Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 10. februar 2013 #26 Skrevet 10. februar 2013 Ikke hvis jeg kan la være.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2013 #27 Skrevet 10. februar 2013 Etter graviditeten så forsvant det flaue ved å prompe foran mannen min. Så må jeg så må jeg. Kunn innen for mitt eget hus og gidder da ikke å forlate rommet for det. Anonym poster: 52e06e1af11c3409ef9f4b0903697611
Gjest April barn <3 Skrevet 10. februar 2013 #28 Skrevet 10. februar 2013 Ja det gjør jeg. Om jeg ikke hadde gjort det så hadde jeg nok hatt mye unødvendig vondt i magen. Jeg er laktoseintolerant så jeg har sikkert mer luft en normalen.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2013 #29 Skrevet 10. februar 2013 Ja, selfølgelig. Han gjør det foran meg, så hvorfor kan ikke jeg gjøre det foran han. Anonym poster: 19fdbbb132a2d673a9269c8b4177e34d
Gjest Sekretøsa Skrevet 10. februar 2013 #30 Skrevet 10. februar 2013 Jeg tror ikke det finnes et menneske i min familie som ikke gjør det foran hverandre. jeg fiser sammen med mine beste venner og jeg. Mamma, bestemor, onkel, tante.... Bedre ut enn inn, det sier Shrek!
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2013 #31 Skrevet 10. februar 2013 Ja, selfølgelig. Han gjør det foran meg, så hvorfor kan ikke jeg gjøre det foran han. Anonym poster: 19fdbbb132a2d673a9269c8b4177e34d Æsj så fæl du er.. Anonym poster: 28ee3eb5eb17616997d157b3b1290ad2
Vogndilla Skrevet 10. februar 2013 #32 Skrevet 10. februar 2013 Kan hende jeg slipper en med lyd av og til ja, men han fiser mer enn meg
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2013 #33 Skrevet 10. februar 2013 Ja, selfølgelig. Han gjør det foran meg, så hvorfor kan ikke jeg gjøre det foran han. Anonym poster: 19fdbbb132a2d673a9269c8b4177e34d Æsj så fæl du er.. Anonym poster: 28ee3eb5eb17616997d157b3b1290ad2 Nei du er fæl, du stinker helt hit av innestengt fis!!!! Anonym poster: 7daeb62518b2ffb8083f5f398a43f3d3
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2013 #34 Skrevet 10. februar 2013 Selvsagt ikke, prompe gjør man på do. Synes det er ufint og respektløst å prompe foran andre mennesker. Klarer man å avholde seg når man er på jobbintervju, så klarer man vel å holde seg foran en man elsker og forhåpentligvis respekterer også. Anonym poster: 662be64d96bf0d21ae38add716f50a0b Oj, stakkars deg. Må være fælt å sette sånne sperrer for seg selv. Man kan respektere en person selvom man slipper en liten fis iblant vettu, helt naturlig det. Anonym poster: 7daeb62518b2ffb8083f5f398a43f3d3
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2013 #35 Skrevet 10. februar 2013 Selvsagt ikke, prompe gjør man på do. Synes det er ufint og respektløst å prompe foran andre mennesker. Klarer man å avholde seg når man er på jobbintervju, så klarer man vel å holde seg foran en man elsker og forhåpentligvis respekterer også. Anonym poster: 662be64d96bf0d21ae38add716f50a0b Oj, stakkars deg. Må være fælt å sette sånne sperrer for seg selv. Man kan respektere en person selvom man slipper en liten fis iblant vettu, helt naturlig det. Anonym poster: 7daeb62518b2ffb8083f5f398a43f3d3 Det er naturlig å onanere, klø seg i nesa, rape etc også, men man gjør det da ikke i stua foran andre mennesker likevel. Blir helt satt ut over hvor mange ekle mennesker det er her inne. Anonym poster: 662be64d96bf0d21ae38add716f50a0b
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2013 #36 Skrevet 10. februar 2013 Selvsagt ikke, prompe gjør man på do. Synes det er ufint og respektløst å prompe foran andre mennesker. Klarer man å avholde seg når man er på jobbintervju, så klarer man vel å holde seg foran en man elsker og forhåpentligvis respekterer også. Anonym poster: 662be64d96bf0d21ae38add716f50a0b Oj, stakkars deg. Må være fælt å sette sånne sperrer for seg selv. Man kan respektere en person selvom man slipper en liten fis iblant vettu, helt naturlig det. Anonym poster: 7daeb62518b2ffb8083f5f398a43f3d3 Det er naturlig å onanere, klø seg i nesa, rape etc også, men man gjør det da ikke i stua foran andre mennesker likevel. Blir helt satt ut over hvor mange ekle mennesker det er her inne. Anonym poster: 662be64d96bf0d21ae38add716f50a0b Så du sammenligner det å slippe en liten promp i nærheten av et annet menneske med å onanere foran et annet menneske? Shit, du har problemer ass... Anonym poster: 7daeb62518b2ffb8083f5f398a43f3d3
