Anonym bruker Skrevet 4. februar 2013 #26 Skrevet 4. februar 2013 Jeg har ei tispe som er Norges Champion (vil ikke si rase), flott tispe som passer rasestandaren fantastisk og hun er godkjent ettersøkshund. Altså ei suveren tispe som er mye verdt og mange har vært interresert i å få parret henne eller kjøpe henne. Dette fikk mannen min med seg når han var med på hundeutstilling for første gang sist vi var, han har aldri brydd seg så mye om hunden og heller ikke særlig mye om hva hunden har vunnet o.l så dette viste han ikke. Den sist uken la jeg merke til at hun var blitt så sigen i magen. Tok henne med til dyrlegen for at de skulle se på henne, og joda valper var det!! Skjønte ingenting siden hun er alltid under oppsyn når vi er ute, og hun står ute i hundegård - ikke i kjetting. Kom hjem og var veldig-veldig sint, forstod bare ikke hvordan dette hadde gått til. Jeg hadde også vært borte på en husmorferiefor for ca 6 uker siden å lurte på om mannen hadde mista henne eller noe. Fikk til svar at han hadde funnet en hannhund av samme rase å fått henne parret mens jeg var borte! Fy F sier jeg bare! MIN hund! Neida, siden han forstod at det var mye penger her så ville han parre henne siden jeg ikke ville sette valper på henne, desverre hadde han "glemt" å si ifra til meg. NÅ forstår jeg hvorfor jeg helt ut av det blå fikk et spaopphold når tispa hadde løpetid! MANNFOLK!!! Anonym poster: f850d80d93f311985679ff56eefe29b3 Hvis hunden bare er seks uker på vei kan du fint bestille en abort hos veterinæren. Litt skummelt med slik parring hvis mannen din ikke har satt seg inn i det. Tenker da på innavlprosent,om den er reg. i NKK og en haug andre ting man må tenke på.... Anonym poster: ff27b07f5af82a083032fe7cd52154d3
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2013 #27 Skrevet 4. februar 2013 Toppen av idioti!! Du sier ikke mye om den aktuelle hannhunden, men om det er en renraset/reg hannhund av samme rase så sitter det vel en hannhundeier og forventer parringsavgift også? Hva slags avtale er det han mannen din har gjort egentlig? Eller har han bare funnet en som ligner og tror han skal bli rik?? Hadde ikke løftet en finger ift de valpene (når det er sagt måtte jeg selvfølgelig hatt et overoppsyn slik at hunden min hadde det bra og valpene må jo uansett få det de har krav på av sosialisering også). Ta deg av kosen du og la han ta all skiten og jobben med dem. Hahaha, jeg må le og altså, han har jo virkelig ingen idè om hva han har stelt i stand! Vi har hatt et valpekull og jeg kan TRYGT reise fra tispene med løpetid her i huset, mannen vokter dem meget godt! Og her tok jeg all jobben (er mine hunder her og). Du har all min sympati! Anonym poster: e2dc0e5818f8710f8101e161d3dd0367
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2013 #28 Skrevet 4. februar 2013 DIN hund? Er dere ikke gift da ? Ellers var det et trist eksempel på manglende ærlighet og respekt i et forhold... Anonym poster: 9551e0edb3a17f5de8790212036f3964 Ehm... så når man er gift så er alle eiendeler plutselig felles? Hvis jeg for eksempel driver med bilcross og har to biler til formålet, så kan mannen bare stikke ut med en av bilene på butikken fordi vi er gift? Interessant Anonym poster: 42f8e8bbfe683d8b99a552f7a17676d5 Sier du "mannen har xxx med MITT barn i dag!" , eller er det DERES barn? Hvis dere har anskaffet hunden mens dere var sammen er den begges. I teorien kunne han ha fått hunden ved skilsmisse om dere begge var knyttet til den. Interessant at folk er så ignorante at de ikke vet slikt... . Anonym poster: 9551e0edb3a17f5de8790212036f3964
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2013 #29 Skrevet 4. februar 2013 DIN hund? Er dere ikke gift da ? Ellers var det et trist eksempel på manglende ærlighet og respekt i et forhold... Anonym poster: 9551e0edb3a17f5de8790212036f3964 Ehm... så når man er gift så er alle eiendeler plutselig felles? Hvis jeg for eksempel driver med bilcross og har to biler til formålet, så kan mannen bare stikke ut med en av bilene på butikken fordi vi er gift? Interessant Anonym poster: 42f8e8bbfe683d8b99a552f7a17676d5 Sier du "mannen har xxx med MITT barn i dag!" , eller er det DERES barn? Hvis dere har anskaffet hunden mens dere var sammen er den begges. I teorien kunne han ha fått hunden ved skilsmisse om dere begge var knyttet til den. Interessant at folk er så ignorante at de ikke vet slikt... . Anonym poster: 9551e0edb3a17f5de8790212036f3964 Tja, men hunden kan registreres på den man vil. Her er hundene registrert kun på meg. Har man kennelnavn i eget navn tar man det som regel med seg. Det er IKKE uvanlig at hunden(e)/kennelnavn er registrert på kun en av partene! Anonym poster: e2dc0e5818f8710f8101e161d3dd0367
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2013 #30 Skrevet 4. februar 2013 Jeg har ei tispe som er Norges Champion (vil ikke si rase), flott tispe som passer rasestandaren fantastisk og hun er godkjent ettersøkshund. Altså ei suveren tispe som er mye verdt og mange har vært interresert i å få parret henne eller kjøpe henne. Dette fikk mannen min med seg når han var med på hundeutstilling for første gang sist vi var, han har aldri brydd seg så mye om hunden og heller ikke særlig mye om hva hunden har vunnet o.l så dette viste han ikke. Den sist uken la jeg merke til at hun var blitt så sigen i magen. Tok henne med til dyrlegen for at de skulle se på henne, og joda valper var det!! Skjønte ingenting siden hun er alltid under oppsyn når vi er ute, og hun står ute i hundegård - ikke i kjetting. Kom hjem og var veldig-veldig sint, forstod bare ikke hvordan dette hadde gått til. Jeg hadde også vært borte på en husmorferiefor for ca 6 uker siden å lurte på om mannen hadde mista henne eller noe. Fikk til svar at han hadde funnet en hannhund av samme rase å fått henne parret mens jeg var borte! Fy F sier jeg bare! MIN hund! Neida, siden han forstod at det var mye penger her så ville han parre henne siden jeg ikke ville sette valper på henne, desverre hadde han "glemt" å si ifra til meg. NÅ forstår jeg hvorfor jeg helt ut av det blå fikk et spaopphold når tispa hadde løpetid! MANNFOLK!!! Anonym poster: f850d80d93f311985679ff56eefe29b3 Ser ikke helt problemet. Nå skal du jo bli bestemor:D haha Anonym poster: e9f92d37c0185c21865055762ef6983c
Tjullebolla Skrevet 4. februar 2013 #31 Skrevet 4. februar 2013 Skjønner ikke deg som skriver at han kunne fått bikkja i et skillsmisseoppgjør. Hva vet du om ikke denne dama Eide hunden før de traff hverandre?
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2013 #32 Skrevet 4. februar 2013 DIN hund? Er dere ikke gift da ? Ellers var det et trist eksempel på manglende ærlighet og respekt i et forhold... Anonym poster: 9551e0edb3a17f5de8790212036f3964 Ehm... så når man er gift så er alle eiendeler plutselig felles? Hvis jeg for eksempel driver med bilcross og har to biler til formålet, så kan mannen bare stikke ut med en av bilene på butikken fordi vi er gift? Interessant Anonym poster: 42f8e8bbfe683d8b99a552f7a17676d5 Sier du "mannen har xxx med MITT barn i dag!" , eller er det DERES barn? Hvis dere har anskaffet hunden mens dere var sammen er den begges. I teorien kunne han ha fått hunden ved skilsmisse om dere begge var knyttet til den. Interessant at folk er så ignorante at de ikke vet slikt... . Anonym poster: 9551e0edb3a17f5de8790212036f3964 Hjelpes, har du noe med hvordan folk tar seg av dyrene. Hun sier hunden er hennes...hva er problemet ditt? Anonym poster: 0a99a9388e375632e1ffeb624a40fe07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå