Gjest sug lut Skrevet 7. februar 2013 #27 Skrevet 7. februar 2013 Hm, du kan jo komme hit og føle deg hjemme, Overlord.
Gjest overlord Skrevet 7. februar 2013 #29 Skrevet 7. februar 2013 Hm, du kan jo komme hit og føle deg hjemme, Overlord. Kom med et bilde av stua di da! Så kan vi sammenligne broderiene våre. Jeg liker kniplinger, sølvtøy og blomstrete porselen også. Prøvde å poste flere bilder, men det gikk ikke. Noen som vet hvordan man poster bilder i påfølgende innlegg (altså ikke i hovedinnlegg)? Det fikk jeg ikke til.
Gjest sug lut Skrevet 7. februar 2013 #30 Skrevet 7. februar 2013 Hm, du kan jo komme hit og føle deg hjemme, Overlord. Kom med et bilde av stua di da! Så kan vi sammenligne broderiene våre. Jeg liker kniplinger, sølvtøy og blomstrete porselen også. Prøvde å poste flere bilder, men det gikk ikke. Noen som vet hvordan man poster bilder i påfølgende innlegg (altså ikke i hovedinnlegg)? Det fikk jeg ikke til. Næh, kjennes ut som jobb. Du får bare ta mitt ord for det - jeg har tre generasjoners utvalgte dingser og møbler fra to sider av slekta, samt en større boksamling enn jeg har godt av.
2barns mor Skrevet 7. februar 2013 #31 Skrevet 7. februar 2013 Så lenge du liker tingene så bryr du deg vel ikke om hva andre synes? Gamle gjenstander har en historie og som regel gode minner (hvis ikke hadde vi ikke hatt de fremme) noe som kan gi både glede og trøst i hverdagen!
Gjest overlord Skrevet 7. februar 2013 #32 Skrevet 7. februar 2013 Så lenge du liker tingene så bryr du deg vel ikke om hva andre synes? Gamle gjenstander har en historie og som regel gode minner (hvis ikke hadde vi ikke hatt de fremme) noe som kan gi både glede og trøst i hverdagen! Nei, jeg bryr meg ikke. Postet bilde fordi noen anonyme puslinger påsto jeg ikke turte.
Gjest amandine Skrevet 7. februar 2013 #33 Skrevet 7. februar 2013 Duken er ikke bare heklet, den er filetheklet:-) Og du hadde nok trivdes hos meg, også..
☆☆☆ Skrevet 7. februar 2013 #34 Skrevet 7. februar 2013 Har litt av kvart eg også, vasen din hadde passa godt i stua mi med flaskegrøn veloursalong og heimesydde lampeskjermar med pompongar
Gjest overlord Skrevet 7. februar 2013 #35 Skrevet 7. februar 2013 Har litt av kvart eg også, vasen din hadde passa godt i stua mi med flaskegrøn veloursalong og heimesydde lampeskjermar med pompongar Oi! Du tar den et skritt lenger skjønner jeg
☆☆☆ Skrevet 7. februar 2013 #36 Skrevet 7. februar 2013 Har litt av kvart eg også, vasen din hadde passa godt i stua mi med flaskegrøn veloursalong og heimesydde lampeskjermar med pompongar Oi! Du tar den et skritt lenger skjønner jeg Høyrest bra gale ut i tekst, men eg forsikrar om at det slettes ikkje er ille. Forresten er det berre stålampen som har pompongar, bordlampa har det ikkje og dei flotte lampeskjermane som høyrer til lysekrona har fått ny heim i ei kasse i boda.
Tigerpote Skrevet 7. februar 2013 #37 Skrevet 7. februar 2013 Jeg har også delvis bestemor-stil. Blondegardiner, sukkerskåler og noen bestemor-møbler iallefall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå