Gå til innhold

Feirer dere Valentines Day?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi feirer ikke dagen. Har vel hendt at vi gir hverandre en blomst, men det er det. I morgen skal mannen min ut og spise middag med en venninne, he he

He he, jeg visste det var noen som kom til å reagere på denne.

Vi har vært sammen leeeeenge og jeg har god oversikt over hvem som det er ok at han går ut med, uavhengig av dag. For vi har ikke et forhold til Valentine, så dette er som hvilken som helst torsdag. Og denne venninnen har jeg virkelig ikke noe å frykte for:-)

Skal han ut med ei VENNINNE på Valentines? Istedet for kjæresten sin? Og så lurer folk på hvorfor menn har hatt mulighet til å være utro uten å være oppdaget i LANG tid? Varselblink her altså... Hadde det vært kompisgjeng så hadde jeg forstått det, men å gå ut med ei venninne mens kjæresten sitter hjemme på en slik dag, er ikke greit.

Anonym poster: 97b18c7870f2f3713ccb344d3e0901e3

Nei, men folk som sitter rundt, bekjente osv kommer nok til å stusse hvorfor han tar en annen dame enn deg ut på middag på Valentines. Dessverre er mange kvinner virkelig naive. Snakker av egen erfaring, samboer har et par slike "gamle venninner" som av og til prøver seg på ham. Jeg stoler på ham men finner det ubehagelig. Hadde han foretrukket å gå ut med dem istedet for meg på Valentines, slik at det kunne skape bygderykter, så hadde jeg ikke likt det. Hvor ofte går dere ut sammen forresten?

Anonym poster: 97b18c7870f2f3713ccb344d3e0901e3

Folk rundt oss kjenner oss så godt at de ikke reagerer på dette. Og er det noen som reagerer så gjør ikke det noe? Skal sies at vi bor på et for stort sted til at det finnes noe bygdedyr her.

Når mannfolk begynner å snike rundt, blir redd for at noen leser mobilen, så er det god grunn til å bli mistenksom. Men jeg kan ikke leveni et forhold hvor mannen min eller jeg ikke kan møte gamle venner fordi de er av motsatt kjønn. Sånnhar vi det:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...