Gå til innhold

Jeg trenger noen fiktive barn

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg trenger noen fiktive barn for å få en hel bråte støtte, det er slunkent i kassa. Så jeg håper noen av dere superpregdamene kan låne meg et (eller gjerne tvillinger) jeg kan registrere og håve inn litt på, de jeg har er bare utgiftsposter.

Videoannonse
Annonse
Gjest Kira bjeffer
Skrevet

Jeg tenkte på akkurat det samme etter å ha lest om diverse lure måter å gjøre dette på. Vi kan jo "låne" noen gravide damer her inne. Tar gjerne et par barnetrygder og noen kontantstøtter ekstra inn på kontoen hver mnd!

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Teller de fantasivennene som bor i skapet??

Da har jeg ihvertfall økt antallet med 3 :)

Skrevet

Du kan få låne mi kvar morgon.

Mor og far er sjuke, men tek ho hensyn? Nei, kl 8 stod ho i senga si, superblid og klar for dagen! Prøvde å forlenge natta ved å ta ho inn til oss, totalt mislukka.. Ho heldt sirkus i senga vår til eg berre måtte gi opp..

Skrevet

Lån min! I tillegg til barnetrygd vil du få utvidet grunnstönad ;-)

Gjest sug lut
Skrevet

Nå snakker vi! Hva kan jeg tilby til gjengjeld - prosenter, hagearbeid, konfirmasjonssanger?
Gjest sug lut
Skrevet

Du kan få låne mi kvar morgon.

Mor og far er sjuke, men tek ho hensyn? Nei, kl 8 stod ho i senga si, superblid og klar for dagen! Prøvde å forlenge natta ved å ta ho inn til oss, totalt mislukka.. Ho heldt sirkus i senga vår til eg berre måtte gi opp..

Når åpner de på NAV, da? Går sikkert greit med ei morraøkt.
Gjest Nerdens'mus
Skrevet

Lån gjerne min det følger med et leke keyboard.

Han trenger mat annenhver time så det er ikke sikkert du tjener noe på det.

Gjest sug lut
Skrevet

Tvillinger her, kom og lån.

Ah, at jeg ikke har tenkt på dette før, nå blir det både ny bil og jordomseiling.
Gjest sug lut
Skrevet

Lån gjerne min det følger med et leke keyboard.

Han trenger mat annenhver time så det er ikke sikkert du tjener noe på det.

Jeg veit det er køer på NAV men det kan da ikke være så ille at jeg ikke får registrert ham i løpet av et par-tre måltider, såpass er det verd. Dessuten tror jeg at keyboardet vil føre oss veldig raskt framover i køen.
Skrevet

Nå snakker vi! Hva kan jeg tilby til gjengjeld - prosenter, hagearbeid, konfirmasjonssanger?

Fritt valg mellom hagearbeid eller jenten en natt i måneden.... En smule lang reisevei, men der det er vilje er alt mulig?

Skrevet

Tvillinger her, kom og lån.

Ah, at jeg ikke har tenkt på dette før, nå blir det både ny bil og jordomseiling.

Du kan i tillegg prøve å gi den MASSE sjokolade, så de fyker rundt og ser ut som firlinger for et utrent øye.

Skrevet

Du kan låne min også, men det virker kanskje litt rart når du kommer og forkynner hjemmefødsel 7 år etterpå?

Gjest sug lut
Skrevet

Du kan låne min også, men det virker kanskje litt rart når du kommer og forkynner hjemmefødsel 7 år etterpå?

Neida. Ikke når man ser hvor langt på overtid enkelte går.
Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Jeg har en som kan lånes bort jeg også - han er grei og relativt generøs med klem og sånt. Står opp litt vel tidlig om morran i helgene, men kan lett bestikkes med tegnefilm.

Men når du er ferdig kan jeg da få med noen fler tilbake? Har nemlig oppdaget en stykk særdeles slem unge i bhg og tror et par livvakter hadde vært på sin plass..

Gjest sug lut
Skrevet (endret)

Jeg har en som kan lånes bort jeg også - han er grei og relativt generøs med klem og sånt. Står opp litt vel tidlig om morran i helgene, men kan lett bestikkes med tegnefilm.

Men når du er ferdig kan jeg da få med noen fler tilbake? Har nemlig oppdaget en stykk særdeles slem unge i bhg og tror et par livvakter hadde vært på sin plass..

Jeg har en megabra storebror å låne ut til sånt! Han ble sendt for å hente lille i bhg en periode der en av de andre småjævlene hadde fått for seg at lille skulle trykkes ned i alle sammenhenger. Storebror hentet som han skulle, men passet også på å gå tett oppi slemmeungen og si helt enkelt at du er snill med søstera mi, IKKE SANT? Aldri noe mer tull der, nei. (Slemme hadde kommet til stadiet der alt kokte ned til "storebroren min er større enn din", så da det viste seg at min lilles storebror var nøyaktig dobbelt så stor som hennes, samt en skummel pierca ungdom, ble det brått slutt.) Endret av sug lut
Skrevet

Jeg kan låne ut Nurket (fra medio juli) i bytte med hus- og hagearbeid :P

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg kan låne ut Nurket (fra medio juli) i bytte med hus- og hagearbeid :P

Flott, men husarbeid gjør jeg ikke, det er mot min religiøse overbevisning. Men jeg er en jævel i hagen - jeg kan anlegge hele nyhagen din, pusle rundt spirer og luke og myrde snegler.
Skrevet

Det er noe i regnestykket jeg ikke får til å gå opp. Sikkert like greit at jeg avvek fra tanken om en NTH-utdanning og endte med noe mykt på Blindern i stedet.

Min erfaring er at unger koster mer enn de bringer inn i kassa. De gir nok mer igjen enn de krever sånn totalt sett, men da er ikke økonomi iberegnet. Har jeg gjort noe feil da, tenker du?

Men har både en 5-åring og en 7-åring som kan lånes bort ved behov. Begge er mest greie, men særlig 5-åringen er en prøvelse for tiden og lånes helst bort ved enorme dramatiske utbrudd og tåredammer på gulvet. 13-åringen låner jeg ikke bort og han er dessuten ganske dyr i drift også, så da er du sikkert ikke interessert.

Gjest sug lut
Skrevet (endret)

Det er noe i regnestykket jeg ikke får til å gå opp. Sikkert like greit at jeg avvek fra tanken om en NTH-utdanning og endte med noe mykt på Blindern i stedet.

Min erfaring er at unger koster mer enn de bringer inn i kassa. De gir nok mer igjen enn de krever sånn totalt sett, men da er ikke økonomi iberegnet. Har jeg gjort noe feil da, tenker du?

Men har både en 5-åring og en 7-åring som kan lånes bort ved behov. Begge er mest greie, men særlig 5-åringen er en prøvelse for tiden og lånes helst bort ved enorme dramatiske utbrudd og tåredammer på gulvet. 13-åringen låner jeg ikke bort og han er dessuten ganske dyr i drift også, så da er du sikkert ikke interessert.

Nei, du har bare misforstått premisset - jeg skal bare låne ungene lenge nok til å ta en romfolk-løsning: tasse ned på ett eller annet offentlig kontor, folkeregistrere dem som mine hjemmefødte små, og deretter levere dem tilbake til sine foreldre. Så kan jeg uten driftskostnader motta kontantstøtte og barnetrygd for dem. (Slik det var gjort i saken som NAV har rullet opp nå har de hatt en kvinne som har vært gravid og har gått til flere forskjellige leger under flere forskjellige navn i graviditeten, når hun føder blir barnet registrert ikke bare som hjemmefødt av sin faktiske mor, men også som helt andre barn født av de andre "mødrene" hvis navn jo da finnes i legejournalene.) Endret av sug lut
Skrevet

Da skjønner jeg allikevel. Og puster lettet ut. Du er jo en klok dame så vidt jeg har forstått og jeg kunne ikke skjønne hvordan du skulle bli rik av å få en haug med unger. Møter innimellom tenåringsjenter som tror at det er sånn - få barn og bli rik.

Gjest sug lut
Skrevet

Nei, all erfaring herfra tilsier at de er sorte hull som suger til seg penger...

Forresten ble jeg veldig sjarmert av at du kaller det NTH. Det er en anakronisme jeg nesten trodde jeg var alene om.

Gjest sug lut
Skrevet

Fritt valg mellom hagearbeid eller jenten en natt i måneden.... En smule lang reisevei, men der det er vilje er alt mulig?

En natt i måneden går sikkert :)
Skrevet

Forresten ble jeg veldig sjarmert av at du kaller det NTH. Det er en anakronisme jeg nesten trodde jeg var alene om.

Jeg tipper at vi er omtrent jevngamle. Det het NTH da jeg vurderte å begynne der. Tror jammen det fortsatt het NTH da jeg ville vært ferdig der også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...