Anonym bruker Skrevet 6. februar 2013 #1 Skrevet 6. februar 2013 Jeg elsker mannen min over alt på jord, eller like mye som barnet vårt da:) MEN han er langt fra perfekt. Enkelte ville kanskje ment at han var en dust ettersom jeg ikke har fått mange netter for meg selv etter at barnet vårt kom til verden våren 2012. Han derimot har sluppet billig unna nesten alt av bleieskift, nattevåk, mating osv. Nå har jeg nesten fullammet fram til nå, og har ammet annenhver time natten gjennom. Sluttet for snart 2 uker siden med nattamming og da tok han ENDELIG to netter på rad så jeg fikk sove til halv 7:) Han er veldig glad i barnet vårt, men er så utrolig treig når jeg må be han om å gjøre ting. Det tar liksom flere minutter før han løfter på rompa. Det er hans hus så han bidrar jo veldig med det økonomiske og han har en godt betalt jobb og har ellers orden i livet sitt. Han blir lett grinete om han ikke får nok søvn for han starter 7 hver dag. Derfor(og pga nattamming) har jeg hatt barnet hver eneste natt. Huff, ble veldig rotete men trengte å få ut litt frustrasjon. Så til spørsmålet, er din mann perfekt? Og hvorfor er han det i så fall:)? Anonym poster: e896fd0fd01b93db34c77a590f5f3323
Vogndilla Skrevet 6. februar 2013 #2 Skrevet 6. februar 2013 Selvfølgelig er han ikke det, ingen mennesker er perfekte!
*Lissi* Skrevet 6. februar 2013 #3 Skrevet 6. februar 2013 Perfekt for meg Tar ungene om natta om de våkner. Lar meg sove ut en dag i helgen. Spør alltid om jeg har planer FØR han planlegger med kompisene. Varter meg ofte opp. Like flink som meg til husarbeid. Og sier han elsker meg hver dag.....jeg er veldig fornøyd!
Plutselig_gravid Skrevet 6. februar 2013 #4 Skrevet 6. februar 2013 Han er en perfekt uperfekt far og samboer Akkurat som jeg vil ha det!
<3 2G <3 Skrevet 6. februar 2013 #5 Skrevet 6. februar 2013 Nei, men det er ikke jeg heller. Han er min uperfekte mann
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2013 #6 Skrevet 6. februar 2013 Min mann er laaangt fra perfekt. Men han gjør da stort sett sitt beste Anonym poster: 0cdcfc0bfb108e5f442bbf1e6c982f10
Elsker livet Skrevet 6. februar 2013 #7 Skrevet 6. februar 2013 Ja, han er tilnærmet perfekt. Er så uegoistisk som det går an å være. Tar veldig mye av støyten. Lar meg få sove lengst i helgene. Han har tatt mye nattevåk selv om han skal på jobb. Bidrar mye med barna den tiden han er hjemme. Men han stiller høye krav til sine nærmeste også, så det nytter ikke å tro at alt kommer rekende på en fjøl.
Ikkesåallerværst Skrevet 6. februar 2013 #8 Skrevet 6. februar 2013 Ikke perfekt og noen dager syns jeg han er dust. Men han er bare så utrolig fin! Ingen får meg til å le som han, og når jeg trenger han mest så er han på sitt mest perfekte. Dessuten veldig kjekk i mine øyne...
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2013 #9 Skrevet 6. februar 2013 Jeg mener selvfølgelig perfekt for nettopp DEG:) Anonym poster: e896fd0fd01b93db34c77a590f5f3323
Major HotLips Houlihan Skrevet 6. februar 2013 #10 Skrevet 6. februar 2013 Nå har lillemor flyttet på eget rom og han har tatt all tilvenning inne på det nye rommet, så jeg har fått sove helt i fred. Ganske mange stjerner i boka til han nå ja! Men er han perfekt? Nope! Men det er jo ikke jeg heller
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2013 #11 Skrevet 6. februar 2013 Jeg er selv ikke perfekt heller altså Men folk skryter disse mannfolkene sånn opp i skyene hele tiden. De virker å være perfekte. Begynner å lure da om ingen kan innrømme at deres mann heller ikke er perfekt:) Anonym poster: e896fd0fd01b93db34c77a590f5f3323
Elsker livet Skrevet 6. februar 2013 #12 Skrevet 6. februar 2013 Jeg er selv ikke perfekt heller altså Men folk skryter disse mannfolkene sånn opp i skyene hele tiden. De virker å være perfekte. Begynner å lure da om ingen kan innrømme at deres mann heller ikke er perfekt:) Anonym poster: e896fd0fd01b93db34c77a590f5f3323 Jeg må bare få si at for meg er en han perfekt. For mange virker han perfekt helt til de forstår at vi ikke er helt A4. Så har kvinner vært interessert pga. hans utseende, økonomi og status i samfunnet, så hadde nok de fleste tatt beina fatt når de hadde oppdaget at han krevde å leve etter med tradisjonelle kjønnsroller. Men det er akkurat det jeg ønsker, så dermed er han perfekt for meg.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 6. februar 2013 #13 Skrevet 6. februar 2013 Selvsagt er han ikke det, men det er da ikke jeg heller. Men han er en flott, snill og god mann, og en fantastisk far. Det holder i massevis.
Gjest overlord Skrevet 6. februar 2013 #14 Skrevet 6. februar 2013 Jeg er selv ikke perfekt heller altså Men folk skryter disse mannfolkene sånn opp i skyene hele tiden. De virker å være perfekte. Begynner å lure da om ingen kan innrømme at deres mann heller ikke er perfekt:) Anonym poster: e896fd0fd01b93db34c77a590f5f3323 Jeg må bare få si at for meg er en han perfekt. For mange virker han perfekt helt til de forstår at vi ikke er helt A4. Så har kvinner vært interessert pga. hans utseende, økonomi og status i samfunnet, så hadde nok de fleste tatt beina fatt når de hadde oppdaget at han krevde å leve etter med tradisjonelle kjønnsroller. Men det er akkurat det jeg ønsker, så dermed er han perfekt for meg. Avleggse/historiske/gammeldagse kjønnsroller er mer riktig å si siden kjønnsrollemønsteret har utviklet seg mye de siste ti-årene. (heldigvis).
Gjest overlord Skrevet 6. februar 2013 #15 Skrevet 6. februar 2013 Perfekt er han på ingen måte, men jeg tror neppe gresset er grønnere hos naboen.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2013 #16 Skrevet 6. februar 2013 Nå er jeg skilt, men har hatt min kjærste i 2 år. Han er en idiot Men ingen i hele mitt liv har fått meg til å føle som han gjør, hehe Anonym poster: f7e76ee9e0f87cb3467393c09c30860e
May the force be with you Skrevet 6. februar 2013 #17 Skrevet 6. februar 2013 Min mann er nok ikke perfekt! ..men han er helt fantastisk:) Støtter meg når jeg trenger det, overrasker meg med gaver og middager stadig vekk, er en perfekt far (både for barn og hund:) ), jobber rævva av seg for at vi skal ha mulighet til å ha barna mest mulig hjemme i småbarnsperioden (unngå bhg. Noen år osv.), gir meg komplimenter for hvor flink jeg er som mor (i følge han;) )daglig, osv.osv. Han er min drømmemann ja:)
Elsker livet Skrevet 6. februar 2013 #18 Skrevet 6. februar 2013 Jeg er selv ikke perfekt heller altså Men folk skryter disse mannfolkene sånn opp i skyene hele tiden. De virker å være perfekte. Begynner å lure da om ingen kan innrømme at deres mann heller ikke er perfekt:) Anonym poster: e896fd0fd01b93db34c77a590f5f3323 Jeg må bare få si at for meg er en han perfekt. For mange virker han perfekt helt til de forstår at vi ikke er helt A4. Så har kvinner vært interessert pga. hans utseende, økonomi og status i samfunnet, så hadde nok de fleste tatt beina fatt når de hadde oppdaget at han krevde å leve etter med tradisjonelle kjønnsroller. Men det er akkurat det jeg ønsker, så dermed er han perfekt for meg. Avleggse/historiske/gammeldagse kjønnsroller er mer riktig å si siden kjønnsrollemønsteret har utviklet seg mye de siste ti-årene. (heldigvis). ja, okey
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2013 #19 Skrevet 6. februar 2013 Nei, heldigvis ikke. Jeg er glad i "feilene" hans. Anonym poster: 71ee2d60a026c6eca3a4bab8783565b9
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2013 #20 Skrevet 6. februar 2013 Perfekt for meg, men ikke perfekt. Han er snill, morsom og gavmild, mer opptatt av at jeg har det bra enn seg selv, kjøper gaver, gir komplimenter. Han tar det meste av husarbeidet fordi han ikek vil jeg skal være sliten, er en superengasjert far som har vært veldig til stede under hele svangerskapet og tiden etterpå. Han tenker alltid på meg først. Han er råkjekk, sexy, handy, og sporty. Har elsker dyr, og tar vare på dem, og jobber masse for å tjene penger til oss i familien, men tar seg også fri når det skulle være viktig, enten det er barnehage tilvenning, å kjøre hunden til dyreklinikken, eller av og til bare ha en fridag med familien. Men perfekt? Han har ikke vaskebrettmage. Han kan ikke synge. Han er litt morgengretten. Har har hår på tærne. Han promper innimellom. Perfekt finnes ikke, men har aldri møtt noen i nærheten like fantastisk. Dessuten hadde jeg følt meg kronisk utilstrekkelig sammen med en som var perfekt, for jeg er jo heller ikke perfekt... Anonym poster: 44ec5c29d5821fe17cd45c1524606164
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2013 #21 Skrevet 6. februar 2013 Ja, faktisk bortimot. Han kan bli litt sur noen ganger, men det er ikke ofte. Ellers er han mannen som alle mine venninner misunner, og jeg forstår dem. Han er fantastisk vakker, han er utrolig snill, støtter meg uansett, er alltid ved min side, gjør alt helt uoppfordret. Han har en kjempegod jobb og tjener veldig bra. Han er typen som har badekaret tappet i når jeg kommer sliten fra jobb, og tar opp yndlingsseriene mine uten at jeg spør. Han holder orden i mitt kaos, og gir meg masse bekreftelser og kjæelighet. Han har ikke et vondt fiber i sin kropp, er usedvandlig tilstedeværende mot sine nærmeste. Han er den som kan se at jeg har vondt i nakken og bare henter kremen og masserer meg. Han er den som ser på kroppspråket mitt at jeg kan ha en dårlig dag, og da ber meg snakke om det, og han lytter og kommer med flotte råd. Eller kommer med en arm, som kan hjelpe helt perfekt. Han klager ALDRI, og da mener jeg aldri. Selv har han en krevende lederjobb, men aldri har han engang sagt at det gjør han sliten. Når jeg har bursdag baker han kake, skriver navnet mitt med non stop, kjøper flotte gaver og husker ting jeg for lenge siden har sagt jeg ønsker meg. Sist bursdag hadde han brettet alle klærne i klesskapet mitt og vasket hele huset til jeg kom hjem, bakt kake, hengt opp ballonger, laget middag og kjøpt flotte gaver. Han er klok og vis. Jeg kunne fortsatt en evighet. Og dette har vært uforandret gjennom maaange år. Fortsatt blir jen tent og yr av den deilige, flotte og moderne mannen min. Jeg er ekstremt stolt av ham! Han er min sjelevenn. Anonym poster: 91b1227d24c7edf788e84204ce978aa8
LittLykkelig Skrevet 6. februar 2013 #22 Skrevet 6. februar 2013 Heldigvis ikke, da hadde han nok ikke vært fornøyd med å ende opp med meg *knegg* Liker å tro vi er perfekte for hverandre. Tror ikke gresset er grønnere et annet sted i allefall
SnekkerPelle Skrevet 6. februar 2013 #23 Skrevet 6. februar 2013 Det er ingen som er perfekt. Serrriøst! Og hva faen er det perfekte?
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2013 #24 Skrevet 6. februar 2013 Nei, men jeg er Anonym poster: cf41bbbef071a1982a1a5bb3d269c491
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2013 #25 Skrevet 6. februar 2013 Jeg skrev lenger opp her, og jeg mener det av hele mitt hjerte, JO gresset kan være så mye grønnere på den andre siden. Når jeg ser flere av mine venninner med sine "håpløse" menn, som elsker å sitte å trykke på tv og sport dagen lang, går rundt og fiser til stadighet og tomme snus og ølbokser er både her og der. Da må jeg takke høyere makter for hvilken flott mann jeg har. De blir bare smågrus i forhold. Det verste synes jeg er å se hvor slitne noen av mine venninner er, og deres menn som er mer opptatt av seg selv, ipaden eller gaming med gutta. Jeg blir faktisk litt flau! Anonym poster: 91b1227d24c7edf788e84204ce978aa8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå