Gå til innhold

Nå klikker Gunilla igjen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg kommer til å få mareritt igjen.. Måtte bare dele det med noen.. Hun er så skummel!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uansett hvor rar hin et var Det utrolig dårlig gjort og vise den sangen forran alle og fryse hun ut sånn. De er der for og ta bilder ikke bli bestevenner men går ann og oppføre seg. Hun som lagde sangen virker ikke helt i sine fulle 5 hun heller.

Anonym poster: 1a502a5c55f41875f43b30fc35619d6f

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Ja, men jeg synes de var unødig slemme mot henne nå. Her hadde hun gledet seg til en kveld med jentene, og så starter de hele kvelden slik! Og var det virkelig nødvendig å spille den sangen? Høres jo ut som noe fra åttitallet...og måtte hun presisere så at den var inspirert av Gunilla? Synes de var slemme...selv om hun er crazy så det holder, og det blir jo bare verre nå etter pausen...hjelp! Grugleder meg :P

Gjest Kira bjeffer
Skrevet

Jeg aner ikke hva dere snakker om, men det er kanskje like greit? :)

Skrevet

Skjønner godt hun ble lei seg og sint. De gikk jo inn for mobbing

Skrevet

Ja, men jeg synes de var unødig slemme mot henne nå. Her hadde hun gledet seg til en kveld med jentene, og så starter de hele kvelden slik! Og var det virkelig nødvendig å spille den sangen? Høres jo ut som noe fra åttitallet...og måtte hun presisere så at den var inspirert av Gunilla? Synes de var slemme...selv om hun er crazy så det holder, og det blir jo bare verre nå etter pausen...hjelp! Grugleder meg :P

Enig. Dama ser direkte mannevond ut, men det er ikke grunn til å oppføre seg sånn!

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Svenske hollywoodfruer på tv3 ;) gale damer! :P

Gjest Kira bjeffer
Skrevet

Svenske hollywoodfruer på tv3 wink.png gale damer! tongue.png

Aha, da skjønner jeg hvorfor jeg ikke skjønner :)

Skrevet

Godt det er flere enn meg :P

Skrevet

Ja, det er faktisk eneste gangen hun faktisk har hatt grunn til å klikke. Dette var jo rein mobbing og utdritning. Men hun er ikke mindre skummel av den grunn ;) grøss...

Skrevet

Enig. Syns synd på henne når sangen ble spilt.

Skrevet

Nå synes jeg faktisk de bare er slemme og ufyselige mot henne. Ja, dama er klin gæærn, men nå er de jo bare stygge som rotter seg sammen mot henne. Syns faktisk litt synd på henne akkurat nå

Anonym poster: 22a1861bbaab511154646f5bf7db75f4

Skrevet

Ja, skulle egentlig ønske jeg aldri hadde begynt å se på :P men eeelsker søppeltv.. Desverre..

Skrevet

Eg tipsa deg indirekte! No må du fylje med, kjæring!

Skrevet

*Gunilla er skummel*

Men ja de virket som de var ute etter å "ta henne" der og da, men hun virker ikke helt rett i hue til tider....

Skrevet

Hun er jo splitter pine gal:) Men var skikkelig dårlig gjort av de andre å rotte seg sammen !

Sangen var ikke morsom eller fengende etter min mening.

Merker jeg digger Maria Montesami, hun er så gullig;)

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Ja nå var de bare slemme egentlig. Ble litt lei meg, for nå liker jeg dem litt mindre. Snakker om fjortisfakter, på godt voksne damer! Jaja, Gunilla er jo ikke den som gir seg så lett, og hun har jo en egen evne til å omforme virkeligheten som det passer henne. Så hun klarer seg nok ;)

Skrevet

Greit nok at dama er heeeelt ute å sykler, men den sangen var virkelig under beltestedet. Hva var egentlig poenget med å spille den sangen foran alle? Fikk faktisk mer sympati med Gunilla enn de andre damene denne gangen. Altså, hun ikke eier jo ikke selvinnsikt og det er ingen tvil om at hun er riv ruskende gal, men det betyr ikke at deg er greit at voksne damer kan gå løs på henne som fritt vilt. Det var rett og slett mobbing!

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Jeg har nesten ikke sett noen episoder og kjenner ikke helt til denne Gunilla, men hun virker jo litt spesiell, for å si det forsiktig.

Men hun Maria et-eller-annet med den nydelige lille hunden virker bare herlig :) litt sånn enfoldig, men veldig, veldig snill. Har jeg oppfattet henne riktig?

Skrevet

Jeg har nesten ikke sett noen episoder og kjenner ikke helt til denne Gunilla, men hun virker jo litt spesiell, for å si det forsiktig.

Men hun Maria et-eller-annet med den nydelige lille hunden virker bare herlig :) litt sånn enfoldig, men veldig, veldig snill. Har jeg oppfattet henne riktig?

Hun er egentlig litt for kort til å være boe annet enn snill :) synes hun er jättegullig.. Eller hvordan det skrives :)

Gjest Kira bjeffer
Skrevet

Eg tipsa deg indirekte! No må du fylje med, kjæring!

Hehe, jeg vet! Men jeg husker jo ikke sånt når det er flere dager siden du sa det :)

Skrevet

Gunilla elsker drama og være midtpunkt, uansett om det er negativ oppmerksomhet. Når hun setter bilen i n og hyler: vi kommer til å dø, men hun er på motorveien. Hun er jo ikke i vater den dama, ville ikke terget henne unødig.

Gjest meg mamma?
Skrevet

Gunilla elsker drama og være midtpunkt, uansett om det er negativ oppmerksomhet. Når hun setter bilen i n og hyler: vi kommer til å dø, men hun er på motorveien. Hun er jo ikke i vater den dama, ville ikke terget henne unødig.

5 minutter senere forteller hun at hun aldri blir hysterisk i bil hehe

Gjest Hyacinth Bouquet
Skrevet

5 minutter senere forteller hun at hun aldri blir hysterisk i bil hehe

Ja, hun beholder alltid roen uansett, det er så viktig. Det har hun sagt før, at en av hennes fantastiske egenskaper er at hun beholder roen i stressende situasjoner.. det var også rett etter at det hadde klikket for henne fordi vinduene var skitne og måtte pusses eller noe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...