Gjest Helle_Høygir Skrevet 13. februar 2013 #26 Skrevet 13. februar 2013 Han megabra storebroren høres jo helt gull ut Sug Lut!! Men mulig jeg trenger et heltidsklegg på denne ungen; det har kommet noen bekjennelser her om både det ene og det andre og måten det er gjort på gjør at jeg virkelig lurer på hva som foregår i ungens hjem.. Ikke nødvendigvis bare det å være fysisk slem, men også andre saker. Forøvrig er jeg helt med på et eventuelt hagebytt her - jeg har noen meter tomt med nesten ubleket lerret som kunne trengt en kyndig hånd! Det er ikke vilniss; greit stelt og slikt, men det er en solid prikk over i'en som mangler!
Gjest sug lut Skrevet 13. februar 2013 #27 Skrevet 13. februar 2013 Han megabra storebroren høres jo helt gull ut Sug Lut!! Men mulig jeg trenger et heltidsklegg på denne ungen; det har kommet noen bekjennelser her om både det ene og det andre og måten det er gjort på gjør at jeg virkelig lurer på hva som foregår i ungens hjem.. Ikke nødvendigvis bare det å være fysisk slem, men også andre saker. Forøvrig er jeg helt med på et eventuelt hagebytt her - jeg har noen meter tomt med nesten ubleket lerret som kunne trengt en kyndig hånd! Det er ikke vilniss; greit stelt og slikt, men det er en solid prikk over i'en som mangler! Storebror trenger sårt deltidsjobb, kanskje jeg skal foreslå at han kan være Kindergarten Cop og ta sånne bhg-torpedo-oppdrag som dette. Jeg graver så gjerne. Eller vi kan se en solid maraton S60, det er ingen andre som gidder.
seigdamererbest Skrevet 13. februar 2013 #28 Skrevet 13. februar 2013 Lån min! I tillegg til barnetrygd vil du få utvidet grunnstönad ;-) Nå snakker vi! Hva kan jeg tilby til gjengjeld - prosenter, hagearbeid, konfirmasjonssanger? Fritt valg mellom hagearbeid eller jenten en natt i måneden.... En smule lang reisevei, men der det er vilje er alt mulig? En natt i måneden går sikkert Si fra neste gang du trenger noe!! Har ikke hatt barnevakt på sånn cirka 2 år.... Glimrende!
Gjest Helle_Høygir Skrevet 13. februar 2013 #29 Skrevet 13. februar 2013 Bhg torpedo - du kan så få sagt det. Jeg har fortsatt rett i min oppfattelse om at du er lyrisk og jeg vil si med gull i sjela når du har produsert slike kule unger og kan mekke hage. Jeg pusler med smykker på fritida, så du må jo ikke nødvendigvis vente på lønna i himmelen, men kan også komme i form av valgfrie smykker? Her kom det akkurat melding om en eller annen fotballkamp og jeg tenkte automatisk på "ødelagt kveld på sofaen", men mulighet for uavbrutt tid med S60:) så bare hive innpå litt hodemedusin, litt saft i glasset (jeg vet, jeg er gæææærn) og så er det meg, matt og danny for alle penga! (Hm mulig det høres en smule kinky ut? Utilsiktet i så fall!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå