Gå til innhold

Jessda!!! Grandis idag til ungene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest lykkeliggift
Skrevet

Granids er veldig godt. Har du em bit til overs ? Her blir det kyllingnuggets,ris og salat. :-)

Skrevet

Hjemmebakt pizza til hele gjengen :)

Serverer ikke papp til ungene mine!

Gjest Ingen skal få!
Skrevet

He he nei de gjør nok rent bord. Orker ikke mat selv etter overtidsmat på jobb:p

Gjest Ingen skal få!
Skrevet

Hjemmebakt pizza til hele gjengen :)

Serverer ikke papp til ungene mine!

 

Så fint for deg :-)

Skrevet

Ble faktisk Big One tripple Cheese.

Mor ligger strøken på sofaen med betennelse i hofta og kvalm etter smertestillende. Så det er hva pappa stilte opp med;) Og de elsket det!

 

Anonym poster: 976d84c76d538710aedd7276892619a2

Gjest Ingen skal få!
Skrevet

Ble faktisk Big One tripple Cheese.

Mor ligger strøken på sofaen med betennelse i hofta og kvalm etter smertestillende. Så det er hva pappa stilte opp med;) Og de elsket det!

 

Anonym poster: 976d84c76d538710aedd7276892619a2

 

Du trenger IKKE forsvare ferdigpizzaen din! Bare syke folk som ikke takler sånt;-)

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Grandis er ikke godt, men Big One går ned på høykant her i huset.

 

Men i dag blir det kyllinglår og ris.

Skrevet

Ble faktisk Big One tripple Cheese.

Mor ligger strøken på sofaen med betennelse i hofta og kvalm etter smertestillende. Så det er hva pappa stilte opp med;) Og de elsket det!

 

Anonym poster: 976d84c76d538710aedd7276892619a2

 

Du trenger IKKE forsvare ferdigpizzaen din! Bare syke folk som ikke takler sånt;-)

 

Ikke forsvar egentlig. Hadde vel mest lyst på hjemmelaget, men jeg klarer ikke:) ferdigpizza er genialt det av og til :)

 

Anonym poster: 976d84c76d538710aedd7276892619a2

Skrevet

Ble grøt. Vi voksne skal lage oss crispy chicken i kveld :D

 

Anonym poster: 21d1d090cb8f02d7324653187fc4d94d

Skrevet

Ungene spurte etter laks med fløtesaus og pasta :)

 

Anonym poster: e516b64abd2ed5779e2f9c98d28b3cbf

Skrevet

Blir taco ikveld :)

 

 

Anonym poster: b88e9ab05f4febcd7b0637b878b7cf64

Skrevet

Tortillas med kylling og gr.saker til mor og far, nudelgryte fra glass til avkommet!

Gjest Ingen skal få!
Skrevet

Tortillas med kylling og gr.saker til mor og far, nudelgryte fra glass til avkommet!

 

Gærning!!!!

Skrevet

Det ble rema-sushi her. Ungen veit jeg ikke en gang :P

Skrevet

Selvskutt indrefile av villsvin, bakt potet og stekt champignon.

Skrevet

Crispy chicken her, er blitt den nye fredagstacoen her i huset. Minsta fikk en god blanding potet, brokkoli, gulrot, blomkål og smør :)

 

Anonym poster: 414df5140cd510980a825b089fced70b

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Jeg synes Grandiosa er godt, når den er stekt riktig (ikke spør), selv om jeg er enig i at den kanskje ikke er så veldig pizzaaktig, men det er jo bare er spørsmål om definering. Vi kan sikkert kalle den ostesmørbrød, det må den da helt klart kvalifisere til. Så lenge man liker smaken ser jeg ikke problemet, den inngår vel i det daglige kostholdet hos de færreste. Tviler på at man blir feilernært av en grandis i ny og ne!

Skrevet

Det ble fiskegrateng (ferdig type, sikkert med sjøhester) her. Mye bedre å lage den selv, men i dag ble det ikke slik... ;)

Skrevet

Rett før du får barnevernet på døra! :P

 

Her ble det nada til kvelds, hun ville ikke ha noe, for vi lurte oss nemlig til middag hos mormor og morfar. Og skrekk og gru, der ble det servert Toro tomatsuppe med egg og pannekaker med SUKKER på! Hjælp! ;)

Skrevet

Kjøttpølser og potetstappe. Potetstappen var hjemmelagd med ekte smør i, nam nam. Oppskjært agurk, paprika og løk som garnityr. Heldigvis ikke hverdagskost, men godt var det! :)

Skrevet

Har ikke spist ferdig pizza på 15 år :) Liker det ikke, så ungene her har faktisk ikke smakt det. Ikke hjemme hvertfall.

Vi spiste koteletter i dag. Blir ikke noe mat i kveld, vi tar det igjen i morgen.

Da blir det nok hjemmelaget pizza eller bakt potet.

I kveld blir det cola, potetgull og sjokolade :)

 

Anonym poster: 6bbe4f2158a05b10a814a1c487899c0e

Skrevet

Grandis her og... ungene elsker det og jeg synes det er ganske godt selv også

 

Anonym poster: 1e7595f05cc1afe69d9617b96f86c1bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...