Gå til innhold

8 eksistensielle interiørspørsmål

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut
Skrevet

1) Hvorfor skal alt males hvitt?

Alt skal ikke males hvitt, men gjerne veggene.

2) Hva er greia med lysfat?

Hva er greia med "hva er greia med lysfat"? Lys må man ha, at noen har dem på fat er uproblematisk, selv om jeg selv ikke har.

3) Hvorfor drar man drivved inn i huset?

Gammelt tre, driv eller ikke, er noe av det mest skulpurelle og vakre jeg vet.

4) Hvor ble dukene av?

De er der når det dekkes pent, og de er der på utebordet hele sommeren, men jeg gidder ikke vaske duker støtt og heller ikke ta dem av og på for måltider.

5) Wallstickers og veggord- hvorfor?

Manglende egen uttrykkskraft får de mest latterlige konsekvenser

6) Hvor er bøkene og maleriene?

På plassene sine.

7) Hvorfor henge kjoler på veggene? Er det ikke plass i garderobeskapet?

Tja, si det.

8) Hvorfor bruke en stige til å henge håndklær på? Er det ikke mer praktisk med et stativ?

Vet ikke, men jeg synes den praktiske forskjellen må være svært liten fra de stygge håndklestativene folk ellers har, stiger er penere, så det kunne jeg gjerne hatt om jeg hadde hatt plass på badet til noe som helst.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En ting er hva folk har i stua og sånt, men at de på død og liv må la det gå utover de stakkars barna. Barnerom i vintage/museums stil til 5-åringen?? Come on!! Ikke lov til å ha knæsje farger eller plastleker. Og hvis 3-åringen er kjempeglad i Ole Brumm, så få han neimen ikke sove i Ole Brumm sengesett, for det matcher ikke interiøret i rommet forøvrig. DET syns jeg er er tragisk. La barna få være barn og ha fantasifulle barnerom. Jeg ville ihvertfall satt pris på det om jeg selv var barn.

Men toppen av det verste: Å kle barna etter fargen på interiøret!!

Utover det må nå folk bare pynte som de føler for, og leve i den tro at de tror de er unike på interiørfronten.

Anonym poster: 2a440f50064f86bbdbfb58f0f5ad3991

Skrevet

Begynner å bli møkkalei disse hvite bloggene.

Ingen som vet om noen kule som er alderledes. Ikke 70 tall da :P

Nå snur trenden og farger på veggen er in. Jeg lurer på hvordan disse interiørbloggerne skal takle den overgangen :D

Anonym poster: b2b811294f123986b3a99a56e0f65762

Skrevet

1) Hvorfor skal alt males hvitt?Antagelig fordi noen ikke oppdaget at malingsbrosjyrene fra Jotun kunne åpnes, og at det på innsiden ville åpenbart seg en mengde med valg. Å velge hvitt på alle vegger handler for meg mer om valgvegring og mangel på fantasi.

Aner ikke, her i huset brukes fat til mat og kaker. Helst det siste.

Fyre med?

4) Hvor ble dukene av?

Kanskje duker er ut? Jeg har ikke peiling, for jeg har duker på alle bord.

Beats me. Mannen min har forøvrig en interessant observasjon. I alle hjem som er på luksusfellen, så henger det ord på veggen. "Home", "Love"...hvorfor kan de ikke skrive på norsk, i det minste? Det ville i så fall vært litt originalt.

Her. Masse, masse bøker, og flere malerier, litografier og fotografier.

Jeg tror de antagelig skal i selskap dagen etter. Sånn er det ihvertfall her i huset. Kvelden før 17.mai, for eksempel, så henger det penklær på spisestuestoler og dører.

8) Hvorfor bruke en stige til å henge håndklær på? Er det ikke mer praktisk med et stativ?

Der satte du meg på en idé! Jeg har en 4 meters som i grunnen bare henger på veggen ute til ingen nytte, bortsett fra når feieren kommer eller takrennene må renses. Kanskje jeg skal dra den inn på badet. Den må da romme en helvetes mange håndklær! :D

Gjest overlord
Skrevet

Det hadde vært fantastisk med en 4 meters stige på badet! Da snakker vi unikt!

Skrevet

Herlige hjem ga meg nettopp svar på deler av spørsmål nr 9!

De har det i en BOKS på STUEBORDET!!! Det er jo helt genialt!

Skrevet

1) Hvorfor skal alt males hvitt?Antagelig fordi noen ikke oppdaget at malingsbrosjyrene fra Jotun kunne åpnes, og at det på innsiden ville åpenbart seg en mengde med valg. Å velge hvitt på alle vegger handler for meg mer om valgvegring og mangel på fantasi.

Aner ikke, her i huset brukes fat til mat og kaker. Helst det siste.

Fyre med?

4) Hvor ble dukene av?

Kanskje duker er ut? Jeg har ikke peiling, for jeg har duker på alle bord.

Beats me. Mannen min har forøvrig en interessant observasjon. I alle hjem som er på luksusfellen, så henger det ord på veggen. "Home", "Love"...hvorfor kan de ikke skrive på norsk, i det minste? Det ville i så fall vært litt originalt.

Her. Masse, masse bøker, og flere malerier, litografier og fotografier.

Jeg tror de antagelig skal i selskap dagen etter. Sånn er det ihvertfall her i huset. Kvelden før 17.mai, for eksempel, så henger det penklær på spisestuestoler og dører.

Der satte du meg på en idé! Jeg har en 4 meters som i grunnen bare henger på veggen ute til ingen nytte, bortsett fra når feieren kommer eller takrennene må renses. Kanskje jeg skal dra den inn på badet. Den må da romme en helvetes mange håndklær! :D

Hjemme istedenfor home..........

Anonym poster: ed5406402de86e6cb0fb51b3a31b60ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...