Gå til innhold

Viss du fikk velge yrke til mannen din...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde valgt at min mann kunne velge selv det han vil drive med.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt han kunne trives med - nå er han ufør husfar og trives ikke spesielt godt med det. Ikke frivillig ufør, skjønner ikke de som ønsker seg en sånn situasjon

Anonym poster: f3ab1945521ca423b1d2cbeb0c4d21fd

Jeg har til gode å møte på en person som vil være frivillig ufør.

Kall meg gjerne naiv, men jeg ønsker ikke å være en dømmende kyniker som ser på de uføre som frivillig i den situasjonen de er i..

Kan være mer enn hva øyet som ser..f.eks; bare fordi en person ser hel og sporty og uskadet ut og smiler dagen lang, så betyr det ikke at vedkommende kan være frivillig ufør..

Kan hende vedkommende bruker siste rest av energi for å virke ok utad slik at folk ikke skal ha noe mer å plukke på vedkommende for i å med at h*n er ufør, men når vedkommende kommer hjem er "bildet" noe helt annet og h*n faller sammen som et korthus.....

Skrevet

Han skulle eiet sitt eget firma, mange mange millionær.

Anonym poster: f19fa92e628046bbd407551d93a64ca8

Hehe, det er min mann. Altså, han eier eget firma og har mange millioner på bok. Det er ikke nødvendigvis noen dans på roser ;) Joda, det er en viss økonomisk trygghet (selv om vi har separat økonomi), men han jobber til alle døgnets tider og helt uforutsigbart, noe som kan være slitsomt til tider. Da jeg plutselig gikk i fødsel hadde han f.eks. ikke sovet på 36 timer fordi han hadde vært opptatt med jobb. Hurra.

Anonym poster: 3b93484ac9c38fd7ea8b380a7f6f44b1

Skrevet

Fysioterapeut eller plastisk kirurg!

Eller helst en kombinasjon: kunne knadd meg myk og mekket på meg litt:-)

Anonym poster: 3dec4cc76495aa13a76d467b12a6cd9a

Skrevet

skulle ønske at han jobbet på plattform:)

Skrevet

Overraskende mange som nevnte kokk her inne. Ta det fra ei som er samboer med en kokk, det er absolutt ikke et familievennlig yrke - arbeidstider er hovedsakelig kvelder, og lønna er elendig. Ikke går det an å videreutdanne seg til noe heller, så å bytte yrke er ikke bare bare.. :(

Men om jeg fikk valgt, så ville jeg nok at mannen skulle jobbet som snekker, da det også er et praktisk og kreativt fag, som betaler veldig godt :) og han kunne godt vært hobbykokk på siden ;)

Skrevet

Elektriker! Særlig med tanke på at vi har brukt 150.000 kroner på nettopp dette nå når vi har renovert huset!

Men i dag er han biloppretter, og det fungerer greit, han kan fikse det meste på bilen, og det er en økonomisk fordel :)

Skrevet

Er veldig fornøyd med anestesiologen min jeg :).

Skrevet

Ikke kokk: han lager så si aldri middag hjemme

ikke snekker: de bor i uferdige hus

ikke elektriker: ---------"-------------

Ikke rørlegger:---------"-------------

ikke bilmekaniker: de lar konebilen stå

Hadde vært fint med en offshorearbeider som tjener bra og har mye fri da! Eller en som arbeider i skolen slik at han har fri i alle skoleferiene til ungene! :)

Gjest Antarctica
Skrevet

Ikke kokk: han lager så si aldri middag hjemme

ikke snekker: de bor i uferdige hus

ikke elektriker: ---------"-------------

Ikke rørlegger:---------"-------------

ikke bilmekaniker: de lar konebilen stå

Hadde vært fint med en offshorearbeider som tjener bra og har mye fri da! Eller en som arbeider i skolen slik at han har fri i alle skoleferiene til ungene! smile.png

Skomakerens barn har ikke sko...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...