*bolla pinnsvin* Skrevet 14. februar 2013 #26 Skrevet 14. februar 2013 Hvorfor er man bitch dersom man mener mannen kan bli hjemme fra utdrikkingslag, hvis det at han reiser gjør at man må være alene med tre unger en hel helg og med nada søvn? Hvorfor? Hadde situasjonen vært motsatt hadde ikke ett eneste menneske her svart at det var greit om mor dro og at far bare måtte finne seg i det.
*bolla pinnsvin* Skrevet 14. februar 2013 #27 Skrevet 14. februar 2013 Seriøst, vurderer du engang nekte ham å dra? Så mange syke forhold det er her inne... Kan du ikke heller be ham hjelpe deg å skaffe barnevakt til de to eldste den helgen? Og be en venninne komme og være med deg mens han er borte? Hadde aldri falt meg inn i måneskinn å nekte mannen å dra noe sted, huset vårt er da ikke et kjipt fengsel der jag skal holde ham fanget mot sin vilje. Anonym poster: ac30a435038ce3be2ad6394100f808bd Jeg må si jeg synes det er mer sykt (bare for å bruke samme uttrykk som deg) hvor mange som tydeligvis har menn som gir blanke i hvor sliten kona er og hvor mye hun trenger han, og prioriterer å feste istedet.
dagmamma_OS Skrevet 14. februar 2013 #28 Skrevet 14. februar 2013 Jeg har selv vært alene med kolikkbaby,så hadde jeg vært i din situasjon så hadde jeg nektet han å dra uten tvil!
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2013 #29 Skrevet 14. februar 2013 Seriøst, vurderer du engang nekte ham å dra? Så mange syke forhold det er her inne... Kan du ikke heller be ham hjelpe deg å skaffe barnevakt til de to eldste den helgen? Og be en venninne komme og være med deg mens han er borte? Hadde aldri falt meg inn i måneskinn å nekte mannen å dra noe sted, huset vårt er da ikke et kjipt fengsel der jag skal holde ham fanget mot sin vilje. Anonym poster: ac30a435038ce3be2ad6394100f808bd Du hadde vel ikke hatt noe imot å reise bort en helg mens den utslitte mannen din var hjemme og passet kolikkbaby og to andre barn heller du da? Selv er jeg veldig fornøyd med at jeg lever i et såpass "sykt" forhold der vi begge tar hensyn til hverandre og tilrettelegger for at begge skal ha det best mulig. Er også overbevist om at våre venner ville ha forstått det om vi ikke kunne være med på helgelange utdrikningslag i utlandet når vi nettopp hadde fått en baby i hus - atpåtil en med kolikk. Det er en tid for alt. Og når man har fått en liten baby så er kanskje ikke tiden for fest og moro inne. Anonym poster: 0b7d668db2c4e4c193dab3b68b600dbb Nei, jeg vet ikke om jeg hadde ønsket å dra, men han hadde unt meg den turen om jeg virkelig ønsket å dra, samme hvor sliten han var. Jeg tviler på at min mann hadde dratt, men hadde det av en eller annen grun betydd mye for ham skulle han selvsagt få dra! Jeg har ikke sagt at det er sykt å ta hensyn til hverandre, men sykt å faktisk NEKTE et voksent menneske å gjøre noe som helst. Mannen burde kanskje selv velge å bli hjemme for sin slitne kones skyld, men noe sier meg at en så kontrollerende kone som driver og bestemmer over mannen er nok til å jage enhver ut av huset. Tviler på et slikt forhold blir bærekraftig i lengden. Hvorfor er man bitch dersom man mener mannen kan bli hjemme fra utdrikkingslag, hvis det at han reiser gjør at man må være alene med tre unger en hel helg og med nada søvn? Hvorfor? Hadde situasjonen vært motsatt hadde ikke ett eneste menneske her svart at det var greit om mor dro og at far bare måtte finne seg i det. Selvsagt gjelder det samme begge veier, ærlig talt! Anonym poster: ac30a435038ce3be2ad6394100f808bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå