Gå til innhold

Kunne du spurt din svigermor om hjelp til dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å fy faen, æsj!!! Drit i do neste gang a!!

Anonym poster: cbdae9577e9144bd87f15c8963b53f23

Videoannonse
Annonse
Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Vet ikke om jeg hadde spurt, kanskje om jeg var dårlig nok. Det jegvet er at hun hadde gjort det glatt! Hun jobber i PU med svært svaktfungerende så hun har vasket mannskit de fleste steder. Skifter dritbleier og fortsetter på lunchen hehe...

Skrevet

Hadde ikke vært noe problem å be hverken svigermor eller svigerfar (eller mine foreldre for den saks skyld) om det.

Anonym poster: 280432028c334e30edf5105aa1cf2132

Skrevet

Vet ikke om jeg hadde spurt, kanskje om jeg var dårlig nok. Det jegvet er at hun hadde gjort det glatt! Hun jobber i PU med svært svaktfungerende så hun har vasket mannskit de fleste steder. Skifter dritbleier og fortsetter på lunchen hehe...

Det er nettopp det - hun gjør det nok hvis jeg spør, men får meg ikke til å spørre. I sted sa hun at jeg skulle gå og legge meg, så kunne hun ta ettåringen. Da jeg sa at jeg måtte vaske badet først sa hun sånn halvveis at det kunne jo hun gjøre.. Vet ikke helt om hun mente det.

Anonym poster: 946817adcd046c3e22f148cf30fda9fe

Skrevet

Bonusmoren min hadde gjort det glatt, hun er helt suveren på sånne ting!!

Skrevet

Nei det kunne jeg ikke gjort. Men nå er ikke jeg så flink til å ta imot hjelp til sånne ting. Hadde jeg klart å stå opp v sengen så hadde jeg vasket selv. Gjorde det sist jeg hadde omgangssyke. Vasket skikkelig det området jeg hadde vært og på badet.

Anonym poster: e7c9df4159f99bb1dc1e3ea632f7c60c

Skrevet

Du svigermor, nå skal du høre - jeg har driti ned badet. Vil du være så snill å vaske det bort for meg?

Nei, jeg hadde nok ikke spurt om det....

Skrevet

Hadde tatt det selv.Skulle vært meget meget syk før jeg hadde latt noen andre tatt det.

Skrevet

Nei, det hadde jeg tatt selv altså. Hadde ikke spurt mannen min heller.

Skrevet

Skulle vore bra dausjuk før eg spurte nokon andre om det, og svigermor står ikkje øverst på lista over dei eg hadde spurt. Kjekk dame, men driten min skal ho sleppe å ta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...