Anonym bruker Skrevet 3. februar 2013 #26 Skrevet 3. februar 2013 Hei! Må si jeg blir sjokkert når kvinner godtar og går videre med mannen etter han har vært utro. Jeg dømmer ikke, jeg vet bare ikke om jeg synes dere er tøffe eller om dere er naive... I mitt hode er det ikke så enkelt å drikke seg full= pule på en ex kollega eller en annen dame. Man mister ikke vettet selv om man drikker, fylla har skylda? virkelig? nei!! Jeg mener at om mannen din hadde respektert deg så hadde han ikke ligget med denne damen. Punktum! Og når du skriver at dere har et bra forhold og bra sex, og så gjør han det likevel. Jeg synes utroskap er verste sort, men i ekstreme situasjoner som forks der den ene partneren er syk, eller nekter å ha sex med den andre, det er totalt mangel på nærhet osv så kan jeg forstå at noen kan la seg friste...lets face it..vi er alle mennesker med behov, men hvis han bare går å ligger med ei fordi dere har tatt hverandre for gitt og fordi han hadde drukket?? sorry det blir for enkelt spør du meg. Klart han angrer, klart han vil gå i terapi, klart han vil reise på kjærlighetstur med deg NÅ...han er livredd for å miste deg og ungene, men det burde han tenkt på før! Hadde jeg vært sammen med din mann så hadde jeg dratt min vei.... Greit at du ikke kan styre følelser, kanskje jeg ville elsket han for alltid, MEN sjalusien den utrygge følelsen som sier stoler jeg på? Vil han gjøre det igjen? Hva skjer neste gang han er på fest?? osv...nei takk! det ville jeg ikke orket leve med. punktum. Anonym poster: 69fd73b642c00b38d8c1a9bf6a0209c0
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2013 #27 Skrevet 3. februar 2013 Jeg vet at mange klarer det. Jeg og eksen klarte det ikke. Han var utro med en dame fra jobben over lengre tid og vi hadde ikke barn. Jeg jobbet mye og var lite hjemme. Det var et helvete. Vi prøvde å få ting på stell i flere år, men det ble aldri det samme. Vi er skilt nå Anonym poster: ed7c3e1583593464eae998d48eac66b1
ærlig talt Skrevet 3. februar 2013 #28 Skrevet 3. februar 2013 Hei! Må si jeg blir sjokkert når kvinner godtar og går videre med mannen etter han har vært utro. Jeg dømmer ikke, jeg vet bare ikke om jeg synes dere er tøffe eller om dere er naive... I mitt hode er det ikke så enkelt å drikke seg full= pule på en ex kollega eller en annen dame. Man mister ikke vettet selv om man drikker, fylla har skylda? virkelig? nei!! Jeg mener at om mannen din hadde respektert deg så hadde han ikke ligget med denne damen. Punktum! Og når du skriver at dere har et bra forhold og bra sex, og så gjør han det likevel. Jeg synes utroskap er verste sort, men i ekstreme situasjoner som forks der den ene partneren er syk, eller nekter å ha sex med den andre, det er totalt mangel på nærhet osv så kan jeg forstå at noen kan la seg friste...lets face it..vi er alle mennesker med behov, men hvis han bare går å ligger med ei fordi dere har tatt hverandre for gitt og fordi han hadde drukket?? sorry det blir for enkelt spør du meg. Klart han angrer, klart han vil gå i terapi, klart han vil reise på kjærlighetstur med deg NÅ...han er livredd for å miste deg og ungene, men det burde han tenkt på før! Hadde jeg vært sammen med din mann så hadde jeg dratt min vei.... Greit at du ikke kan styre følelser, kanskje jeg ville elsket han for alltid, MEN sjalusien den utrygge følelsen som sier stoler jeg på? Vil han gjøre det igjen? Hva skjer neste gang han er på fest?? osv...nei takk! det ville jeg ikke orket leve med. punktum. Anonym poster: 69fd73b642c00b38d8c1a9bf6a0209c0 Jeg er faktisk uenig med deg. Jeg syns de som prøver å fortsette forholdet er vanvittig tøffe! De er villig til å kjempe for forholdet og for at barna slipper å ha skilte foreldre! Vi gjør alle feil, noen gjør store, noen små. Utroskap er et stort svik, men i dette tilfellet (i HI's innlegg) har mannen vært ærlig med en gang. Det viser at han angrer. Om han skal få en sjanse til er det kun HI som kan avgjøre. All respekt til henne som vurderer mulighetene til å få forholdet til å fungere igjen
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2013 #30 Skrevet 5. februar 2013 har vært der. har kjempet har kranglet har spurt å fått svar,,, av mannen min men ikke av damen han lå med... Det hadde hjulpet meg å fått pratet med henne og, vi hadde ikke terapi eller noen form for hjelp, men kjærligheten vant og vi er fortsatt sammen. vennene mine meinte jeg gjorde en tabbe da jeg valgte å fortsette. forholde men heldigvis så gikk det greit for oss Anonym poster: f99456e899952c00d0a6880a8cecee2d Hvorfor tar du ikke kontakt med henne om du tror det kan hjelpe deg? Jeg ville også hørt hva hun hadde å si. Anonym poster: 4c72c864efa8cdc84451fee54c7b37be
2005&2010 Skrevet 5. februar 2013 #31 Skrevet 5. februar 2013 Har jo snakket med henne på Facebook, og hun skriver at hun aner ikke hva som skjedde, hun angrer og føler seg dårlig av å tenke på hva hun har gjort. Vet ikke hva mer jeg kan spørre om..
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2013 #32 Skrevet 5. februar 2013 [quote name=Anonym bruker' timestamp='1360096961' post='145024769] har vært der. har kjempet har kranglet har spurt å fått svar,,, av mannen min men ikke av damen han lå med... Det hadde hjulpet meg å fått pratet med henne og, vi hadde ikke terapi eller noen form for hjelp, men kjærligheten vant og vi er fortsatt sammen. vennene mine meinte jeg gjorde en tabbe da jeg valgte å fortsette. forholde men heldigvis så gikk det greit for oss Anonym poster: f99456e899952c00d0a6880a8cecee2d Hvorfor tar du ikke kontakt med henne om du tror det kan hjelpe deg? Jeg ville også hørt hva hun hadde å si. Anonym poster: 4c72c864efa8cdc84451fee54c7b37be har vært de har kjempet har kranglet har spurt å fått svar,,, av mannen min men ikke av damen han lå med... Det hadde hjulpet meg å fått pratet med henne og, vi hadde ikke terapi eller noen form for hjelp, men kjærligheten vant og vi er fortsatt sammen. vennene mine meinte jeg gjorde en tabbe da jeg valgte å fortsette. forholde men heldigvis så gikk det greit for oss Anonym poster: f99456e899952c00d0a6880a8cecee2d Hvorfor tar du ikke kontakt med henne om du tror det kan hjelpe deg? Jeg ville også hørt hva hun hadde å si. Anonym poster: 4c72c864efa8cdc84451fee54c7b37be Hei tro meg eg har prøvd. hun svarer ikke telefon, Mail eller sms. Hun går omveier Hun kommer ikke på sosiale samlinger der eg kan være osv Hun får leve med følelsen selv og eg vet hun strever med seg selv. Tror hun var/ er forelsket i mannen min. Å ikke klare å se han sammen med meg....... Hn vil rett og slett ikke prate eller ha noe med meg og gjøre, vet hun snakker med mann min, å han svare av høflighet Pga felles aktiviteter og interesser må han forholde seg til henne. Anonym poster: f99456e899952c00d0a6880a8cecee2d
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2013 #33 Skrevet 5. februar 2013 Har jo snakket med henne på Facebook, og hun skriver at hun aner ikke hva som skjedde, hun angrer og føler seg dårlig av å tenke på hva hun har gjort. Vet ikke hva mer jeg kan spørre om.. SPØRSMÅLENE KOMMER OPP ETTER EN STUND..... Når den første såre tiden er gått. nå er du mest såret å sint, ikke lett å tenke da! Anonym poster: f99456e899952c00d0a6880a8cecee2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå