Gå til innhold

Mormor til Christoffer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir kvalm av denne saken. Hvordan i helvete kan man la det skje? Gutten var jo tydelig redd for å værealene med denne mannen! Gudene vet hva som ikke er kommet frem.

Jeg hadde da aldri reist fra barnet mitt om hun ikke var trygg og hadde det bra!

Det er så fælt at jeg vet ikke hva jeg skal skrive. Har ikke ord faktisk....

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Skal si "offentligheten" har dårlig hukommelse - som jeg husker det, var det jo nettopp mormorens utrettelige innsats etter Christoffers død som gjorde at drapsmannen ble dømt.

Skrevet

Skal si "offentligheten" har dårlig hukommelse - som jeg husker det, var det jo nettopp mormorens utrettelige innsats etter Christoffers død som gjorde at drapsmannen ble dømt.

Det som startet etterforkingen, men som tok for lang tid, var da moren og stefaren til Christopher var på likskue på sykehuset, hvor stefaren oppførte seg helt merkelig. Sykepleierne skjønte at han var involvert i dette, men meldte ikke fra til politiet, fordi de trudde taushetsplikten ikke tillot det. Derfor tok det to dager før politiet fant ut av dette, da de gikk til en sjef som måtte få bekreftelse fra høyere makter, til å utlevere infor til politiet.

Mormor har vitnet, Ja, men det var ganske naturlig at han ble mistenkt. Hun forsterket jo såklart alle andres mistanker, da hun kom med sine forklaringer.

Skrevet

Jeg tror ikke mormoren skrev denne boken for å tjene penger. Jeg tror hun skrev den for at det kan redde livet til andre små barn som blir mishandlet.

Anonym poster: b65b8e14031eecc418149d6e72e53ea3

Skrevet

Jeg tror ikke mormoren skrev denne boken for å tjene penger. Jeg tror hun skrev den for at det kan redde livet til andre små barn som blir mishandlet.

Anonym poster: b65b8e14031eecc418149d6e72e53ea3

Jeg skrev det tidligere i tråden, men det er tydeligvis mange som ikke har fått det med seg: DET ER IKKE MORMOREN SOM HAR SKREVET BOKEN, MEN EN PROFESJONELL FORFATTER!

Anonym poster: 0055450e808992ee6046f6938a9724ba

Skrevet

Synes også dere tar forhastede konklusjoner her. Er det noen som har kjempet i denne saken så er det henne. Hun har til og med prøvd å få sin egen datter siktet for dette. Mulig hun reagerte for seint, men ikke sitt på deres høye hest. Det meldes om veldig få saker til barnevernet og dere kan her og nå ikke vite sikkert at dere ville meldt fra om noe sånt skjedde i nær familie. Er det noen som sier hun var feig og lukket øynene, så er det hun selv. Under fullt navn og bilde. Lett for oss å synse og mene her. Men tipper hun har det tøft nok uten å dømmes av andre.

Altså synes du ikke folk dømmer henne når de sier at hun er PR-kåt og vil tjene penger på saken? Det bar de jeg snakket til.

Men du misforstår jo totalt. Jeg ser ikke at folk dømmer henne, men at folk ikke kan forstå hvorfor ikke hun eller andre gjorde noe. Og det er jo helt naturlig at man ikke forstår.

Du forstår vel ikke at hun ikke gjorde det, dersom du ikke har opplevd det du heller.

Er ikke vits å be folk komme seg ned fra sin høye hest, for i denne saken så trur jeg ikke noen ønsker å være overlegne, eller bedrevitende. Dette er en sak som ryster absolutt ALLE, og da har ALLE også lov til å ha tanker om det, akkurat som deg.

Skrevet

Synes i høyeste grad folk dømmer henne når de sier at hun er PR kåt og vil tjene penger. Det er DE jeg snakket til.

Skrevet

Mormoren visste ikke at gutten skulle dø. Ingen visste det... I noen saker gir man beskjed om at noen skal drepes, og så stemmer det ikke. I andre saker gir man ikke beskjed i det hele tatt, og noen dør av vold. Vanskelige greier...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...