Gjest Vicky Pollard Skrevet 1. februar 2013 #1 Skrevet 1. februar 2013 Til Tine for å atter en gang redde fredag kveld med rull ut pizzabunn!
Gjest Trulte med to små Skrevet 1. februar 2013 #2 Skrevet 1. februar 2013 Grandiosa her! Noen værre??? Eller kanskje bedre?
Tjullebolla Skrevet 1. februar 2013 #3 Skrevet 1. februar 2013 Både hjemmelagd saus og bunn her:-) Men det er da jaggumeg første gang på år og dag!
SmellyCat Skrevet 1. februar 2013 #4 Skrevet 1. februar 2013 Grandiosa her! Noen værre??? Eller kanskje bedre? Samme her. Sjuke alle sammen. Orka ikke lage noe
Gjest Vicky Pollard Skrevet 1. februar 2013 #5 Skrevet 1. februar 2013 Da anbefaler jeg rull ut, kjøttdeig og pizzasaus på glass, hiv på osv, i ovnen på 5 min, nesten like lett dom Grandiosa;)
Elsker livet Skrevet 1. februar 2013 #7 Skrevet 1. februar 2013 I kveld skal vi faktisk ha big one. Kan ikke ha grandiose for den er det nemlig grønnsaker på. Skal en først spise noe dritt er det synd å ødelegge det med paprika.
Major HotLips Houlihan Skrevet 1. februar 2013 #8 Skrevet 1. februar 2013 Hjemmelaga bbq-hamburgere og hjemmelaga pom fri her! Må bare skryte litt, av mannen vel og merke
Gjest overlord Skrevet 1. februar 2013 #9 Skrevet 1. februar 2013 Den smaker jo minst like ille som frossen-pizza. Å lage pizzabunn tar 5 minutt!!!
Gjest overlord Skrevet 1. februar 2013 #10 Skrevet 1. februar 2013 Den smaker jo minst like ille som frossen-pizza. Å lage pizzabunn tar 5 minutt!!! Pluss heving da..
MammantilNurket Skrevet 1. februar 2013 #11 Skrevet 1. februar 2013 Her blir det "back to the 80's" med stroganofgryte, salat og hvitløksbrød
Elsker livet Skrevet 1. februar 2013 #12 Skrevet 1. februar 2013 Den smaker jo minst like ille som frossen-pizza. Å lage pizzabunn tar 5 minutt!!! Pluss heving da.. Kjevler du også? Det blir alltid så mye gris og kliss. Å lage pizzabunn er arbeid. Kjedelig arbeid.
MammantilNurket Skrevet 1. februar 2013 #13 Skrevet 1. februar 2013 Da anbefaler jeg rull ut, kjøttdeig og pizzasaus på glass, hiv på osv, i ovnen på 5 min, nesten like lett dom Grandiosa;) pizzabunnen til Tine er flott
Foccacia Skrevet 1. februar 2013 #14 Skrevet 1. februar 2013 Hjemmelagd pizza her, med masse god ost på og cola til. Mmmm
Gjest overlord Skrevet 1. februar 2013 #15 Skrevet 1. februar 2013 Den smaker jo minst like ille som frossen-pizza. Å lage pizzabunn tar 5 minutt!!! Pluss heving da.. Kjevler du også? Det blir alltid så mye gris og kliss. Å lage pizzabunn er arbeid. Kjedelig arbeid. Det er så enkelt og går så fort at det kvalifiserer ikke til å kalles arbeid.
Gjest Vicky Pollard Skrevet 1. februar 2013 #16 Skrevet 1. februar 2013 Den smaker jo minst like ille som frossen-pizza. Å lage pizzabunn tar 5 minutt!!! Det er jo fersk pizzadeig! 5 min, heving, melgris og oppvask....
Gjest overlord Skrevet 1. februar 2013 #17 Skrevet 1. februar 2013 (endret) Den smaker jo minst like ille som frossen-pizza. Å lage pizzabunn tar 5 minutt!!! Det er jo fersk pizzadeig! 5 min, heving, melgris og oppvask.... Dersom du lager deig hjemme, tror du da den er holdbar i tre-fire uker slik som Tine sin? Min pizzabunn inneholder: hvetemel, olivenolje, gjær, vann, salt og krydder. Tine sin inneholder: Hvetemel, vann, solsikkeolje, salt, etylalkohol, hevemiddel (natriumdifosfat, natriumbikabonat), hvetestivelse, gjær, antioksidant (askorbinsyre), emulgator (mono- og diglyserider av fettsyrer). Kan inneholde spor av melk Endret 1. februar 2013 av overlord
pip pip Skrevet 1. februar 2013 #18 Skrevet 1. februar 2013 Her er det biff, hjemmelaget majones, god forett av revet gulrøtter + masse annet godt tilbehør. Alt takket være fine mannen min:) Kunne fint ha hendt at vi hadde hatt pizza med pizzabunn fra Tine. Er ike dum å ha den nei;)
Gjest Vicky Pollard Skrevet 1. februar 2013 #19 Skrevet 1. februar 2013 Den smaker jo minst like ille som frossen-pizza. Å lage pizzabunn tar 5 minutt!!! Det er jo fersk pizzadeig! 5 min, heving, melgris og oppvask.... Dersom du lager deig hjemme, tror du da den er holdbar i tre-fire uker slik som Tine sin? Min pizzabunn inneholder: hvetemel, olivenolje, gjær, vann, salt og krydder. Tine sin inneholder: Hvetemel, vann, solsikkeolje, salt, etylalkohol, hevemiddel (natriumdifosfat, natriumbikabonat), hvetestivelse, gjær, antioksidant (askorbinsyre), emulgator (mono- og diglyserider av fettsyrer). Kan inneholde spor av melk Driter jo jeg i så lenge det er godt og lettvint. Gidder ikke lage fra bunn av når det bare er meg og to grinete unger som skal ha i en fei Men jeg visste jo det måtte komme, "Herreguuud, lager du ikke fra bunnen av?? "
Gjest Trulte med to små Skrevet 1. februar 2013 #20 Skrevet 1. februar 2013 Grandiosa her! Noen værre??? Eller kanskje bedre? Samme her. Sjuke alle sammen. Orka ikke lage noe God bedring til dere! Min unnskyldning i dag er at jeg rett og slett er lat
Gjest overlord Skrevet 1. februar 2013 #21 Skrevet 1. februar 2013 Ja, ja. Kos dere med askorbinsyren og emulgatoren!
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2013 #22 Skrevet 1. februar 2013 Den smaker jo minst like ille som frossen-pizza. Å lage pizzabunn tar 5 minutt!!! Det er jo fersk pizzadeig! 5 min, heving, melgris og oppvask.... Dersom du lager deig hjemme, tror du da den er holdbar i tre-fire uker slik som Tine sin? Min pizzabunn inneholder: hvetemel, olivenolje, gjær, vann, salt og krydder. Tine sin inneholder: Hvetemel, vann, solsikkeolje, salt, etylalkohol, hevemiddel (natriumdifosfat, natriumbikabonat), hvetestivelse, gjær, antioksidant (askorbinsyre), emulgator (mono- og diglyserider av fettsyrer). Kan inneholde spor av melk Driter jo jeg i så lenge det er godt og lettvint. Gidder ikke lage fra bunn av når det bare er meg og to grinete unger som skal ha i en fei Men jeg visste jo det måtte komme, "Herreguuud, lager du ikke fra bunnen av?? " Var det ikke derfor du skrev innlegget da? Anonym poster: e3b3363015fd04f1b1560c2431db6861
Gjest Vicky Pollard Skrevet 1. februar 2013 #23 Skrevet 1. februar 2013 Ja, ja. Kos dere med askorbinsyren og emulgatoren! Takk,den var kjempegod Brukte forresten hackit kjøttdeighakker for å spare to min til. Genial den også
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2013 #24 Skrevet 1. februar 2013 Det kan nok hende du takker, men stille høres ikke ut som deg. Anonym poster: e3b3363015fd04f1b1560c2431db6861
Gjest overlord Skrevet 1. februar 2013 #25 Skrevet 1. februar 2013 Ja, ja. Kos dere med askorbinsyren og emulgatoren! Takk,den var kjempegod Brukte forresten hackit kjøttdeighakker for å spare to min til. Genial den også Din kjøttdeig-spisende vandal!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå