Gå til innhold

O'store sjokolade

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjokkis?

Sjokkis OG pottis?

Vel, ærlig innrømmer jeg at mine jomfruelige møter med disse var vel da Nemi tegneserien skjøt fart og fikk sitt eget album (presiserer også i samme slengen at jeg ikke leser det lenger).

Burde jeg ha brukt det på 80-tallet?

Kanskje, men husker kun at vi spesifiserte sjokoladen ved navn.

Raider, Stratos (wow, den var ny og populær), melkepletter i løsvekt, Snickers og Japp.

Med andre ord ikke et uttrykk jeg har båret med meg i sammen med mine heftige skulderputer, rosa Young Yellow lebestift eller i i det heftig tuperte håret.

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Begynner å danne meg et bilde av hvor 'sjokkisen' kommer fra nå. Tenåringer på 80-tallet, hehe. "Sjokkis" sitter altså igjen i permanenten og skulderputene på mange 40-åringer der ute?

Hehe, ja, den sitter nok i permanenten fra 85!
Skrevet

Begynner å danne meg et bilde av hvor 'sjokkisen' kommer fra nå. Tenåringer på 80-tallet, hehe. "Sjokkis" sitter altså igjen i permanenten og skulderputene på mange 40-åringer der ute?

Aldri vert en bruker (bare en spiser) av ordet "sjokkis", men sier meg skyldig i både permanent og skulderputer....

Skrevet

Kjenner godt til sjokkis og pottis, men etter mamma sitt møte med permanent i 1981 har jeg fått skrekken i meg. Dama så ut som en sau i ca 6mnd.

Skulderputer er ikke noe ukjent, minnes med gru en ferskenfarget badedrakt i krepp

Gjest Kira bjeffer
Skrevet

Kjenner godt til sjokkis og pottis, men etter mamma sitt møte med permanent i 1981 har jeg fått skrekken i meg. Dama så ut som en sau i ca 6mnd.

Skulderputer er ikke noe ukjent, minnes med gru en ferskenfarget badedrakt i krepp

Jeg har en følelse av at vi hadde samme type badedrakt. Den ferskenfargen kan ikke ha kledd noen!!!

Skrevet

Jeg har en følelse av at vi hadde samme type badedrakt. Den ferskenfargen kan ikke ha kledd noen!!!

Grøss og gru!

Fersken og lysegul er de desidert verste fargene på meg! Blir på et øyeblikk forvandlet til en belikfeit gris med en gang jeg kommer i nærheten av disse fargene

Skrevet

Jeg skulle ønske jeg kunne skylde på badedraktfargen når jeg ser i speilet at jeg er bleikfeit...

Skrevet

Siden ingen kler ferskenfarget klær så er det vel naturlig at jeg som ikke kler normale farger ser helt killer ut i fersken, men vet ikke hvordan det ville vært med badedrakt. :D

Skrevet

I et svakt øyeblikk så jeg for meg speilbildet mitt og en ferskenfarget badedrakt, og det var dumt, for jeg skulle egentlig gå å legge meg, og det kan vel ikke akkurat kalles beroligende sengekant-tanker dette her...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...