Gå til innhold

Huff :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å påpeke at du ikke burde fått flere barn med ham er nå litt for sent.

Det du kan og burde gjøre er å slutte gjøre tjenester for ham. Matlaging? Ikke for ham. Porsjoner slik at det nok for deg og ungene, resten kaster du. Vasking av klær? Sorter ut hva som er hans. La ham vaske selv, han merker det sikkert når det er tom for rene sokker i skapet.

Gi ham "the silent treatment". Ignorer ham fullstendig, ikke prøv å snakke med ham. Det krever mye av deg, jeg vet ikke om du klarer det. Det hjelper kanskje ikke heller, det er en maktkamp.

Jeg håper for din del at du ikke er økonomisk avhengig av ham, det er i tilfelle noe han vet utmerket godt og utnytter til sin egen fordel. Men ikke la økonomien styre det, i Norge klarer man seg alltid.

Til syvende og sist: tenk på hvor dårlig han behandler deg. Vil du at barna gjør det samme etterhvert? De ser hvor lenge du godtar respektløs oppførsel overfor deg, til slutt gjør de det samme. Kvitt deg med guttungen som nekter å oppføre seg som en voksen mann og far.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes dere bør flytte fra hverandre en stund og sørg for at han har samvær minst annen hver helg. La han våkne opp og se virkeligheten. På denne måten kan du jo fortelle han at du på ingen måte er ute etter å bestemme hans liv.....han kan gjøre nett som han vil.....annen hver helg ;-)

Anonym poster: 53cb03390c34f34cf47fd9c98bcc6b6f

Skrevet

Høres ut som en trivelig kar. Tipper han har fylleangst imåra

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Om dette går utenfor svangerskapene også, så er det hvertfall ingen grunn til å fortsette, for da har du jo allerede beviset på at han aldrivil være noe andeledes, samtidig: dere har vært gjennom dette en gang før, og han endret seg, men nå er det det samme om igjen, det viser jo til at han egentlig aldri aktet å endre seg, at han bare gjorde det "for å slippe mas"

Det er hans barn hun bærer på og det finnes ingen unnskyldning for at han skal være et så komplett rasshøl. Kaller henne feit, lirer av seg at det er "hans liv og hans tid", vet du jeg hadde ringt låsesmed med en gang. Ig selvfølgelig blitt boende i barnas barndomshjem og mottatt bidrag fra verdens mest egoistiske og selvsentrerte pappa.

Anonym poster: 68caf887d4066803b8e656aba28e8246

Hvor sier jeg at hun må bli i forholdet, eller at det ikke er hans barn hun bærer?

Skrevet

Og du fikk barn med han fordi...?? Slutter ikke å bli forundra over enkelte damers valg av mann og far til barna. Ikke kom å fortell meg at disse mennene ikke har vist sitt sanne jeg før dere plutselig satt der med en skokk med unger...hans oppførsel tyder på umodenhet, respektløshet, egoisme og mangel på empati og mentaliseting. Det skjer ikke over natta.

Anonym poster: fa10e0333f67ad262c101352ffe4f50d

Skrevet

Håper det ordner seg for deg / dere.

Lykke til videre!

Skrevet

Huff, stakkars deg. Tror jeg ville tatt et alvorsord med han. Kan ikke holde på sånn når du er så langt på vei. Hvor gammel er han?

Hadde ikke holdt ut det er. Mannen min vil nesten ikke drikke en gang med meg når jeg er gravid, synes jeg er koselig:)

Anonym poster: 8e0e877eae5983bada5269ebb5f8c864

Skrevet

Om dette går utenfor svangerskapene også, så er det hvertfall ingen grunn til å fortsette, for da har du jo allerede beviset på at han aldrivil være noe andeledes, samtidig: dere har vært gjennom dette en gang før, og han endret seg, men nå er det det samme om igjen, det viser jo til at han egentlig aldri aktet å endre seg, at han bare gjorde det "for å slippe mas"

Det er hans barn hun bærer på og det finnes ingen unnskyldning for at han skal være et så komplett rasshøl. Kaller henne feit, lirer av seg at det er "hans liv og hans tid", vet du jeg hadde ringt låsesmed med en gang. Ig selvfølgelig blitt boende i barnas barndomshjem og mottatt bidrag fra verdens mest egoistiske og selvsentrerte pappa.

Hvor sier jeg at hun må bli i forholdet, eller at det ikke er hans barn hun bærer?

"Om dette går utenom svangerskapene også", der insinuerer du at det er greit å oppføre seg sånn så lenge hun går gravid.

Og hvor skriver JEG at det ikke er hans barn hun bærer? Skjønte ikke siste halvdel av setningen din der...

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

"Om dette går utenom svangerskapene også", der insinuerer du at det er greit å oppføre seg sånn så lenge hun går gravid.

Og hvor skriver JEG at det ikke er hans barn hun bærer? Skjønte ikke siste halvdel av setningen din der...

Du mener jeg sier det ikke er hans barn hun bærer, er det jeg påpeker..

Og den setningen du refrerer til her, er langt fra "godkjennelse" av oppførselen hans, det hele ligger i at om dette "kun" er når hun går gravid, så kan det være lettere å samarbeide og bedre forholdet, mens om det er heletiden, så er det nok så bortkastet å prøve å få et forhold til å fungere i det heletatt, for da finnes det ikke respekt fra hans side noen gang.

Er det "kun" under svangerskapet, så kan det gå på komunikasjonen mens hun er gravid.

Gjest Morn du
Skrevet

Spør han om han vil leve et ungkarsliv eller et familieliv. Fortell han hva det vil si å ha et familieliv, hvis han ikke synes det høres fristende ut, er det ikke liv laga for dere :(

Skrevet

Du mener jeg sier det ikke er hans barn hun bærer, er det jeg påpeker..

Og den setningen du refrerer til her, er langt fra "godkjennelse" av oppførselen hans, det hele ligger i at om dette "kun" er når hun går gravid, så kan det være lettere å samarbeide og bedre forholdet, mens om det er heletiden, så er det nok så bortkastet å prøve å få et forhold til å fungere i det heletatt, for da finnes det ikke respekt fra hans side noen gang.

Er det "kun" under svangerskapet, så kan det gå på komunikasjonen mens hun er gravid.

Åå var ikke slik jeg mente det. Det var bare for å understreke. Det er tross alt hans barn hun bærer på, som et argument. For i motsetning til deg så hadde jeg aldri akseptert en slik oppførsel mens jeg gikk gravid. Om jeg hadde blitt behandlet så tankeløst og respektløst gjennom et helt svangerskap så hadde min kjærlighet og respekt for barnefar vært borte for alltid. Man skal ha bra dårlig selvtillit og selvfølelse for å finne seg i slik behandling fra den som liksom skal elske seg mest.

Skrevet

Hva med å bestille en time på familievernkontoret? Da blir han jo nødt til å høre på hva du sier og det vil være en der som vil styre samtalen.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Åå var ikke slik jeg mente det. Det var bare for å understreke. Det er tross alt hans barn hun bærer på, som et argument. For i motsetning til deg så hadde jeg aldri akseptert en slik oppførsel mens jeg gikk gravid. Om jeg hadde blitt behandlet så tankeløst og respektløst gjennom et helt svangerskap så hadde min kjærlighet og respekt for barnefar vært borte for alltid. Man skal ha bra dårlig selvtillit og selvfølelse for å finne seg i slik behandling fra den som liksom skal elske seg mest.

Ok..

Vel, det ligger av og til mer i det, derfor jeg spør som jeg gjør..

Skrevet

For en egoistisk mann !!!

Her hjelper nok ikke prat, men handling. Kan du bo hos noen andre dn periode? Fortelle han i klartekst at du ikke kommer tilbake før han har skjerpet seg?

Lykke til. Du fortjener så mye bedre

Skrevet

Oi akkurat som å lese om mitt mannfolk! Her er det jeg som gjør absolutt alt. Han er en skikkelig latsabb som gjør akkurat som han vil hele tiden! Drittlei av at jeg finner meg i det, og jeg veit at jeg hadde fått det mye bedre uten han. Men når det er sakt så blir mann så underkuet og rar tilslutt. Men kjenner liksom ikke seg selv igjen. Så HI jeg skjønner deg godt! Jeg finner meg i samme dritten som deg hver eneste dag! Og jeg hater meg selv for det!

Håper du er sterkere enn meg! Kom deg vekk mens du kan. Masse lykke til!!! Mange gode klemmer fra meg som skjønner akkurat hvordan du har det!

Anonym poster: 73aa0d475a90d45c2fb787590645ae97

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...