få!
Skrevet

Og hos dere?

Er ikke du med i en sånn amerikansk crazy-nyreligiøs sekt, mormonere eller "Jehovas" vitner eller noe? Trodde dere bare spiste sånne seremonielle kjeks og drakk et spesielt vann som en prest hadde gjort noe rart med?

Må få lov å synde på en fredag da:-)!

Skrevet

:o vi også!! Turte ikke si det før jeg så noen andre også var like dårlig mor som meg...

Vi å :o Stakkars babyen i magen, tok sikkert skade av det siden det ble full fest nedi der med smågodt og taco med kjøpekrydder og brus, på en og samme kveld.

Skrevet

Og hos dere?

D'oh- grandisen er selvsagt velsignet i forkant! :P

Gjest Ingen skal få!
Skrevet

Og hos dere?

D'oh- grandisen er selvsagt velsignet i forkant! :P

Ja, og ungene er ikke med i noen sekt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...