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2013 #37 Skrevet 10. februar 2013 Selvsagt ikke, prompe gjør man på do. Synes det er ufint og respektløst å prompe foran andre mennesker. Klarer man å avholde seg når man er på jobbintervju, så klarer man vel å holde seg foran en man elsker og forhåpentligvis respekterer også. Anonym poster: 662be64d96bf0d21ae38add716f50a0b Oj, stakkars deg. Må være fælt å sette sånne sperrer for seg selv. Man kan respektere en person selvom man slipper en liten fis iblant vettu, helt naturlig det. Anonym poster: 7daeb62518b2ffb8083f5f398a43f3d3 Det er naturlig å onanere, klø seg i nesa, rape etc også, men man gjør det da ikke i stua foran andre mennesker likevel. Blir helt satt ut over hvor mange ekle mennesker det er her inne. Anonym poster: 662be64d96bf0d21ae38add716f50a0b Så du sammenligner det å slippe en liten promp i nærheten av et annet menneske med å onanere foran et annet menneske? Shit, du har problemer ass... Anonym poster: 7daeb62518b2ffb8083f5f398a43f3d3 Så ekkel og uoppdragen du var da. Makan til kjerring. Tydeligvis du som har problemer Anonym poster: 28ee3eb5eb17616997d157b3b1290ad2
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2013 #38 Skrevet 10. februar 2013 Ja, selfølgelig. Han gjør det foran meg, så hvorfor kan ikke jeg gjøre det foran han. Anonym poster: 19fdbbb132a2d673a9269c8b4177e34d Æsj så fæl du er.. Anonym poster: 28ee3eb5eb17616997d157b3b1290ad2 Nei du er fæl, du stinker helt hit av innestengt fis!!!! Anonym poster: 7daeb62518b2ffb8083f5f398a43f3d3 Signerer denne. Lukter promp helt hit, få det ut! Anonym poster: 60a32c63f06e049570e6ef853db644f2
Mamma4livet Skrevet 10. februar 2013 #39 Skrevet 10. februar 2013 Ja, men ikke når jeg sitter helt ved siden av han. Her promper vi i samme rom.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2013 #40 Skrevet 10. februar 2013 Skulle jeg ha forlatt rommet hver gang en promp melder sin ankomst så hadde jeg blitt veldig sprek. Nei, jeg slipper ikke gas konstant selv om det noen gang føles sånn, skal ta det opp med legen neste gang jeg er der siden det tydeligvis ikke er normalt om ikke annet så får jeg konstanter at jeg er unormal! Noen mager er mer sensitive enn andre og jeg klarer ikke å leve på bare vann. Har et barn som også har tilnavnet gasskraftverket, heller litt gas en ekstreme magesmerter. Anonym poster: 4a21fc636ee7100429bbedb576eecc61
Slufse Guri Skrevet 10. februar 2013 #41 Skrevet 10. februar 2013 Her fises det i kor. Og ja, jeg innrømmer at vi både er tilbakestående, respektløse og barnslige. De gærne har det godt!
Gjest Ingen skal få! Skrevet 10. februar 2013 #42 Skrevet 10. februar 2013 Selvsagt ikke. Har folkeskikk.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2013 #45 Skrevet 10. februar 2013 Ja! Nissefiser tells ikke Anonym poster: 9284b59725e32670816791ba142fbd04
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2013 #46 Skrevet 10. februar 2013 Skjønner ikke helt hva som er så hysterisk forferdelig med at man promper forran hverandre hvis det er ok for begge. Men jeg lurer litt på om disse damene som ikke promper forran mannen, om mannen heller ikke promper forran de. Anonym poster: 19fdbbb132a2d673a9269c8b4177e34d
Nissefisen Skrevet 10. februar 2013 #47 Skrevet 10. februar 2013 Ja! Nissefiser tells ikke Anonym poster: 9284b59725e32670816791ba142fbd04 Hahaha en fis er en fis
Denunge Skrevet 10. februar 2013 #48 Skrevet 10. februar 2013 Jeg feis nettopp, og skal jeg fortelle dere noe? Mannen min LO! Vi er noen heslige mennesker vi.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2013 #49 Skrevet 10. februar 2013 Ja, det gjør jeg selvsagt. Må være utrolig slitsomt å ha et så anstrengt forhold at man ikke kan det Anonym poster: 9c9db45d1e975443a9586e59000cc475
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2013 #50 Skrevet 10. februar 2013 Ja jeg fiser foran mannen min og han fiser foran meg. Det er ett steg videre i likestillingskampen Anonym poster: da9f373a439d30acdda5aaed5111aa71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå