Anonym bruker Skrevet 6. februar 2013 #1 Skrevet 6. februar 2013 Blir gal av svigermor jeg!! Likte henne kjempegodt - hlt til jeg ble gravid. For det første så krevde hun at hun skulle bli med på første svangerskapskontroll, hos legen.... ehhh, nei, sa jeg. (for det hadde jeg virkelig ikke lyst til, hadde ikke villet ha med min egen mor eller mannen heller) Så, ville hun være med på den ordinære ultralyden. Jeg og mannen vile ha den for oss selv, og dro derfor alene. Da lagde hun sånn spetakkel at jeg tilslutt bestilte en privat ultralyd som hun kunne være med på. Hun ble glad da. Helt til jeg også inviterte min egen mor til å bli med. (hvorfor skulle det være et problem? De er bestemødre begge to. Når jeg først skulle på ul slik at hun fikk se, så kunne vel mamma også være med?) Nei, da satte hun seg på bakbeina, og nektet å være med, samt lot være å prate med oss på nesten tre mnd. Når fødselen nærmet seg så kom hun på banen igjen. Og det var en selvfølge at hun skulle bli med på fødsel... helt uaktuelt. Etter å ha sagt til henne ørten ganger (både jeg og mannen) endte hun likevel med å møte opp på fødestua (og måtte eskorteres bort fra sykehuset av en vekter.....) Sa da pratet hun ikke mer oss på 4 mnd. Babyen er nå 6 mnd, og hun har involvert seg igjen. Hun mener jeg (ikke mannen min, for han danser bare etter min pipe sier hun) er et hespetred og hun snakker ikke tl meg når hun er på besøk her, eller vi er hos henne... Så det nyeste forslaget hennes da. Mannen min skal straks ut i perm i 12 uker, og jeg skal ut i jobb. Da mener svigermor bestemt at mann og baby skal flytte hjem til henne disse tre månedene (de bor ca. 2 timer fra oss) så kan jeg komme og besøke i helgene....... jeg må bare le altså. Og når mannen min sier at det er helt uaktuelt og at han ikke har noe ønske om det overhodet. Så ringer hun meg og sier "Du er en manipulerende psykopat som har tatt sønnen min fra meg...." javel... Anonym poster: d161c9b0f218761f9570ac9edfa554f9
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2013 #2 Skrevet 6. februar 2013 Herregud! Har hun alltid vært slik?Høres ut som hun er skikkelig psykisk ustabil!har det skjedd noen andre endinger i livet hennes i det siste? Dette er jo helt bak mål! Anonym poster: c9ad073974ab3cba78d92f208c9db253
Februargullet2013 Skrevet 6. februar 2013 #3 Skrevet 6. februar 2013 Uff kjære vene for en svigermor da. Glad min ikke er i nærheten av henne. Vi ba henne med vi, og var så vidt ho takket ja,ville ikke være i veien,var ultralyden den i uke 18, og min mor var med på 3D,ikke er surt minne fra min svigermor. Lykke til,håper ting order seg. Håper ikke mannen din hører på henne og flytter hjem til henne,når han har perm
Tro smo konosoro Skrevet 6. februar 2013 #4 Skrevet 6. februar 2013 HAHAHA. Takk for dagens latter, og takk for at både du og mannen sier klart ifra om at det er uaktuelt. Er det mulig? Hva ER det som gjør at noen mødre klikker helt når sønnen skal bli pappa?
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2013 #6 Skrevet 6. februar 2013 Oj, trodde min svigermor var ustabil men der tok jeg feil gitt. Denne dama har problemer. Håper mannen din tar henne fatt for det er ikke din oppgave. Anonym poster: 8ce98bf35845ccb4834762e0a0b93c82
Light of my life Skrevet 6. februar 2013 #7 Skrevet 6. februar 2013 Heisann, hun hørtes jo noe spesiell ut
LillaGorilla♥♥ Skrevet 6. februar 2013 #8 Skrevet 6. februar 2013 Hun er jo rape gal, og dere må for all del drite helt og holdent i hva hun mener. Og du, truer hun deg, så anmelder du henne.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2013 #9 Skrevet 6. februar 2013 Ville ikke latt det menneske komme i nærheten av verken meg eller barna mine .. Anonym poster: d789025fb5643c26add4719ad6047a7a
Suppehue Skrevet 6. februar 2013 #10 Skrevet 6. februar 2013 Kondolerer. Henne hadde jeg holdt langt unna barnet...hun kan vel plutselig finne på å kidnappe det eller noe. Gal gal kvinne.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2013 #11 Skrevet 6. februar 2013 Wow du slår meg ned i støvlene. Jeg trodde min svigermor var krevende, men med din svigermor tror jeg at Australia ville blitt en plass jeg kunne tenkt meg å flytte til. Anonym poster: 3e18d40e619a5ce47d275d395631ff33
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 6. februar 2013 #13 Skrevet 6. februar 2013 Hvordan kan noen i det hele tenke at noe av det du beskriver er greit? Godt at dere har litt avstand mellom dere da....
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 6. februar 2013 #14 Skrevet 6. februar 2013 Jeg måtte faktisk lese innlegget ditt to ganger, og herreguuud for en dame. Det er bra mannen din kan si ifra til henne, hun høres jo ikke helt oppegående ut. Enig med hun over her, hun kan vel finne på å kidnappe ungen tilslutt..
3 i april Skrevet 6. februar 2013 #15 Skrevet 6. februar 2013 Håper mannen din gir henne klar beskjed om at det IKKE er greit og kalle deg for en psykopat. Faktisk så burde han gi henne beskjed at så lenge hun mener det er greit og kalle deg for det så blir det uaktuellt for både han og babyen og besøke henne eller ha noe som helst med henne og gjøre. Heldigvis så viker ikke din mann og være noen mammadalt
HvittHus Skrevet 6. februar 2013 #16 Skrevet 6. februar 2013 Skriver hun noe av dette i mail eller sms? For i såfall må dere passe på det skriftlige materialet slik at dere har bevis den dagen hun evnt går videre til offentlige instanser med sin galskap. Dette er helt klart en dame som kan finne på mye tull og spetakkel for dere, så dokumenter så godt dere kan:-(
soleia Skrevet 6. februar 2013 #17 Skrevet 6. februar 2013 Oj, ingen er vel så gale, vel? I så fall tek ho ein suveren førsteplass i gal-svigermor-konkurransen.
MGS123 Skrevet 6. februar 2013 #18 Skrevet 6. februar 2013 Ojoj, det der var merkelig. Er det virkelig mulig? Vart litt målløs merker jeg... Bra dere står på deres iallefall!
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2013 #20 Skrevet 6. februar 2013 høres ut som min svigermor. har ikke sett svigerfamilien på snart et år. hunn ringer enda mannen. men kommer ingen vei.. få henne på avstand Anonym poster: 13f9cd1ec17155478c7d47a785ce4edb
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2013 #21 Skrevet 6. februar 2013 Haha, hun er jo helt klin kokos. Min egen svigermor ville helst at JEG og babyen skulle flytte inn til dem i permisjonstiden (mannen min var det det samme med, hehe, og at jeg har egen familie hadde hun også glemt). Ikke veldig aktuelt, nei. Men å tvinge seg med på ultralyder, fødsel og denslags? Det er jo helt ut av en annen verden. Håper dama kommer tilbake til virkeligheten på et eller annet tidspunkt. Anonym poster: 2f8bc4f342c2cf85f05cc6175caabff4
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2013 #22 Skrevet 6. februar 2013 Hun høres sinnsyk ut. Stakkars deg! Jeg hadde holdt meg laaaangt unna dette kvinnfolket.. Anonym poster: 582aed12296f154d9a5aa19beb54db8d
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 6. februar 2013 #23 Skrevet 6. februar 2013 Her satt jeg klar til å forsvare svigermor jeg.. Da jeg mener mange slår hardt ned på svigermor uten å tenke på sin egen oppførsel.. Men det skal jeg lavære gitt Det må da feile henne noe? Hun er jo mer gal enn Gunilla i svenke hollywoodfruer!!! Sitter bare og ler og rister på hodet.. Selv om jeg forstår det må føles håpløst. Har desverre ingen andre tips enn at du bare må fortsette å sette ned foten.. Lykke til og da mener jeg LYKKE TIL!!!!!
Tro smo konosoro Skrevet 6. februar 2013 #24 Skrevet 6. februar 2013 Her satt jeg klar til å forsvare svigermor jeg.. Da jeg mener mange slår hardt ned på svigermor uten å tenke på sin egen oppførsel.. Men det skal jeg lavære gitt Det må da feile henne noe? Hun er jo mer gal enn Gunilla i svenke hollywoodfruer!!! Sitter bare og ler og rister på hodet.. Selv om jeg forstår det må føles håpløst. Har desverre ingen andre tips enn at du bare må fortsette å sette ned foten.. Lykke til og da mener jeg LYKKE TIL!!!!! Hehe Gunilla ja. Craaazyyyy.
May the force be with you Skrevet 6. februar 2013 #25 Skrevet 6. februar 2013 Oi shit, det hørtes ut som en krevende svigermor!! ...uff uff uff..:-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå