SnekkerPelle Skrevet 6. februar 2013 #26 Skrevet 6. februar 2013 Vel,da går du videre. Jeg vil fortatt høre definisjonen på "perfekt"
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2013 #27 Skrevet 6. februar 2013 Du har ikke funnet din rette ihvertfall snekkerpelle. Da ville du ikke vært like spydig og spiss. Du skjønner, den "rette" bringer frem det beste i deg. For meg er den perfekte mann en som lever i det moderne samfunn, som har gode sosiale kompetanseferdigheter som empati, respekt, lojalitet, solidaritet osv for sine nærmeste. En som er smart, snill, mening og målrettet her i livet, og en bagasje fylt av gode holdninger og godt verdisyn. En som klarer å få frem det beste i meg, og motsatt. En støttespiller, elsker, livsledsager, bestevenn og min klippe. Men, jeg måtte møte ham for å forstå dette. Tidligere var jeg tilfreds med langt mindre. Trodde ikke slike menn fantes. Men, akk, det gjør det! Anonym poster: 91b1227d24c7edf788e84204ce978aa8
CarmaCameleon Skrevet 6. februar 2013 #28 Skrevet 6. februar 2013 Han dusjer i så glovarmt vann at jeg må stille inn dusjen før jeg selv kan hoppe inn etter at han har dusjet og hans måte å lete på er å se over overflater - og finner han ikke det han ser etter spør han meg hvor det ligger Men bortsett fra det så ja, jeg vil kalle ham perfekt For meg, i alle fall Han er verdens herligste, og jeg kunne virkelig ikke ha bedt om eller ønsket meg noe mer, jeg føler meg som den heldigste jenta i verden
Bare blåbær Skrevet 6. februar 2013 #29 Skrevet 6. februar 2013 Min kjære er perfekt for meg ihvertfall. Gjør alt med et smil, og elsker å skjemme bort både meg og gutten vår:) Er superflink med rydding og ordning i huset.... Ingen sløvsekk heldigvis. Vi er bestevenner og trives veldig godt i hverandres selskap! Og vi er begge enige på at vi skal bli gammle sammen<3
Gjest Antarctica Skrevet 7. februar 2013 #30 Skrevet 7. februar 2013 Du har ikke funnet din rette ihvertfall snekkerpelle. Da ville du ikke vært like spydig og spiss. Du skjønner, den "rette" bringer frem det beste i deg. Anonym poster: 91b1227d24c7edf788e84204ce978aa8 Pøsht, tøys. Mannen er fullkommen, han. Men selv er jeg den samme megga som før. Kan jo være tilfelle for SnekkerPelle også. Vi blir så innmari spydige av å leve sammen med et jævla glansbilde dag ut og dag inn vøtt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå