Gå til innhold

Promper du foran mannen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det gjør jeg selvsagt. Må være utrolig slitsomt å ha et så anstrengt forhold at man ikke kan det ;)

Anonym poster: 9c9db45d1e975443a9586e59000cc475

Det er forskjell på kan og vil! Har det noen gang falt deg inn at ikke alle ikker like ekle og uoppdratte som deg?

Anonym poster: ea0d7c55fb71459250336ffe249657f1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det gjør jeg selvsagt. Må være utrolig slitsomt å ha et så anstrengt forhold at man ikke kan det ;)

Det er forskjell på kan og vil! Har det noen gang falt deg inn at ikke alle ikker like ekle og uoppdratte som deg?

Anonym poster: ea0d7c55fb71459250336ffe249657f1

Som deg selv mener du vel. Forskjell på kan og vil, men forskjell på folk også. Har du blitt fisi i trynet eller noe ettersom du må lire av deg ett slikt svar?

Skrevet

Å denne tråden minner meg på hun som fortalte her inne at hun gikk på kjøkkenet, stakk hendene ned i buksene, spredde rumpeballene med fingrene før hun kunne slippe en for da kom det bare en *fffffffhh* lyd.

Jeg involverte mannen min i denne tråden, og den dag i dag så kan han finne på å si at han trenger å spre rompeballene for å få ut gassen. Dette var på BiM i 2005.

Lurer på om mannen til denne dama fersket kona si med hendene ned i buksene noen gang.

Anonym poster: da9f373a439d30acdda5aaed5111aa71

Skrevet

Uff, jeg har frem til nå forsøkt å holde igjen fisen foran andre så godt jeg kan, også for mannen. Nå som jeg er høygravid er det virkelig helt håpløst, jeg har mistet helt kontroll!

Ta på sokk: promp. Plukke opp penn: promp. Plukke noe i butikkhylla: promp osv, osv.

Foran mannen min klarer jeg å le av det, men foran kollegaer og ukjente i butikken blir det, selv om det er helt naturlig, veeeeeldig flaut.

Skrevet

1954 her. Faktisk ble jeg oppdratt til å ikke gjøre det foran noen. Fantastisk befriende når jeg møtte mannen min og han lærte meg at i en familie i sitt eget hjem må man kunne slappe av :) Og når du tar opp oppdragelse, hvordan gikk det med din? Hørt om å svare på hyggelig måte selv om du er uenig med noen?

Skrevet

Vi har vært sammen i 4 år og selv om han både har vært med på fødsel og hørt meg klage over plager her og der, så har han ennå ikke hørt meg prompe nei :P

Han slipper ut gass støtt og stadig og jeg er av de som ikke bryr meg om det, men det ligger bare en sperre der for min del altså, hadde rett og slett blitt kjempeflau om han hørte noe :D

Og når det er sagt så hadde neppe han brydd seg om jeg prompa, annet enn at han sikkert hadde ledd eller småplaga meg litt :P

Anonym poster: 0d798ea011ff557686bc49acad466feb

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Jeees, her fjertes det. Gjerne lydløse smygere som lukter død og fordervelse... Vi er vel egentlig ganske respektløse...

Skrevet

Å denne tråden minner meg på hun som fortalte her inne at hun gikk på kjøkkenet, stakk hendene ned i buksene, spredde rumpeballene med fingrene før hun kunne slippe en for da kom det bare en *fffffffhh* lyd.

Jeg involverte mannen min i denne tråden, og den dag i dag så kan han finne på å si at han trenger å spre rompeballene for å få ut gassen. Dette var på BiM i 2005.

Lurer på om mannen til denne dama fersket kona si med hendene ned i buksene noen gang.

Anonym poster: da9f373a439d30acdda5aaed5111aa71

HAHAHAA nå satte jeg nesten i halsen her! Hjelpes for en metode. Det må jeg prøve.

Skrevet

Nei, vi er heldigvis enige om å ta hensyn til hverandre når det gjelder promping. Det hender jo det skjer en "glipp", men det er ytterst sjelden. Jeg syns det er ufresht med menn som fjerter i hytt og gevær, og jenter som fiser er enda eklere, så jeg er glad at han har samme syn på det som meg.

Skrevet

Det hender da det og. Ikke alltid like lett å holde igjen!

Skrevet

Nei så aldeles ikke!!!

Og her er jeg faktisk så (fise)fin på det at å prompe er noe vi gjør på do!!! Promper ikke når jeg er for meg selv engang!! Eneste som kan prompe som hun vil er jenta på 3 år!!

Føler meg flau og utilpass jeg på andre sine vegne når de promper forran andre. Blandt annet ei som promper nøyaktig når hun vil, gjerne med 10 stykker i nærheten, og sier "ååå så kvinnelig" mens hun gliser..... Æsj!!!!!!

Skrevet

Nei, jeg promper ikke foran noen. Jeg går heller ikke rundt og holder meg krampaktig hele dagen, eller løper på do for å prompe. Jeg har kontroll på gassutslippet, og ser ikke på det som noe problem i det hele tatt. Mannen promper ikke foran meg heller.

Skrevet

Selvsagt ikke, prompe gjør man på do. Synes det er ufint og respektløst å prompe foran andre mennesker. Klarer man å avholde seg når man er på jobbintervju, så klarer man vel å holde seg foran en man elsker og forhåpentligvis respekterer også.

Anonym poster: 662be64d96bf0d21ae38add716f50a0b

Oj, stakkars deg. Må være fælt å sette sånne sperrer for seg selv. Man kan respektere en person selvom man slipper en liten fis iblant vettu, helt naturlig det.

Anonym poster: 7daeb62518b2ffb8083f5f398a43f3d3

Det er naturlig å onanere, klø seg i nesa, rape etc også, men man gjør det da ikke i stua foran andre mennesker likevel.

Blir helt satt ut over hvor mange ekle mennesker det er her inne.

Anonym poster: 662be64d96bf0d21ae38add716f50a0b

Jeg kan både prompe, rape og onanere foran kjæresten. Det siste liker han best :D

Anonym poster: f0e7bf594a5ffb5fa3c13181dc1bb6e5

Skrevet

ja! må man så må man.

Anonym poster: b11f116a861cb9f7d097e391cb5cb0c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...