Elsker livet Skrevet 5. februar 2013 #51 Skrevet 5. februar 2013 Jeg syns det er veldig renslig, aldri mer blod på hendene eller lekkasjer i trusa. Eneste som er litt ekkelt er å koke den i en gryte når perioden er over Koke den i samme gryta som du koker pasta?? hva med å koke opp vann fra vannkoker og helle over den i vasken? Æsj, mensenpasta til middag... Anonym poster: fd53e50dd76db314194790d207592e87 Slipper tomatsaus da, hohoho Anonym poster: 51619854bebc1ae01f96d073ec0ef4aa Ææsj!!Tenkte å ha pasta med tomatsaus til middag i morgen, men plutselig frista ikke det så mye.. Frister aldri spør du meg.
Mamma4livet Skrevet 5. februar 2013 #52 Skrevet 5. februar 2013 Dette har jeg aldri hørt om. Hvordan fungerer det? Lurer jeg på å ? Hvor mye koster den? Og denne menskoppen..hvor stor er den? Jeg klør alltid nedentil når jeg bruker bind :/ Æsj, menspasta haha Jeg hadde tidligere en divacup, den store størrelsen, fordi det var den som var anbefalt for de som hadde født. Men jeg syns den var for stor. Tror den kostet rundt 300 kr.Så etter å ha brukt vanlige tamponger ville jeg gjøre et nytt forsøk og kjøpte en billig variant i den miste størrelsen, kostet ca. 70 kr. Gratis frakt. Veldig fornøyd, men den tappen må klippes helt bort for at den skulle bli behagelig. http://www.ebay.co.u...=item2578c8865e Tusen takk for link:) Syns det såg veldig merkelig ut. Hvordan får man den ut igjen? Og fylles den med blod og så blir det bare værende oppi koppen til man tar den ut igjen? Kjenner at dette fasinerte meg, hehe!:-) Du knepper den sammen helt nederst, da opphever vakuumet seg, så vrir du litt og drar den forsiktig ut. Jeg fikk meg en god latter da jeg så at du kan velge mellom mange ulike farger! Det er vel ikke så mange som skal se denne, er det vel?
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2013 #53 Skrevet 5. februar 2013 Jeg tenker at det sier litt om klientellet på dette forumet når det finnes tråder som denne. HI er du fjorten år? Fortsatt ikke kommet over stadiet hvor at bæsj, tiss og mens er litt flaut og ekkelt?? For de som er over 20år så er disse tingene ganske naturlig, og en menskopp er faktisk uhyre praktisk og komfortabelt. Slutter bæsj, tiss og mensen å være ekkelt når man blir 15? Anonym poster: 51619854bebc1ae01f96d073ec0ef4aa Hehe, ja var akkurat det jeg mente. Nå som jeg er over tretti så spiser jeg det. Daah!! Hmmm, jeg er over 30 jeg også Anonym poster: 51619854bebc1ae01f96d073ec0ef4aa
silje1989 Skrevet 5. februar 2013 #54 Skrevet 5. februar 2013 Dette har jeg aldri hørt om. Hvordan fungerer det? Lurer jeg på å ? Hvor mye koster den? Og denne menskoppen..hvor stor er den? Jeg klør alltid nedentil når jeg bruker bind :/ Æsj, menspasta haha Jeg hadde tidligere en divacup, den store størrelsen, fordi det var den som var anbefalt for de som hadde født. Men jeg syns den var for stor. Tror den kostet rundt 300 kr.Så etter å ha brukt vanlige tamponger ville jeg gjøre et nytt forsøk og kjøpte en billig variant i den miste størrelsen, kostet ca. 70 kr. Gratis frakt. Veldig fornøyd, men den tappen må klippes helt bort for at den skulle bli behagelig. http://www.ebay.co.u...=item2578c8865e Tusen takk for link:) Syns det såg veldig merkelig ut. Hvordan får man den ut igjen? Og fylles den med blod og så blir det bare værende oppi koppen til man tar den ut igjen? Kjenner at dette fasinerte meg, hehe!:-) Du knepper den sammen helt nederst, da opphever vakuumet seg, så vrir du litt og drar den forsiktig ut. Jeg fikk meg en god latter da jeg så at du kan velge mellom mange ulike farger! Det er vel ikke så mange som skal se denne, er det vel? Jeg vil ha en med rosa glitter på hvis det finnes
Elsker livet Skrevet 5. februar 2013 #55 Skrevet 5. februar 2013 Dette har jeg aldri hørt om. Hvordan fungerer det? Lurer jeg på å ? Hvor mye koster den? Og denne menskoppen..hvor stor er den? Jeg klør alltid nedentil når jeg bruker bind :/ Æsj, menspasta haha Jeg hadde tidligere en divacup, den store størrelsen, fordi det var den som var anbefalt for de som hadde født. Men jeg syns den var for stor. Tror den kostet rundt 300 kr.Så etter å ha brukt vanlige tamponger ville jeg gjøre et nytt forsøk og kjøpte en billig variant i den miste størrelsen, kostet ca. 70 kr. Gratis frakt. Veldig fornøyd, men den tappen må klippes helt bort for at den skulle bli behagelig. http://www.ebay.co.u...=item2578c8865e Tusen takk for link:) Syns det såg veldig merkelig ut. Hvordan får man den ut igjen? Og fylles den med blod og så blir det bare værende oppi koppen til man tar den ut igjen? Kjenner at dette fasinerte meg, hehe!:-) Du knepper den sammen helt nederst, da opphever vakuumet seg, så vrir du litt og drar den forsiktig ut. Jeg fikk meg en god latter da jeg så at du kan velge mellom mange ulike farger! Det er vel ikke så mange som skal se denne, er det vel? Jeg har lilla Er ikke så mange som ser tannkosten din heller, men man velger gjerne en med fint mønster eller farger.
stylees Skrevet 5. februar 2013 #56 Skrevet 5. februar 2013 Haha, herregud for ekkel diskusjon dette ble
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 5. februar 2013 #57 Skrevet 5. februar 2013 Kjenner jeg må google dette fenomenet.. Kjente det facinerte meg litt og når folk sier det.. Det må da være minst like "æsj" med tampong? Der blodet har trekt seg nedover tråden og man må sitte pakke den inn i papir før man kaster den? Eller bruker dere hansker?
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2013 #58 Skrevet 5. februar 2013 Wow, verden har faktisk gått fremover mens jeg har vært gravid og i ammetåke. Har aldri hørt om dette. Fasinerende! Men siden den sitter så lavt, føles det ikke ut som om den skal skli ut? Anonym poster: 803322c5c84d1cb93270c102566fff39
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2013 #59 Skrevet 5. februar 2013 Jeg har brukt menskopp i seks år. Det er mye rensligere enn både tamponger og i hvert fall bind (finnes vel ikke noe mer grisete enn det?) Setter inn og får vakuum, og så tenker man ikke på mensen på rundt 12 timer. Tømmes kun morgen og kveld. Tømmer blodet i do, skyller koppen under rennende vann, og putter inn igjen. Superenkelt:-) Vaskes grundig når mensen er over, og pakkes bort til neste gang. Har ikke kjøpt bind eller tamponger på seks år:-) Anonym poster: 0fd182fee35b65ca2afdcf0ca645cc48 Skyller dere den i vasken? Anonym poster: 6356961ba019245812149f3605a36237
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2013 #60 Skrevet 5. februar 2013 Jeg har brukt menskopp i seks år. Det er mye rensligere enn både tamponger og i hvert fall bind (finnes vel ikke noe mer grisete enn det?) Setter inn og får vakuum, og så tenker man ikke på mensen på rundt 12 timer. Tømmes kun morgen og kveld. Tømmer blodet i do, skyller koppen under rennende vann, og putter inn igjen. Superenkelt:-) Vaskes grundig når mensen er over, og pakkes bort til neste gang. Har ikke kjøpt bind eller tamponger på seks år:-) Anonym poster: 0fd182fee35b65ca2afdcf0ca645cc48 Skyller dere den i vasken? Anonym poster: 6356961ba019245812149f3605a36237 Ja. Synes du det er ekkelt også? Vasker du hendene i vasken etter du har håndtert blodige bind / tamponger, og dyttet inn en ny ob med fingeren? Ser ikke helt at det ene er verre enn det andre;-) Anonym poster: 0fd182fee35b65ca2afdcf0ca645cc48
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2013 #61 Skrevet 5. februar 2013 Jeg har brukt menskopp i seks år. Det er mye rensligere enn både tamponger og i hvert fall bind (finnes vel ikke noe mer grisete enn det?) Setter inn og får vakuum, og så tenker man ikke på mensen på rundt 12 timer. Tømmes kun morgen og kveld. Tømmer blodet i do, skyller koppen under rennende vann, og putter inn igjen. Superenkelt:-) Vaskes grundig når mensen er over, og pakkes bort til neste gang. Har ikke kjøpt bind eller tamponger på seks år:-) Anonym poster: 0fd182fee35b65ca2afdcf0ca645cc48 Skyller dere den i vasken? Anonym poster: 6356961ba019245812149f3605a36237 Ja. Synes du det er ekkelt også? Vasker du hendene i vasken etter du har håndtert blodige bind / tamponger, og dyttet inn en ny ob med fingeren? Ser ikke helt at det ene er verre enn det andre;-) Anonym poster: 0fd182fee35b65ca2afdcf0ca645cc48 Jeg vasker meg ikke på hendene etter jeg har putta inn tampongen. Anonym poster: b7cf5116581fd4abeac045eeafe34d48
kvinne38 Skrevet 5. februar 2013 #63 Skrevet 5. februar 2013 Menskopp hadde vært noe for ''Jocellin'' i kollektivet. Hohoho:D
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2013 #64 Skrevet 5. februar 2013 Nå vet jeg hva jeg skal anskaffe meg:) Anonym poster: 0a78423d98230178c3ca7efce991088b
Heeii123 Skrevet 5. februar 2013 #66 Skrevet 5. februar 2013 Er dette menskopp? Haha, æsj! Hehe, liksom litt sånn jeg så det for meg. Må vet ikke jeg;) hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå