Gå til innhold

Retter en stille takk....


Anbefalte innlegg

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Til Tine for å atter en gang redde fredag kveld med rull ut pizzabunn!

Videoannonse
Annonse
Gjest Trulte med to små
Skrevet

Grandiosa her! Noen værre??? ;) Eller kanskje bedre?

Skrevet

Både hjemmelagd saus og bunn her:-)

Men det er da jaggumeg første gang på år og dag!

Skrevet

Grandiosa her! Noen værre??? ;) Eller kanskje bedre?

Samme her. Sjuke alle sammen. Orka ikke lage noe ;)
Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Da anbefaler jeg rull ut, kjøttdeig og pizzasaus på glass, hiv på osv, i ovnen på 5 min, nesten like lett dom Grandiosa;)

Skrevet

I kveld skal vi faktisk ha big one. Kan ikke ha grandiose for den er det nemlig grønnsaker på. Skal en først spise noe dritt er det synd å ødelegge det med paprika.

Skrevet

Hjemmelaga bbq-hamburgere og hjemmelaga pom fri her! Må bare skryte litt, av mannen vel og merke ;)

Gjest overlord
Skrevet

Den smaker jo minst like ille som frossen-pizza. Å lage pizzabunn tar 5 minutt!!!

Gjest overlord
Skrevet

Den smaker jo minst like ille som frossen-pizza. Å lage pizzabunn tar 5 minutt!!!

 

Pluss heving da..

Skrevet

Her blir det "back to the 80's" med stroganofgryte, salat og hvitløksbrød :D

Skrevet

Den smaker jo minst like ille som frossen-pizza. Å lage pizzabunn tar 5 minutt!!!

 

Pluss heving da..

 

Kjevler du også? Det blir alltid så mye gris og kliss. Å lage pizzabunn er arbeid. Kjedelig arbeid.

Skrevet

Da anbefaler jeg rull ut, kjøttdeig og pizzasaus på glass, hiv på osv, i ovnen på 5 min, nesten like lett dom Grandiosa;)

pizzabunnen til Tine er flott :)
Skrevet

Hjemmelagd pizza her, med masse god ost på og cola til. Mmmm :)

Gjest overlord
Skrevet

Den smaker jo minst like ille som frossen-pizza. Å lage pizzabunn tar 5 minutt!!!

 

Pluss heving da..

 

Kjevler du også? Det blir alltid så mye gris og kliss. Å lage pizzabunn er arbeid. Kjedelig arbeid.

 

 

Det er så enkelt og går så fort at det kvalifiserer ikke til å kalles arbeid.

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Den smaker jo minst like ille som frossen-pizza. Å lage pizzabunn tar 5 minutt!!!

 

Det er jo fersk pizzadeig! 5 min, heving, melgris og oppvask....

Gjest overlord
Skrevet (endret)

Den smaker jo minst like ille som frossen-pizza. Å lage pizzabunn tar 5 minutt!!!

 

Det er jo fersk pizzadeig! 5 min, heving, melgris og oppvask....

 

Dersom du lager deig hjemme, tror du da den er holdbar i tre-fire uker slik som Tine sin?

 

Min pizzabunn inneholder: hvetemel, olivenolje, gjær, vann, salt og krydder.

 

Tine sin inneholder: Hvetemel, vann, solsikkeolje, salt, etylalkohol, hevemiddel (natriumdifosfat, natriumbikabonat), hvetestivelse, gjær, antioksidant (askorbinsyre), emulgator (mono- og diglyserider av fettsyrer). Kan inneholde spor av melk

Endret av overlord
Skrevet

Her er det biff, hjemmelaget majones, god forett av revet gulrøtter + masse annet godt tilbehør. Alt takket være fine mannen min:)

Kunne fint ha hendt at vi hadde hatt pizza med pizzabunn fra Tine. Er ike dum å ha den nei;)

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Den smaker jo minst like ille som frossen-pizza. Å lage pizzabunn tar 5 minutt!!!

 

Det er jo fersk pizzadeig! 5 min, heving, melgris og oppvask....

 

Dersom du lager deig hjemme, tror du da den er holdbar i tre-fire uker slik som Tine sin?

 

Min pizzabunn inneholder: hvetemel, olivenolje, gjær, vann, salt og krydder.

 

Tine sin inneholder: Hvetemel, vann, solsikkeolje, salt, etylalkohol, hevemiddel (natriumdifosfat, natriumbikabonat), hvetestivelse, gjær, antioksidant (askorbinsyre), emulgator (mono- og diglyserider av fettsyrer). Kan inneholde spor av melk

 

Driter jo jeg i så lenge det er godt og lettvint. Gidder ikke lage fra bunn av når det bare er meg og to grinete unger som skal ha i en fei ;)

 

Men jeg visste jo det måtte komme, "Herreguuud, lager du ikke fra bunnen av?? :o" ;)

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Grandiosa her! Noen værre??? ;) Eller kanskje bedre?

Samme her. Sjuke alle sammen. Orka ikke lage noe ;)

 

God bedring til dere!

Min unnskyldning i dag er at jeg rett og slett er lat ;)

Gjest overlord
Skrevet

Ja, ja. Kos dere med askorbinsyren og emulgatoren!

Skrevet

Den smaker jo minst like ille som frossen-pizza. Å lage pizzabunn tar 5 minutt!!!

 

Det er jo fersk pizzadeig! 5 min, heving, melgris og oppvask....

 

Dersom du lager deig hjemme, tror du da den er holdbar i tre-fire uker slik som Tine sin?

 

Min pizzabunn inneholder: hvetemel, olivenolje, gjær, vann, salt og krydder.

 

Tine sin inneholder: Hvetemel, vann, solsikkeolje, salt, etylalkohol, hevemiddel (natriumdifosfat, natriumbikabonat), hvetestivelse, gjær, antioksidant (askorbinsyre), emulgator (mono- og diglyserider av fettsyrer). Kan inneholde spor av melk

 

Driter jo jeg i så lenge det er godt og lettvint. Gidder ikke lage fra bunn av når det bare er meg og to grinete unger som skal ha i en fei ;)

 

Men jeg visste jo det måtte komme, "Herreguuud, lager du ikke fra bunnen av?? :o" ;)

Var det ikke derfor du skrev innlegget da?

 

Anonym poster: e3b3363015fd04f1b1560c2431db6861

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Ja, ja. Kos dere med askorbinsyren og emulgatoren!

 

Takk,den var kjempegod :) Brukte forresten hackit kjøttdeighakker for å spare to min til. Genial den også ;)

Skrevet

Det kan nok hende du takker, men stille høres ikke ut som deg.

 

Anonym poster: e3b3363015fd04f1b1560c2431db6861

Gjest overlord
Skrevet

Ja, ja. Kos dere med askorbinsyren og emulgatoren!

 

Takk,den var kjempegod :) Brukte forresten hackit kjøttdeighakker for å spare to min til. Genial den også ;)

 

Din kjøttdeig-spisende vandal! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...