Gå til innhold

Er mannen din perfekt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel,da går du videre. Jeg vil fortatt høre definisjonen på "perfekt"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har ikke funnet din rette ihvertfall snekkerpelle. Da ville du ikke vært like spydig og spiss.

Du skjønner, den "rette" bringer frem det beste i deg.

For meg er den perfekte mann en som lever i det moderne samfunn, som har gode sosiale kompetanseferdigheter som empati, respekt, lojalitet, solidaritet osv for sine nærmeste.

En som er smart, snill, mening og målrettet her i livet, og en bagasje fylt av gode holdninger og godt verdisyn. En som klarer å få frem det beste i meg, og motsatt. En støttespiller, elsker, livsledsager, bestevenn og min klippe.

Men, jeg måtte møte ham for å forstå dette. Tidligere var jeg tilfreds med langt mindre. Trodde ikke slike menn fantes. Men, akk, det gjør det!

Anonym poster: 91b1227d24c7edf788e84204ce978aa8

Skrevet

Han dusjer i så glovarmt vann at jeg må stille inn dusjen før jeg selv kan hoppe inn etter at han har dusjet og hans måte å lete på er å se over overflater - og finner han ikke det han ser etter spør han meg hvor det ligger ;) Men bortsett fra det så ja, jeg vil kalle ham perfekt :) For meg, i alle fall :) Han er verdens herligste, og jeg kunne virkelig ikke ha bedt om eller ønsket meg noe mer, jeg føler meg som den heldigste jenta i verden :)

Skrevet

Min kjære er perfekt for meg ihvertfall. Gjør alt med et smil, og elsker å skjemme bort både meg og gutten vår:)

Er superflink med rydding og ordning i huset.... Ingen sløvsekk heldigvis. Vi er bestevenner og trives veldig godt i hverandres selskap!

Og vi er begge enige på at vi skal bli gammle sammen<3

Gjest Antarctica
Skrevet

Du har ikke funnet din rette ihvertfall snekkerpelle. Da ville du ikke vært like spydig og spiss.

Du skjønner, den "rette" bringer frem det beste i deg.

Anonym poster: 91b1227d24c7edf788e84204ce978aa8

Pøsht, tøys. Mannen er fullkommen, han. Men selv er jeg den samme megga som før. Kan jo være tilfelle for SnekkerPelle også. Vi blir så innmari spydige av å leve sammen med et jævla glansbilde dag ut og dag inn vøtt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...