Anonym bruker Skrevet 3. februar 2013 #26 Skrevet 3. februar 2013 Besteforeldrene mine har en gård som har gått i arv i flere århundre. De bor i våningshuset på gården og for noen år siden så pusset de opp ganske mye. I forbindelse med oppussingen tok de ned mange gamle bilder som hang i kjøkkenstua. Det ene bildet var av besteforeldrene til bestemor sammen med barna deres deriblandt en død baby. Det var vanlig før å ta bilde av den døde babyen og denne babyen hadde vært død i flere måneder i påvente av at tela skulle gå slik at de kunne begrave den. Etter at de tok ned bildet begynte de å høre barnegråt i huset på natta. Det kom fra kjøkkenstua. De har ingen naboer, men hver natt kunne de høre en baby eller et barn som gråt i lange hulk. Gråten forsvant når oppussingen var ferdig og bildene, også bildet av familien med den døde babyen, kom opp igjen på veggen. Creepy!!! Anonym poster: ae174b82e19f1bc3e68657a547799466
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2013 #27 Skrevet 3. februar 2013 Fasinerende historier, men jeg blir ikke skremt!? For noen år siden ble jeg vettskremt av slike historier, nå tar jeg de ikke innpver meg og jeg blir ikke skremt. Tidligere begynte jeg å grine dersom jeg leste/hørte slike skumle historier.. Men kom med flere historier! Spennende å lese! HI Anonym poster: d3aeaf2bbfb207404260a15794085296
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2013 #28 Skrevet 3. februar 2013 Dytt! Anonym poster: ee3cc10eed42a574badc7e06343918e5
Tuttelura881 Skrevet 3. februar 2013 #29 Skrevet 3. februar 2013 I huset jeg vokste opp i opplevde vi mye rart! To ganger mens jeg har vært hjemme alene, har jeg hørt noen veldig tydelig rope på meg! Trodde vi fikk besøk, men sjekket overalt! Så da turte jeg ikke og være hjemme resten av dagen. En gang jeg satt på gulvet på rommet mitt, kjente jeg en hand som la seg over ansiktet mitt og presset meg ned mot gulvet. Det stoppet når jeg hylte og moren min kom springende inn. Nede i kjelleren (vaske kjeller), moren min turte aldri og gå ned alene dit. Så måtte bestandig være med henne, men hun fortalte meg aldri hvorfor. En dag sa jeg at jeg ville ikke gå ned dit, siden det kjentes ut som at noen sto og stirret på meg når jeg gikk opp trappen. Vist man gikk på et spesielt tidspunkt så føltes det ut som at noen sprang etter deg opp trappa. Kjempe ekkelt.. I enden av kjøkkenet var det et soverom, turte aldri og sove der alene. Hadde bestandig stygge mareritt. Turte aldri og stå med ryggen to rommet om døren av åpen. Men rart nok var den bestandig åpen :-/ En gang moren min sto på kjøkkenet og vasket kroppene. Så sa hun at det kjentes ut som at noen kom og tok tak i skuldrene på henne. Hørte at hun mistet kroppene i gulvet da. Vi kunne også høre folk gå rundt i huset, og spesielt vist jeg hadde en plastpose. Eller noe som laget en knitre lyd, hørtes det ut som at noen gikk på de. Når man lå alene på soverommet! :/ huset er heldigvis solgt nå
Denanonymegutten Skrevet 15. juni 2014 #30 Skrevet 15. juni 2014 Dette er en historie som moren til en venn fortalte til meg og venninna mi for et drøyt år siden på hyttetur langt unna alt og alle. Dette var for et par år siden da dere to var veldig små. Vi hadde akkurat begynt å leie et gårdshus av et gammelt ektepar. Kristian (faren til venninna mi) jobbet seint den dagen og du var akkurat nyfødt. Det var rimlig seint den kvelden og jeg var sliten og trøt. Du lå inne i barnevogna å sov, så jeg gikk ut for å få litt frisk luft. Så jeg gikk rundt huset, og når jeg så inn vinduet inn på stua der du lå, stod en gammel dame og holdt deg og vugget deg frem og tilbake, forsiktig. Jeg løp inn så fort jeg kunne med hjertet i halsen. Jeg gikk bort og tok babyen min fra denne underlige gamle damen. Jeg var selfølgelig livredd så jeg turte ikke være alene, så jeg løp bort til gårdseierne med svette over hele meg. Jeg forklarte akkurat hva som hadde skjed til hun vi leida av, og hun nikket, hun viste oss et gamlet bilde, dette bilde var av eierne av gården for mange år siden, også pekte damen på den ene dama på bildet. Det var denne damen som hadde stått og holdt deg noen minutter rett før. Damen som eide gården fortalte også at dette hadde skjed før, at denne damen har gått igjen i akkurat dette leiehuset... Vi flyttet ut kun noen dager senere
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #31 Skrevet 15. juni 2014 Dette er en historie som moren til en venn fortalte til meg og venninna mi for et drøyt år siden på hyttetur langt unna alt og alle. Dette var for et par år siden da dere to var veldig små. Vi hadde akkurat begynt å leie et gårdshus av et gammelt ektepar. Kristian (faren til venninna mi) jobbet seint den dagen og du var akkurat nyfødt. Det var rimlig seint den kvelden og jeg var sliten og trøt. Du lå inne i barnevogna å sov, så jeg gikk ut for å få litt frisk luft. Så jeg gikk rundt huset, og når jeg så inn vinduet inn på stua der du lå, stod en gammel dame og holdt deg og vugget deg frem og tilbake, forsiktig. Jeg løp inn så fort jeg kunne med hjertet i halsen. Jeg gikk bort og tok babyen min fra denne underlige gamle damen. Jeg var selfølgelig livredd så jeg turte ikke være alene, så jeg løp bort til gårdseierne med svette over hele meg. Jeg forklarte akkurat hva som hadde skjed til hun vi leida av, og hun nikket, hun viste oss et gamlet bilde, dette bilde var av eierne av gården for mange år siden, også pekte damen på den ene dama på bildet. Det var denne damen som hadde stått og holdt deg noen minutter rett før. Damen som eide gården fortalte også at dette hadde skjed før, at denne damen har gått igjen i akkurat dette leiehuset... Vi flyttet ut kun noen dager senere Grøss Anonymous poster hash: 0d015...932
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2014 #32 Skrevet 17. juli 2014 Dytter denne gamele tråden Anonymous poster hash: 0d1e4...944
4barns mor Skrevet 17. juli 2014 #33 Skrevet 17. juli 2014 Den høsten svigermoren min døde skulle de egentlig ha kommet på besøk til oss. Men hun fikk aldri gjort det. En stund etter at hun hadde gått bort, våknet jeg om natta at jeg skulle på do og på vei tilbake til senga så jeg ut i stua og svigermor som satt i den ene stolen vår. Hun satt som hun pleide å gjøre i den stolen. Jeg ble livredd og løp i seng. Tenkte etterpå at hun var innom på sitt siste besøk. Har senere drømt om henne, og det sies at om du drømmer om de døde, så er de hos deg..
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2014 #34 Skrevet 17. juli 2014 Den høsten svigermoren min døde skulle de egentlig ha kommet på besøk til oss. Men hun fikk aldri gjort det. En stund etter at hun hadde gått bort, våknet jeg om natta at jeg skulle på do og på vei tilbake til senga så jeg ut i stua og svigermor som satt i den ene stolen vår. Hun satt som hun pleide å gjøre i den stolen. Jeg ble livredd og løp i seng. Tenkte etterpå at hun var innom på sitt siste besøk. Har senere drømt om henne, og det sies at om du drømmer om de døde, så er de hos deg.. Da har jeg masse besøk av pappan min <3 Anonymous poster hash: 0d1e4...944
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2014 #35 Skrevet 17. juli 2014 En venninne av meg og familien måtte flytte fra huset de bodde i mens hun og tvillingsøsteren var små. De ble nemlig flyttet på om natten. Moren fant en på gulvet på kjøkkenet og en på kjøkkenbordet da de var spedbarn. Var blitt flyttet fra vuggene sine. En annen gang ble søsteren hennes flyttet fra vuggen til kjellertrappen. Det skjedde disse to gangene, og de flyttet umiddelbart etter siste gang. Foreldrene er helt oppegående normale mennesker som ikke hadde gjort dette selv. Huset står tomt den dag idag, men flere har prøvd å bo der, dog ikke særlig lenge av gangen. Anonymous poster hash: f998c...37e
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2014 #36 Skrevet 17. juli 2014 Spennende. Noen som vet om et spøkelseshus som en kan overnatte på østlandet? Anonymous poster hash: 2cd22...ca2
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2014 #37 Skrevet 17. juli 2014 Min far vokste opp på en gård i Trøndelag som har vært i slekta vår i alle år. Der skjedde det mye rart! En gang var broren min der på besøk med daværende kjæreste som hadde et barn. De la barnet til å sove på loftet og satt å så på film nede. Så sovnet begge av og våknet av at barnet gråt. Da løp moren opp på loftet, barnet sto å hylgråt og pekte ut i rommet og ropte "mannen", "mannen"! Broren min så at m&m kulene de hadde i en skål på bordet lå systematisk plassert på gulvet i sirkler i et mønster. Han fortet seg å fjerne det så ikke moren skulle bli mer redd.. Anonymous poster hash: 70074...ac8
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2014 #38 Skrevet 17. juli 2014 Spennende. Noen som vet om et spøkelseshus som en kan overnatte på østlandet? Anonymous poster hash: 2cd22...ca2 Det er et rett over grensen i Sverige iallefall. Anonymous poster hash: 0d015...932
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2014 #39 Skrevet 17. juli 2014 Tanten min har et hus med utleiedel og der går oldemoren min igjen. Hun viser seg, går i trappen og generelt er det veldig ubehagelig. Det er felles inngangsparti for utleiedelen og delen min tante bor i, og det er i fellesdelen hun oppholder seg. Flere leieboere har flyttet inn og raskt flyttet ut igjen uten spesiell grunn, uten at tanten min har fortalt om spøkeriene. Det mest creepy var da en leieboer kom og spurte tanten min om det var kjent at det spøkte i huset. Hun hadde nemlig stadig en gammel dame(min oldemor) i hælene når hun gikk opp trappen. Jenta fikk se et bilde med mange mennesker, og gjenkjente straks oldemoren min som damen i trappen. Jeg har selv vært i huset der, og synes det alltid har vært ekkelt, og føler meg aldri alene i trappegangen. Men jeg har (heldigvis) aldri sett noe. Anonymous poster hash: ede01...468
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå