Gå til innhold

Kunne du spurt din svigermor om hjelp til dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ligget med diaré og oppkast siden i går kveld, mannen er borte, og svigermor kommer langveisfra for å bistå meg. Badet ser mildt sagt ikke ut... Hadde et forferdelig uhell i går kveld, mannen vasket det verste før han dro. Men det er langt fra nok, badet burde skures grundig! Formen min er bedre, men er langt fra frisk. Hvis jeg spør svigermor om hjelp gjør hun det, hun er ekstremt hjelpsom. Men er det litt drøyt å spørre? Hadde ikke taklet å vaske voksenbæsj på et fremmed bad :/

Anonym poster: 946817adcd046c3e22f148cf30fda9fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på hvordan svigermoren din er. Min svigermor hadde ikke rynket på nesen av et slik spørsmålet og brettet opp ermene med en gang.

Skrevet

:o

Jeg hadde alderi spurt om det. Hadde ikke falt meg inn. Men nå kan ikke jeg spørre svigemor om hjelp til noen ting da...

jeg hadde ikke spurt min egen mor om det engang.

Skrevet

Uuh, jeg hadde ikke spurt min svigermor om det. Jeg hadde nok bare tadd meg sammen og fått det gjort før hun kom, det gjelder egentlig ikke bare svigermor men de fleste andre også :P

Skrevet

Hadde ikke spurt min mor om det forresten. Hun takler dårlig ting som kan være litt ekkelt.

Skrevet

Jeg hadde spurt pent jeg, men så har jeg et nært forhold til både mamma og svigermor. De ville ikke nølt..

Anonym poster: 1b92c663ee14cfff848f5c51c0e3e151

Skrevet

Det hadde jeg ikke spurt noen om, ikke engang min mann!

Jeg hadde tatt det selv, uansett hvor dårlig jeg hadde vært.

Anonym poster: b243103aa01438ef25c40d2757cb41c5

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det der hadde jeg ikke spurt mannen om engang!

Skrevet

Hun er som sagt ekstrem hjelpsom, så hun gjør det nok om jeg spør.. Men det er vel kanskje ikke sosialt akseptert å spørre om sånn :(

Skrevet

Er forresten gravid i 5. måned, gjør ikke saken bedre, akkurat..

Hi

Skrevet

Hehe min svigermor er vaskesjef på en skole, så hun hadde vel ikke trengt å bli spurt...men seriøst jente, klarte du å drite ut HELE badet, siden mannen din bare klarte å vaske opp litt??;D Hehe denne tråden stinker det av!;)

Anonym poster: 030f22aeea3f00820df8e3b7b96c386f

Skrevet

Hadde jeg ikke klart det selv hadde jeg bedt hun om hun kunne være så snill og gjorte for meg. Hadde ikke tenkt meg om to ganger om jeg hadde kommet hjem til hun og hun hadde drittet ned hele doen. Hadde dratt på meg hansker og vasket det ned.

Det samme hadde gjaldt min mor og gubben!

Anonym poster: 302cf2774d01f237500cb4d20daf9246

Skrevet

Har et bad på 6 kvm, så skal ikke så mye til før hele badet er å sølt ut. Men altså, det var stort sett foran toalettet og i dusjen. Satt i dusjen og lot varmt vann renne over magen, hadde kraftige kramper. Så da mannen vasket var det ikke varmt vann igjen, og han tok antageligvis det som var høyst nødvendig å ta. Dusjen tok han iallfall ikke. Men god er han som orket å ta det han tok! :)

Hi

Skrevet

Hadde jeg ikke klart det selv hadde jeg bedt hun om hun kunne være så snill og gjorte for meg. Hadde ikke tenkt meg om to ganger om jeg hadde kommet hjem til hun og hun hadde drittet ned hele doen. Hadde dratt på meg hansker og vasket det ned.

Det samme hadde gjaldt min mor og gubben!

Anonym poster: 302cf2774d01f237500cb4d20daf9246

:)

Skrevet

Eg hadde nevnt det men ikkje direkte spurt men hintet litt

Skrevet

Eg hadde nevnt det men ikkje direkte spurt men hintet litt

Det var noe sånt jeg tenkte :)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Ville nok funnet det vanskelig å spørre om, men vet at hadde jeg spurt, så hadde hun nok stått klar med vaskebytte og gummihansker før jeg var ferdig med spm..

Jeg kastet opp en god del mitt første svangerskap, og det hendte ofte at jeg så vidt rakk å åpne dodøra, eller sette meg opp for å finne bytta, før det kom, med andre ord, så hendte det tidt og ofte at jeg kastet opp utover badet eller stua/soverommet. Svigermor var hos oss 30- 60minutter pr dag å ryddet og vasket det aller viktigeste, og ordnet middag de dagene samboeren ikke klarte.. Og når hun kom og fant meg sammenkrøpet på gulvet i forsøk på å vaske opp, så fikk hun meg fort opp i sofa/seng, før hun vasket det hele opp uten å rynke på nesen engang..

Skrevet

Hadde ikke hatt problemer med å spørre om det.

Skrevet

Jeg fikk noro viruset da jeg var gravid for et par år siden. Det var spy og drit over alt, men selv så dårlig jeg var så tok jeg det såklart selv.

Anonym poster: 63b0eaec64ac00b5ab21dc807322191d

Skrevet

Nei, det hadde jeg tatt selv uansett hvor dårlig jeg måtte være.

Skrevet

Mannen min ble syk i jula. Presterte å drite/spy ut hele badet. Han var utrolig dårlig. Jeg ville ikke engang forventet at han skulle stått der å skuret badet selv! Selvfølgelig vasket jeg badet etter han (ikke bare 1, men 3 ganger på en natt). Ser noen av dere "selvfølgelig tørker opp selv" - vel, da er dere ikke så dårlige heller. Tror man vurderer selv om man klarer noe slikt mtp formen. Ingen syns vel det er noe gøy å spørre andre om å vaske opp, men av og til er det kanskje nødvendig.

Anonym poster: fa0acd97993bc64d70b88b22b13a0822

Skrevet

Mannen min ble syk i jula. Presterte å drite/spy ut hele badet. Han var utrolig dårlig. Jeg ville ikke engang forventet at han skulle stått der å skuret badet selv! Selvfølgelig vasket jeg badet etter han (ikke bare 1, men 3 ganger på en natt). Ser noen av dere "selvfølgelig tørker opp selv" - vel, da er dere ikke så dårlige heller. Tror man vurderer selv om man klarer noe slikt mtp formen. Ingen syns vel det er noe gøy å spørre andre om å vaske opp, men av og til er det kanskje nødvendig.

Ikke så dårlig nei? Vet du hva noro er?? Enkelte har nok en helt egen ståpå vilje enn andre.

Anonym poster: 63b0eaec64ac00b5ab21dc807322191d

Skrevet

Da er nok du veldig lik min gode og snille mann :) Godt slike mennesker finnes!

Hi

Skrevet

hadde ikke hatt problemer med å spørre om jeg var så dårlig at jeg ikke klarte det selv. Men kjenner jeg svigermor rett så hadde jeg ikke trengt å spørre engang, hun hadde nok bare satt igang med å vaske.

Skrevet

Hvis du klarer og skrive innlegg her, klarer du vel og vaske i full fart. eller spyle vekk det verste i dusjen.

Anonym poster: 4bde5a982ff95244a713b14deb85dbb4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...