Gå til innhold

Feirer dere Valentines Day?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er absolutt ikke opptatt av denne dagen, og den kan gjerne gå forbi i stillhet for min del.

 

Men mannen er av en annen oppfatning, og vil feire alle slike dager!!!

 

Er det kjipt av meg å dra på cafe med en venninne av meg denne kvelden?? I stedet for å sitte hjemme med mannen??

 

Og feirer dere denne dagen? Eller ønsker mannen deres det?

 

Anonym poster: e863adb7e3e69c2f7a0f51217331a265

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, vi feirer ikke denne dagen. Verken jeg eller mannen er særlig opptatt av slike dager. Dessuten har jeg bursdag dagen før, i dag, hehe, så det blir da nok markering da :)

 

Anonym poster: 86a0154b09f023187d06cf4060f62379

Skrevet

Nei, vi feirer ikke denne dagen. Verken jeg eller mannen er særlig opptatt av slike dager. Dessuten har jeg bursdag dagen før, i dag, hehe, så det blir da nok markering da :)

 

Anonym poster: 86a0154b09f023187d06cf4060f62379

 

 

Gratulerer med dagen:-)

Skrevet

Vi feirer ikke dagen. Har vel hendt at vi gir hverandre en blomst, men det er det. I morgen skal mannen min ut og spise middag med en venninne, he he

Skrevet

Bare fordi jeg har bursdag den dagen:)

 

Anonym poster: a1e97f362e0adf2415caeceb2f25ad3b

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

En dag som alle andre i vårt hus :)

 

Har pleid å få blomster, men vi er blitt enige om å droppe det. Får blomster med jevne mellomrom uansett :)

Skrevet

Nei, aldri gjort det. Er nok ikke så romantiske av oss ;)

 

Anonym poster: db7d7ca5aeb34220eedd1b18624ddda8

Skrevet

Vi feirer ikke dagen. Har vel hendt at vi gir hverandre en blomst, men det er det. I morgen skal mannen min ut og spise middag med en venninne, he he

 

Skal han ut med ei VENNINNE på Valentines? Istedet for kjæresten sin? Og så lurer folk på hvorfor menn har hatt mulighet til å være utro uten å være oppdaget i LANG tid? Varselblink her altså... Hadde det vært kompisgjeng så hadde jeg forstått det, men å gå ut med ei venninne mens kjæresten sitter hjemme på en slik dag, er ikke greit.

 

Anonym poster: 97b18c7870f2f3713ccb344d3e0901e3

Skrevet

Forresten, jeg vet ikke om vi feirer det i år. Mannen her har ikke hatt sexlyst siden jeg ble gravid (hatt sex 2 ganger siden da), og er heller ikke flink til å kose og vise på andre måter at han er glad i meg. Da kan Valentines bare være for min del altså, orker ikke ordne noe for ham i år.

 

Anonym poster: 97b18c7870f2f3713ccb344d3e0901e3

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Vi feirer den ikke selv om det har skjedd at jeg har fått blomster, men det får jeg rett som det er utenom også.

 

Det er rett og slett ikke naturlig for oss å markere den dagen siden vi har vært kjærester siden lenge før det ble vanlig å feire den i Norge. I tillegg har vi flere merkedager i februar så i tillegg til morsdagen blir det bare styr.

 

Men om mannen hadde ønsket å markere den hadde jeg selvsagt vært med på det - hans ønsker er like viktige som mine.

Skrevet

Vi feirer ikke dagen. Har vel hendt at vi gir hverandre en blomst, men det er det. I morgen skal mannen min ut og spise middag med en venninne, he he

 

Skal han ut med ei VENNINNE på Valentines? Istedet for kjæresten sin? Og så lurer folk på hvorfor menn har hatt mulighet til å være utro uten å være oppdaget i LANG tid? Varselblink her altså... Hadde det vært kompisgjeng så hadde jeg forstått det, men å gå ut med ei venninne mens kjæresten sitter hjemme på en slik dag, er ikke greit.

 

Anonym poster: 97b18c7870f2f3713ccb344d3e0901e3

 

Så i din verden kan man ikke være venn med noen av det motsatte kjønn uten å hoppe i høyet med de?

 

Tror kanskje ikke det er hun som bør frykte utroskap mest. Med de tankene du har kan du ikke være i et sunt forhold.

 

Anonym poster: 0c3b6cc3ce94ddb7d1fd5952a73d2c76

Skrevet

Vi feirer ikke dagen. Har vel hendt at vi gir hverandre en blomst, men det er det. I morgen skal mannen min ut og spise middag med en venninne, he he

 

He he, jeg visste det var noen som kom til å reagere på denne.

 

Vi har vært sammen leeeeenge og jeg har god oversikt over hvem som det er ok at han går ut med, uavhengig av dag. For vi har ikke et forhold til Valentine, så dette er som hvilken som helst torsdag. Og denne venninnen har jeg virkelig ikke noe å frykte for:-)

 

Skal han ut med ei VENNINNE på Valentines? Istedet for kjæresten sin? Og så lurer folk på hvorfor menn har hatt mulighet til å være utro uten å være oppdaget i LANG tid? Varselblink her altså... Hadde det vært kompisgjeng så hadde jeg forstått det, men å gå ut med ei venninne mens kjæresten sitter hjemme på en slik dag, er ikke greit.

 

Anonym poster: 97b18c7870f2f3713ccb344d3e0901e3

Skrevet

Vi feirer ikke dagen. Har vel hendt at vi gir hverandre en blomst, men det er det. I morgen skal mannen min ut og spise middag med en venninne, he he

 

He he, jeg visste det var noen som kom til å reagere på denne.

 

Vi har vært sammen leeeeenge og jeg har god oversikt over hvem som det er ok at han går ut med, uavhengig av dag. For vi har ikke et forhold til Valentine, så dette er som hvilken som helst torsdag. Og denne venninnen har jeg virkelig ikke noe å frykte for:-)

 

Skal han ut med ei VENNINNE på Valentines? Istedet for kjæresten sin? Og så lurer folk på hvorfor menn har hatt mulighet til å være utro uten å være oppdaget i LANG tid? Varselblink her altså... Hadde det vært kompisgjeng så hadde jeg forstått det, men å gå ut med ei venninne mens kjæresten sitter hjemme på en slik dag, er ikke greit.

 

Anonym poster: 97b18c7870f2f3713ccb344d3e0901e3

 

Nei, men folk som sitter rundt, bekjente osv kommer nok til å stusse hvorfor han tar en annen dame enn deg ut på middag på Valentines. Dessverre er mange kvinner virkelig naive. Snakker av egen erfaring, samboer har et par slike "gamle venninner" som av og til prøver seg på ham. Jeg stoler på ham men finner det ubehagelig. Hadde han foretrukket å gå ut med dem istedet for meg på Valentines, slik at det kunne skape bygderykter, så hadde jeg ikke likt det. Hvor ofte går dere ut sammen forresten?

 

Anonym poster: 97b18c7870f2f3713ccb344d3e0901e3

Skrevet

Vi feirer ikke dagen. Har vel hendt at vi gir hverandre en blomst, men det er det. I morgen skal mannen min ut og spise middag med en venninne, he he

 

 

Samme her, og kunne glatt sendt gubben og venninna ut i morgen på middag. Vi har vår dag neste uke og det holder for vår del.

Hva han velger ellers er vel opp til han like mye som meg.

Skrevet

Vi har aldri gjort det, og koser oss de dagene vi kan i hverdagen utenom. Men vi hadde en liten plan om og bestille en pizza og se en film thats it. Ser egentlig ikkje noko spesielt med den dagen, er slikt som jeg husker synes var veldig stas når jeg gikk på barneskolen. Hvem som fikk kort eller ikke av guttene hehe. Gode tider det ;)

 

Anonym poster: 8e696184c2ecdf42fd516a14cb09a8c8

Skrevet

Når ble Valentines en norsk tradisjon? Å ja, når butikkene bestemte seg for å finne en måte å tjene masse penger på.

 

Anonym poster: 5d09107de64ff88ec66a29125a2cec51

Skrevet

nei, har vel aldri feiret valentines tror jeg(bortsett fra når jeg fikk kort med hjerter av gutta på ung.skolen), nå er jeg singel da, så blir definitivt ikke noe nå, men har ikke gjordt det da jeg var i forhold heller. ;)

Skrevet

Vi feirer ikke vakentinsdag her i huset, men ungene er litt opptatte av dette. Jeg lurer på om jeg skal lage kort til barna mine, det er jo likevel de som syns denne dagen er stas. Gjør noen andre det?

 

Anonym poster: f5f4eefb5bacf3d1815bdc8bd935a0fc

Skrevet

Dagen skal vist bli feiret her i huset, men det er ikke meg og min mann som skal feire den det er det barna som skal.

 

Har endel perleting på benken jeg må få stryki ferdig til imorra tidlig, for hun ene skal gi noe til en gutt. Ei lita jente som er forelsket uten å ville innrømme det.

Har ei anna jente som tenker ut hva hun kan ordne, for det vist en gutt som er forelsket i henne og om hun får noe av han må hun også ha noe å gi.

 

Så turtelduene skal feire, vi vokse får holde oss litt på avstand og nyte synet av noen små.

 

Anonym poster: c2bfcc83004fb6987f7186d7502c2dfa

Skrevet

Nei, vi feirer ikke valentinsdagen. Morsdagen markeres dog med brask og bram :)

Skrevet

Av og til får til får jeg blomster, dersom den til morsdagen visnet fort.

Ellers bruker vi dagen som unskyldning for å kose oss med god mat og film.

 

Ingen stor feiring her med gaver osv. Rett og slett en kosedag :-)

Skrevet

Næh.. Kanskje vi(jeg) gir et lite kort :)

Skrevet

Feirer og feirer - vi markerer dagen med en liten oppmerksomhet til hverandre. F.eks. et kort, en blomsterbukett, hjertesjokolade, en liten bamse... Ingen dyre greier, men bare en liten ting for å vise at vi setter pris på hverandre. Selvfølgelig skjer det rett som det er at vi gir hverandre den type oppmerksomhet ellers også, men tenker at det er koselig å benytte enhver mulighet til å gjøre noe hyggelig for den andre. :)

 

Anonym poster: d4da435fe60b2ba8813a9910efa3acd7

Skrevet

Nei. Synes dagen er klein :P

Vil mye heller ha blomster og romantikk 14 November.

Skrevet

Jeg er absolutt ikke opptatt av denne dagen, og den kan gjerne gå forbi i stillhet for min del.

 

Men mannen er av en annen oppfatning, og vil feire alle slike dager!!!

 

Er det kjipt av meg å dra på cafe med en venninne av meg denne kvelden?? I stedet for å sitte hjemme med mannen??

 

Og feirer dere denne dagen? Eller ønsker mannen deres det?

 

Anonym poster: e863adb7e3e69c2f7a0f51217331a265

 

Vi feirer ikke Valentines Day vi, men om mannen min hadde ønsket det, så hadde jeg blitt hjemme ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...