Gå til innhold

Viss du fikk velge yrke til mannen din...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva hadde du valgt?

Jeg hadde valgt kokk eller fysioterapeut!

Mannen er snekker, som er helt greit.

(vi later som mennene våre hadde trivdes med alt)

Anonym poster: d880308fb6324977f58e2b20bec27d56

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva hadde du valgt?

Jeg hadde valgt kokk eller fysioterapeut!

Mannen er snekker, som er helt greit.

(vi later som mennene våre hadde trivdes med alt)

Anonym poster: d880308fb6324977f58e2b20bec27d56

Snekker uten tvil :D

Han er litteraturviter og kan knapt bruke hendene til noe annet enn å åpne en bok!

Anonym poster: f6fd92e1b803d0668a0f1e9bf334dfdb

Gjest Antarctica
Skrevet

...nei, vent, husfar og millionær.

Gjest Skofantomet
Skrevet

Kokk OG vaskemann!!! *drømmesegbort*

Skrevet

Alt han kunne trives med - nå er han ufør husfar og trives ikke spesielt godt med det. Ikke frivillig ufør, skjønner ikke de som ønsker seg en sånn situasjon

Anonym poster: f3ab1945521ca423b1d2cbeb0c4d21fd

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Kiropraktor! Da hadde han nok ikke jobbet nå......!

Skrevet

Mekaniker/Husfar/kokk. :D Eller vent, jeg har det! :D + at han har gått elektriker tidligere og skal ta en improvisert lærlingtid hos min far når vi flytter hjem igjen når han er ferdig utdannet elektriker. :)

Gjest Antarctica
Skrevet

Alt han kunne trives med - nå er han ufør husfar og trives ikke spesielt godt med det. Ikke frivillig ufør, skjønner ikke de som ønsker seg en sånn situasjon

...frivillig ufør?? Fins det? Sånne som har kappa av seg tomlene med vilje?

Skrevet

Han skulle eiet sitt eget firma, mange mange millionær.

Anonym poster: f19fa92e628046bbd407551d93a64ca8

Skrevet

Ikke noe med helge-eller ettermiddagsabeid for det har han nå og det er ganske pyton. Selv har han lyst å utdanne seg til ingeniør av noe slag så jeg støtter den ideen :)

Skrevet

Da hadde det holdt med bonde. Syns bondeyrket er greit så lenge man driver en gård som gir ok inntekter. Som bonde får han bruke både hjernen og kroppen. Minuset er at det går for mye tid til dusjing. Lukter jo bare han har stukket hodet inn ett par minutt. Han er avhengig av å få bruke kroppen, så tror han hadde blitt vanskeligere om han kun hadde en kontorjobb.

Alternativet til bonde måtte vært selvstendig snekker. Kanskje litt mer sexy enn en bonde som har støvler med møkk på og som lukter silo mens han jobber.

Legeyrket kunne han droppet. Syns det tar for mye tid og er for ustabilt når han har legevakt. Han har også en plagsom fangruppe av gamle kjerringer som alltid må smile og prate så "koselig" til han når vi er blant folk. Det hadde vi muligens sluppet unna med om han kun var bonde.

Skrevet

Nok av dem som lyver seg til en uførhet fordi de ikke gidder å jobbe... Hans høyeste ønske er å kunne være i jobb, men helsa tillater det ikke...

Skrevet

millionær :P

Anonym poster: a3c47ee07bcf0ef741f9c0d825d65203

Gjest Antarctica
Skrevet

Nok av dem som lyver seg til en uførhet fordi de ikke gidder å jobbe... Hans høyeste ønske er å kunne være i jobb, men helsa tillater det ikke...

De er ikke uføre. Verken frivillig eller ufrivillig.

Skrevet

Akademiker og deltids husfar. I allefall ikke lege!

Skrevet

Petroleumsingeniør...jobbet i nordsjøen og hobbyhandyman

Anonym poster: a9aa7d908d2066277f3510bbefb5d9b1

Skrevet

Snekker så han kunne bygd ett hus til oss, elektriker så han kunne fikset det elektriske, rørlegger så vi kunne fått ett flott bad med en liten bijobb som gjorde han riiiiik..

Anonym poster: 30a3f6196dfe1c30945ae41a2c2305e9

Skrevet

King of the world, vel

Anonym poster: 3f51d5b1ac1259edbe4b84d5af764525

Skrevet

Jeg har ingen mann, men vurderer å sette massør som kriterie. Da blir jo jakten etter drømmemannen MYE lettere!

Anonym poster: 4e3c15c7320ec9a16e598ae137cbcc18

Skrevet

Hockeyspiller! Har litt lik spillestil som Tollefsen. Hadde han fokusert mer på sporten og vært motivert nok, da hadde han nok nådd langt :D

Anonym poster: 18a541257fba5e565adc028a1f867dfb

Skrevet

Min mann jobber i et yrke som har blitt kåret til det mest sexy yrket mange ganger: anleggsmaskinarbeider:)

Fornøyd med å ha han der! Han er så handy at folk ser nesten opp til han. Han klarer alt:) eneste han kunne vært flinkere til er husarbeid og husvask...

Anonym poster: 7b643d214312cf024fef0b2918451083

Skrevet

huff..frivillig ufør, stusset også på det utrykket.

Anonym poster: 73a89b3029e25898e9e6f515f371cd98

Skrevet

Skulle ønske han var barnelege for da hadde jeg vært roligere når barnet vårt er syk ;)

Skrevet (endret)

Superman, kanskje.

Eller en eller annen nordsjøjobb. Har selv en pappa som arbeidet slik turnus, og jeg har så mange gode minner med han fra friperiodene.

Endret av hit og dit

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...