Anonym bruker Skrevet 11. februar 2013 #26 Skrevet 11. februar 2013 Alle middagsglass smaker jo dritt uansett. Ungene som spiser det vet jo ikke bedre for de har jo ikke fått skikkelig mat. Har du pms å eller?? Min lille får som regel hjemmelaget, men vi har ofte med glass når vi skal bort eller på tur. Verste jeg har kjøpt var et fra hipp som skulle være et eller annet med couscous, det var lysegrønt og stinket. Fysj! Ellers er de fleste med fisk heslige, men nå er jeg ekstremt kresen på fisk. pms nei. Men det smaker jo dritt. Har du prøvd å spise det selv? Det smaker jo ikke mat.... skal man bort på tur kan man jo ha noen ferdiglagde hjemmelagde glass i frysen :-) Jaja, da har du det da også har jeg et ferdig glass, for oss er det enklere. Og ikke alle glass smaker dritt nei, der tar du feil. Regner med at du ikke har smakt alle glassene som finnes på markedet? Og ja selvfølgelig har jeg spist det, gir ingenting til barna uten å ha smakt selv først. Alle smaker vel på maten de gir babyen? Jeg regner med selv på å ha relativt greie smaksløker, og mange av glassene er gode og smaker veldig likt en vanlig middag uten salt og mye ekstra krydder. Slike bastante meninger som fra DaTuMa forteller vel mer om henne, enn om middagsglassene... Anonym poster: 2d869812a8540eeb847683cbc24154ce
Dini Skrevet 11. februar 2013 #27 Skrevet 11. februar 2013 Alle fiskerettene på glass og en eller annen forferdelig sak som har gulgrønn farge.. Nei, fysj! Heldigvis har hun begynt å like mer og mer maten jeg lager (endelig, jeg er visst ikke en så forferdelig kokk likevel..!), så slipper snart å bruke pengene på den ekle maten. Hun må jo ha mat..
førti Skrevet 12. februar 2013 #28 Skrevet 12. februar 2013 Laksegryte fra småfolk luktet fælt og gikk rett i søpla. Jeg smaker hver gang jeg gir for å vite at det ikke er for varmt og her liker vi fiskegryte fra småfolk , kalkungryte, fullkorn spaghetti og lasagne fra nestle. Smaker godt spesielt.de to.siste.
Mor Løvehjerte Skrevet 12. februar 2013 #29 Skrevet 12. februar 2013 Jeg tror unger har det ganske bra ved middagsbordet i denne siden av verden, uavhengig om maten kommer rett fra kjelen eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå