Gå til innhold

Nå klikker Gunilla igjen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Maria har alltid vært min favoritt, hun er så naiv og (unnskyld) enfoldig at jeg må bare digge henne. Men etter i kveld fikk jeg litt bitter smask i munnen, hun var ikke noe snill synes jeg. Og hun og Gunilla har vel aldri hatt noe spesielt uoppgjort som jeg vet. Men nå satt Maria bare og heiet på Isabel når hun var direkte stygg (og barnslig) mot Gunilla. Nei usj.

Skrevet

Jeg glemte å se det i dag også:( hvor kan man se episoden på nettet gratis? Og hva sesong er det? Og hvilke episode var det som gikk idag.

:)

Skrevet

Tror man kan se den på tv3 play eller hva det heter ..

Skrevet

går det ikke i reprise på søndager da? samme kanal..

Skrevet

Jeg så det på tv3 play, rakk bare slutten. Syns ikke maria gjorde så mye feil jeg men. Hun tok ikke ut sinnet på margareta som hadde laget sangen, eller isabell. Men på stakkars maria som bare satt der i sin egen boble :)

Skrevet

Margaretha er vel skikkelig Hollyweird selv. Få barn m en 80 år gammel gubbe. Typisk Hollywood !

Skrevet

Jeg så det på tv3 play, rakk bare slutten. Syns ikke maria gjorde så mye feil jeg men. Hun tok ikke ut sinnet på margareta som hadde laget sangen, eller isabell. Men på stakkars maria som bare satt der i sin egen boble :)

enig. maria var jo ikke ekkel.

hun bare fortalte hvor redd hun er for den gærne dama.

og det skjønner jeg at hun er.

Gjest sug lut
Skrevet

Men hun Maria et-eller-annet med den nydelige lille hunden virker bare herlig :) litt sånn enfoldig, men veldig, veldig snill. Har jeg oppfattet henne riktig?

Feil - "veldig veldig enfoldig og litt sånn snill", ville jeg heller sagt. Et lite hakk opp fra amøbe, men litt sånn snill. Komplett blåst, men litt sånn snill. Påfallende dum, men litt sånn snill.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...