Gjest lykkeliggift Skrevet 15. februar 2013 #2 Skrevet 15. februar 2013 Granids er veldig godt. Har du em bit til overs ? Her blir det kyllingnuggets,ris og salat. :-)
frk Nilsen Skrevet 15. februar 2013 #3 Skrevet 15. februar 2013 Hjemmebakt pizza til hele gjengen Serverer ikke papp til ungene mine!
Gjest Ingen skal få! Skrevet 15. februar 2013 #5 Skrevet 15. februar 2013 He he nei de gjør nok rent bord. Orker ikke mat selv etter overtidsmat på jobb:p
Gjest Ingen skal få! Skrevet 15. februar 2013 #6 Skrevet 15. februar 2013 Hjemmebakt pizza til hele gjengen Serverer ikke papp til ungene mine! Så fint for deg :-)
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2013 #7 Skrevet 15. februar 2013 Ble faktisk Big One tripple Cheese. Mor ligger strøken på sofaen med betennelse i hofta og kvalm etter smertestillende. Så det er hva pappa stilte opp med;) Og de elsket det! Anonym poster: 976d84c76d538710aedd7276892619a2
Gjest Ingen skal få! Skrevet 15. februar 2013 #8 Skrevet 15. februar 2013 Ble faktisk Big One tripple Cheese. Mor ligger strøken på sofaen med betennelse i hofta og kvalm etter smertestillende. Så det er hva pappa stilte opp med;) Og de elsket det! Anonym poster: 976d84c76d538710aedd7276892619a2 Du trenger IKKE forsvare ferdigpizzaen din! Bare syke folk som ikke takler sånt;-)
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 15. februar 2013 #9 Skrevet 15. februar 2013 Grandis er ikke godt, men Big One går ned på høykant her i huset. Men i dag blir det kyllinglår og ris.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2013 #10 Skrevet 15. februar 2013 Ble faktisk Big One tripple Cheese. Mor ligger strøken på sofaen med betennelse i hofta og kvalm etter smertestillende. Så det er hva pappa stilte opp med;) Og de elsket det! Anonym poster: 976d84c76d538710aedd7276892619a2 Du trenger IKKE forsvare ferdigpizzaen din! Bare syke folk som ikke takler sånt;-) Ikke forsvar egentlig. Hadde vel mest lyst på hjemmelaget, men jeg klarer ikke:) ferdigpizza er genialt det av og til Anonym poster: 976d84c76d538710aedd7276892619a2
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2013 #11 Skrevet 15. februar 2013 Ble grøt. Vi voksne skal lage oss crispy chicken i kveld Anonym poster: 21d1d090cb8f02d7324653187fc4d94d
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2013 #12 Skrevet 15. februar 2013 Ungene spurte etter laks med fløtesaus og pasta Anonym poster: e516b64abd2ed5779e2f9c98d28b3cbf
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2013 #13 Skrevet 15. februar 2013 Blir taco ikveld Anonym poster: b88e9ab05f4febcd7b0637b878b7cf64
Flettfrid og lilleprins Skrevet 15. februar 2013 #14 Skrevet 15. februar 2013 Tortillas med kylling og gr.saker til mor og far, nudelgryte fra glass til avkommet!
Gjest Ingen skal få! Skrevet 15. februar 2013 #15 Skrevet 15. februar 2013 Tortillas med kylling og gr.saker til mor og far, nudelgryte fra glass til avkommet! Gærning!!!!
stylees Skrevet 15. februar 2013 #16 Skrevet 15. februar 2013 Det ble rema-sushi her. Ungen veit jeg ikke en gang
Gjest Ziva Skrevet 15. februar 2013 #17 Skrevet 15. februar 2013 Selvskutt indrefile av villsvin, bakt potet og stekt champignon.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2013 #18 Skrevet 15. februar 2013 Crispy chicken her, er blitt den nye fredagstacoen her i huset. Minsta fikk en god blanding potet, brokkoli, gulrot, blomkål og smør Anonym poster: 414df5140cd510980a825b089fced70b
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 15. februar 2013 #19 Skrevet 15. februar 2013 Jeg synes Grandiosa er godt, når den er stekt riktig (ikke spør), selv om jeg er enig i at den kanskje ikke er så veldig pizzaaktig, men det er jo bare er spørsmål om definering. Vi kan sikkert kalle den ostesmørbrød, det må den da helt klart kvalifisere til. Så lenge man liker smaken ser jeg ikke problemet, den inngår vel i det daglige kostholdet hos de færreste. Tviler på at man blir feilernært av en grandis i ny og ne!
Gjest sussie77 Skrevet 15. februar 2013 #20 Skrevet 15. februar 2013 Her ble det hjemmelaget grønnsakssuppe
Cruella De Vil Skrevet 15. februar 2013 #21 Skrevet 15. februar 2013 Det ble fiskegrateng (ferdig type, sikkert med sjøhester) her. Mye bedre å lage den selv, men i dag ble det ikke slik...
LillaGorilla♥♥ Skrevet 15. februar 2013 #22 Skrevet 15. februar 2013 Rett før du får barnevernet på døra! Her ble det nada til kvelds, hun ville ikke ha noe, for vi lurte oss nemlig til middag hos mormor og morfar. Og skrekk og gru, der ble det servert Toro tomatsuppe med egg og pannekaker med SUKKER på! Hjælp!
Spiffie Skrevet 15. februar 2013 #23 Skrevet 15. februar 2013 Kjøttpølser og potetstappe. Potetstappen var hjemmelagd med ekte smør i, nam nam. Oppskjært agurk, paprika og løk som garnityr. Heldigvis ikke hverdagskost, men godt var det!
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2013 #24 Skrevet 15. februar 2013 Har ikke spist ferdig pizza på 15 år Liker det ikke, så ungene her har faktisk ikke smakt det. Ikke hjemme hvertfall. Vi spiste koteletter i dag. Blir ikke noe mat i kveld, vi tar det igjen i morgen. Da blir det nok hjemmelaget pizza eller bakt potet. I kveld blir det cola, potetgull og sjokolade Anonym poster: 6bbe4f2158a05b10a814a1c487899c0e
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2013 #25 Skrevet 15. februar 2013 Grandis her og... ungene elsker det og jeg synes det er ganske godt selv også Anonym poster: 1e7595f05cc1afe69d9617b96f86c1bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå