Gjest overlord Skrevet 6. februar 2013 #1 Skrevet 6. februar 2013 Vasen et loppefunn. Hardangersømmen er sikkert ikke in, men min kjære mormor har heklet den. Skjenken den står på har oldefaren min laget, den mangler dessverre et ben, men står støtt likevel.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2013 #2 Skrevet 6. februar 2013 Ja da er det jo bare undre seg over hvorfor veggen er hvit da...?! Anonym poster: c7f785e3bea35ae81538f72abc8e33e6
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2013 #3 Skrevet 6. februar 2013 Jeg vet hvem du er. Du er lammekjøttmannen!!!! Anonym poster: cb984ff2762757ac14d4d45e5472363b
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2013 #4 Skrevet 6. februar 2013 Vasen var dritstilig! Anonym poster: 5aaae98f599a38304f20a8eb63175c72
Gjest overlord Skrevet 6. februar 2013 #5 Skrevet 6. februar 2013 Ja da er det jo bare undre seg over hvorfor veggen er hvit da...?! Anonym poster: c7f785e3bea35ae81538f72abc8e33e6 Jeg undret meg over hvorfor alt skal være hvitt. Det betyr ikke at jeg ikke har hvite element selv.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2013 #6 Skrevet 6. februar 2013 Personlige eiendeler med masse historie Ikke helt min stil men når du forteller historiene bak så blir alt mye finere med en gang. Langt mer spennende enn å kjøpe 15 puter på Kid og "myke opp" sofaen uten annet mål enn å ligne Villa Paprika. Anonym poster: dfb3ca857ae9aebd6563539d21b07f88
Gjest Siklerotte Skrevet 6. februar 2013 #7 Skrevet 6. februar 2013 Jaggu, ja, der manglet bare skilpaddefigurene for å gjøre det komplett...
Vogndilla Skrevet 6. februar 2013 #9 Skrevet 6. februar 2013 Ja der kom den, sorry men det var en j.... støgg vase!
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2013 #10 Skrevet 6. februar 2013 Ja da er det jo bare undre seg over hvorfor veggen er hvit da...?! Anonym poster: c7f785e3bea35ae81538f72abc8e33e6 Jeg undret meg over hvorfor alt skal være hvitt. Det betyr ikke at jeg ikke har hvite element selv. Skrevet i dag, 20:581) Hvorfor skal alt males hvitt? Sjeldent jeg maler sofaen hvit, men ok... *rister på huet* Anonym poster: c7f785e3bea35ae81538f72abc8e33e6
Gjest overlord Skrevet 6. februar 2013 #12 Skrevet 6. februar 2013 Ja da er det jo bare undre seg over hvorfor veggen er hvit da...?! Anonym poster: c7f785e3bea35ae81538f72abc8e33e6 Jeg undret meg over hvorfor alt skal være hvitt. Det betyr ikke at jeg ikke har hvite element selv. Skrevet i dag, 20:581) Hvorfor skal alt males hvitt? Sjeldent jeg maler sofaen hvit, men ok... *rister på huet* Anonym poster: c7f785e3bea35ae81538f72abc8e33e6 Med litt godvilje skjønner du sikkert hva jeg mener
Gjest overlord Skrevet 6. februar 2013 #13 Skrevet 6. februar 2013 Rosen var veldig pen da Du trenger ikke alltid være hyggelig Bare kom med det!
Gjest Kira bjeffer Skrevet 6. februar 2013 #14 Skrevet 6. februar 2013 Rosen var veldig pen da Du trenger ikke alltid være hyggelig Bare kom med det! Jeg har egentlig lært at hvis man ikke kan si noe pent, så bør man bare holde kjeft Men helt ærlig, hverken vasen eller duken er noe som falt i smak hos meg. Skjønner verdien av duken, men hos oss pynter de opp inni skuffene. Uansett, når det kommer til interiør hadde det vært jævlig kjedelig hvis vi alle hadde hatt samme smak.
Elsker livet Skrevet 6. februar 2013 #15 Skrevet 6. februar 2013 Fin farge på veggen. Resten var (hvordan si det pent), ikke min stil.
Gjest overlord Skrevet 6. februar 2013 #16 Skrevet 6. februar 2013 Rosen var veldig pen da Du trenger ikke alltid være hyggelig Bare kom med det! Jeg har egentlig lært at hvis man ikke kan si noe pent, så bør man bare holde kjeft Men helt ærlig, hverken vasen eller duken er noe som falt i smak hos meg. Skjønner verdien av duken, men hos oss pynter de opp inni skuffene. Uansett, når det kommer til interiør hadde det vært jævlig kjedelig hvis vi alle hadde hatt samme smak. God oppdragelse du Det var ei venninne som sa til meg engang: "ingenting er stygt dersom du liker det". Så nå prøver jeg å leve etter den filosofien. Problemet mitt er at jeg kan ha store problemer med å velge da jeg liker mye forskjellig. Enkelte ting roper imidlertid på meg, slik som denne vasen f.eks
Gjest Kira bjeffer Skrevet 6. februar 2013 #17 Skrevet 6. februar 2013 Det var ei venninne som sa til meg engang: "ingenting er stygt dersom du liker det". Veldig godt sagt av din venninne, og jeg er faktisk helt enig! Det er du som skal se på disse tingene hver dag, og derfor spiller det forsåvidt ingen rolle hva andre tenker. Det ville ikke falt meg inn å dekorere hjemmet mitt etter hva som var populært, jeg velger ting jeg liker. Og det ser det ut som om du gjør også.
Gjest Husfrua Skrevet 7. februar 2013 #18 Skrevet 7. februar 2013 haha! sånne vaser har mamma også! En i rødt og en i blått. Tror de var in på 70 tallet:-)Tror de fikk dem i bryllupsgave:-) Synes det er fint at folk har forskjellig stil jeg.Tenk så kjedelig om vi alle skulle likt det samme! Vasen er forøvrig penere i grønt enn blått eller rødt;-)
Light of my life Skrevet 7. februar 2013 #19 Skrevet 7. februar 2013 Tja, likte blomsten og fargen på veggen. Resten kan jeg spare meg for
Mrs. Grey Skrevet 7. februar 2013 #20 Skrevet 7. februar 2013 Vasen et loppefunn. Hardangersømmen er sikkert ikke in, men min kjære mormor har heklet den. Skjenken den står på har oldefaren min laget, den mangler dessverre et ben, men står støtt likevel. Har ikke fått med meg hva diskusjonen dreier seg om, men jeg digger stilen:-D
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2013 #21 Skrevet 7. februar 2013 Jeg liker når noen klarer å dekorere på sin måte. Liker ikke å komme inn i de hjemmene som minner meg om sterile sykehus dvs. alt hvit. Da tenker jeg, her bor ung, nyettablerte med kun en katalog til å besteme smaken. En anna ting, jeg liker når en gjenstander har mer en bare pengeverdi. Anonym poster: 095c91e946bbef9262821cf3994f88fa
Ennai Skrevet 7. februar 2013 #22 Skrevet 7. februar 2013 Vet du, jeg synes vasen var pen jeg!;-) kommoden var ikke helt min stil, men med maling (ikke hvit, hvorfor skal alt være det?) ville den blitt fin, evt bare byttet knotter. Men hey, hver sin stil :-) og duken.. Kan si det slik at jeg har 9-10 heklete (?) duker liggende frem selv. er samboers mormor som har laget de, og vi synes de er nydelige:-) JA til personlig og egen stil! Ikke alle trenger chabby chik (?) eller minimalistisk (steril) stil:-)
soleia Skrevet 7. februar 2013 #23 Skrevet 7. februar 2013 (endret) Så koselig at mormors hekladuk har fått heidersplass! Eg synes det er hyggeleg å vere i heimane til mange eldre menneske, der ein kan sjå historia over eit levd liv, interesser og personlegdom i interiøret, ikkje berre siste nye frå interiørblada. Det verkar som du har ein slik koseleg heim (utan at eg dermed kallar deg ein gamling ) Beundrar folk som vågar, og får til, å lage sin egne personlege stil. Men må berre få korrigere at du kallar hekladuken for hardangersaum, for det er noko anna. Helsing meg med hekladukar og sjølvlaga hardangersaum liggande i skuffer og skap. Endret 7. februar 2013 av soleia
Gjest overlord Skrevet 7. februar 2013 #24 Skrevet 7. februar 2013 Så koselig at mormors hekladuk har fått heidersplass! Eg synes det er hyggeleg å vere i heimane til mange eldre menneske, der ein kan sjå historia over eit levd liv, interesser og personlegdom i interiøret, ikkje berre siste nye frå interiørblada. Det verkar som du har ein slik koseleg heim (utan at eg dermed kallar deg ein gamling ) Beundrar folk som vågar, og får til, å lage sin egne personlege stil. Men må berre få korrigere at du kallar hekladuken for hardangersaum, for det er noko anna. Helsing meg med hekladukar og sjølvlaga hardangersaum liggande i skuffer og skap. Det har du selvsagt helt rett i. Hadde hardangersøm der tidligere skjønner du, men nå er den flyttet til skjenken på kjøkkenet. Litt av en tålmodighet du har som lager slikt selv!
Gjest Antarctica Skrevet 7. februar 2013 #25 Skrevet 7. februar 2013 Morsomt og nostalgisk satt sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå