Gjest Yzma Skrevet 7. februar 2013 #26 Skrevet 7. februar 2013 Må berre forsikre meg om at du skjønte at det var ironi, for eg meinte eg var sikker så eg tok med flass Awweee, altfor tidlig på mårran for ironi!
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2013 #27 Skrevet 7. februar 2013 Kjøp en skumgummimadrass og legg på gulvet inne hos dere. Om hun ikke vil sove i sin egen seng så får dere heller la henne ligge på den. Snakk med mannen din om dette når dere begge er våkene. Dette er en kamp som fint kan tas men han må ikke gi etter han heller. Det tar noen få dager før hun skjønner at det ikke nytter om dere er standhaftige og det vil nok være slitsomme netter men det går bare man ikke gir seg. Jeg er alene med mine barn men den ene dattra mi får ikke sove i min seng om hun våkner fordi jeg sliter med ryggen og hun kryper oppå meg, eller ligger urolig og derfor sparker på meg noe som gjør at jeg ikke fungerer neste dag pga smerter. Så selv med stor dobbelseng som er bare min sier jeg nei. Jeg har hatt netter hvor jeg må følge henne tilbake i sin seng 30 ganger men det er faktisk nødvendig å vise at man står for det man sier. Nå får hun ligge på madrass på gulvet om hun er syk, men ikke oppi min seng Anonym poster: e50d0bea9a41bc1bd7bb79aa4cd48e54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå