Gå til innhold

Inspirert: hva er det mest provoserende du har lest her inne? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen personangrep!

Anonym poster: 1c2ad177badaa23cd42c4beaebf44bc8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For min del blir det tråder hvor man dømmer andre brukere, feks hvordan Elsker Livet lever livet sitt :)

Anonym poster: 1c2ad177badaa23cd42c4beaebf44bc8

Skrevet

Det jeg blir lei meg og provosert av er de som snakker så sinnsykt stygt om trygdede.

Jeg fikk ME etter en tøff runde med kyssesyken for 4 år siden og er i dag delvis ufør, jobber 40% og det sliter meg ut.

Jeg jobber mer enn jeg egentlig makter, men jeg klarer ikke forsone meg med tanken på å være helt ufør. Jeg klamrer meg til å ha litt arbeid, så jeg ikke bare blir "hun uføre som ikke har noe annet enn ungene sine og hva hun lagde til middag i går å snakke om" (satt på spissen).

Jeg blir veldig såret og lei meg av de som kaller ME for en snylterdiagnose som navere lurer på seg fordi de er så late og ikke gidder jobbe...

Anonym poster: 55375d95ccd38a866bb0506b7489a263

Skrevet

Det mest provoserende er folk som dømmer andre uten å egentlig vite hva de snakker om!

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Mye som provoserer meg, men vil dra frem de som ikke har medfølelse ed andre mennesker, og ikke evner å se andres perspektiv enn sitt eget. Feks. som nevnt over.

Gjest overlord
Skrevet

Mye er så dumt at jeg ikke lar meg provosere, men Elsker Livet har klart å provosere meg. Men hun har en engels tålmodighet, det skal hun ha.

Skrevet

Når noen sier at det jeg opplever er vondrere enn det du opplever!

Jeg bruker å passe på å si; at for meg er det sånn og slik. Påstår ikke at det er SÅNN og bare SÅNN når noen spør om noe. Vi opplever ting forskjellig og smertene mine er ikke sikkert er like som dine.

Skrevet

Alle disse som har et åpenbart behov for å "se ned på" diverse mennesker av de merkeligste årsaker.

Anonym poster: fcda5c6b85a0ce6c3f87eae59d7f8031

Skrevet

Alle tråder som omhandler omskjæring, dyremishandling og drittslenging om uføre.

Ellers blir jeg litt forundret over dobbeltmoralen her inne.

F.eks er det visst helt greit å si at blek hud er stygt, rødt hår er stygt, osv, mens det blir ramaskrik om noen sier det samme om mørk hud.

På samme måte som at det virker helt greit å kritisere Kristendom, mens det er uakseptabelt om man sier noe om Islam.

Skrevet

Eg blir provosert når nokon som ber om råd i vanskelege situasjonar blir tråkka på av folk som ikkje har noko hjelp å komme med, men som berre må nytte høvet til å fortelje at dei sjølve er så mykje smartare/flinkare/bedre og aldri kunne ha stilt seg i denne posisjonen.

Skrevet

Alle de som sitter og vet om barn som blir mishandlet eller som de vet ikke har det bra hjemme uten og gjøre noe. I stede logger de inn på dib og lurer på om de bør ringe barnevernet eller ikke, og da har de vist om disse stakars ungene i mndsvis om ikke årevis. det provoserer meg! Vet mann om barn som ikke har det bra så gjør mann noe med det !!!

Skrevet

Mye som provoserer meg, men vil dra frem de som ikke har medfølelse ed andre mennesker, og ikke evner å se andres perspektiv enn sitt eget. Feks. som nevnt over.

Kremt kremt, har du sett deg i speilet

Anonym poster: c01bf914f724e96971207b41c0d4e4ba

Skrevet

Jeg blir provosert av alle som alltid skal forsvare trygdemisbrukere og sosialsnyltere.... Nå ble dere sinna tenker jeg...!

Anonym poster: dde673439bd71a482ff431719b627c3a

Skrevet

Blir litt provosert over de som leter etter trolling over alt. I noen tilfeller kan det såre, og forverre hovedinnleggers situasjon.

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Selv om jeg er frekk og kanskje litt for ærlig, er ikke dette synonymt med å ha lite medfølelse med folk som sliter og har det vondt. Jeg ser meg i speilet hver dag, liker det jeg ser og liker den jeg er. Gjør du?

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Selv om jeg er frekk og kanskje litt for ærlig, er ikke dette synonymt med å ha lite medfølelse med folk som sliter og har det vondt. Jeg ser meg i speilet hver dag, liker det jeg ser og liker den jeg er. Gjør du?

Skrevet (endret)

Blir sjeldent provosert, men kan bli lei meg på andres vegne når de skriver om vanskelige hjemmesituasjoner o.l.

Synes også at det er trist å lese dårlig kamuflerte rasistiske ytringer ... også synes jeg at det er skikkelig tøysete hvis folk ikke gidder å svare på konkrete spørsmål/blir sure hvis man etterlyser kilder, statistikk o.l. som kan underbygge påstandene deres :D

Endret av MammantilNurket
Skrevet

Hva som provoserer meg? Ganske mye, egentlig. Og alt av det handler om mennesker i vanskelige situasjoner og små barn. Urettferdighet!

Det høres kanskje klisjete ut, men hjertet mitt tåler virkelig ikke å høre om andre som har det vondt eller små barn med grusome liv og vonde skjebner.

Skrevet

vaksinemotstandere. det koker inni meg hver gang de argumenterer for egoismen sin! (ja, jeg jobber innen feltet, og har vaksinert tusenvis)

Anonym poster: 79727a6120703ec8179a1dfeb9f615cd

Skrevet

Åpenbar trolling. Sånne tråder med [tydelig oppdiktetde virkelighetsfjerne] problemstillinger som bare er laget for å provosere og hisse opp folk.

Skrevet

Ikke flytt dit, der bor det utlendinger...

Er det rart det blir gettoer når folk har slike holdninger.

Anonym poster: 8b31132f70e76643b5787f1d45cb6151

Skrevet

De som går til personangrep og kaller folk lite intelligente bare fordi de ikke deler samme mening.

Og de som forsvarer fedre som driter i barna sine.

Anonym poster: 345de29aea345122f19500bac710d267

Skrevet

vaksinemotstandere. det koker inni meg hver gang de argumenterer for egoismen sin! (ja, jeg jobber innen feltet, og har vaksinert tusenvis)

Anonym poster: 79727a6120703ec8179a1dfeb9f615cd

Hihi, tenk om en ihugga vaksinemotstander leser, og starter en diskusjon... Da er det din egen feil om du går i oppløsning pga overkok. Just sayin.... :P

Gjest overlord
Skrevet

Kom på noe som provoserer meg; kvinner som blir sammen med og/eller får barn med menn som har barn fra før og mener de selv og/eller de nye barna er de nye hovedpersonene, mens barna mannen har fra før bare spiller brysomme biroller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...