Gå til innhold

Hvilket foundation bruker du?


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg bruker everyday minerals eller true match.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare minerals pudder.

Har prøvd Clinique også, men synes ikke pudderet dekker godt nok.

Skrevet

Mary Kay sin er fin. Bruker mineralpudderet i samme merke også :-)

 

Anonym poster: 25649470fcd4f572be1e47c18debcab5

Skrevet

Kanebo foundation og kanebo pudder

 

Anonym poster: 0d6a4468d5e0ba189334d36c9d8bdb4e

Skrevet

Jeg bruker Estēe Lauder sin. Det er vel mere en fuktighetskrem, men med litt farge som dekker utrolig bra og levner en fin glød. Den er ganske dyr egentlig, men verdt det! Slipper ekstra fuktighetskrem, den er med solfaktor, og den er drøy i bruk:)

Skrevet

Bruker Id mineral foundation, anbefales :)

Skrevet

Jeg bruker Bobbi Brown sitt foundation-pudder og er superfornøyd med det :)

 

Anonym poster: afd82392b33489c68926517159392f72

Skrevet

Jeg blir veldig stiv i maska av mineralsminke. Vanligvis bruker jeg ikke foundation, noen ganger bruker jeg loreals BB.. Men på jakt etter en god parabenfri foundation var jeg innom origins (som jeg ellers elsker produktene til!) men den var oljete og rar, før jeg landet på Mac's face and body foundation. Bruker kost så det er bare å legge på flere "lag" til man blir fornøyd. Jeg liker den veldig godt! :)

Skrevet

Estee Lauder DayWear for fet hud, matter veldig fin ned, holder hele dagen, og har høy faktor (dyr, men kjøper i USA, litt rimeligere). Synes den er litt tykk i konsistensen, blir litt udrøy, så blander en liten dråpe fuktighetskrem i før jeg legger den på. Liker dagkremen med farge også, fikk prøve på den en gang, men fant den ikke på de amerikanske nettsidene.

 

ID pudder er også fint, liker at jeg kan legge et ekstra "lag" på f.eks kviser og mørke ringer under øynenen først, og så legge pudder over hele etterpå, slipper egen consealer, og det ser ikke ut som jeg har flekksparklet ansiktet ;)

 

Synes det er viktig med faktor i sminken, særlig om sommeren siden ansiktet mitt ikke tåler solkrem (har prøvd alle varianter, får kviseutbrudd hver gang). Eneste fordelen med fet hud er færre rynker, tenker holde det slik en stund til :)

 

Anonym poster: 672ddb678c234e3cd17cf1edc99b03ed

Skrevet

Jeg faller alltid til mace til den flate tuba til max factor. Nr 105.

 

Anonym poster: e1567f8e82c92f2b26004e83673490b6

Skrevet

H&M sitt pudder, ingen foundation

 

Anonym poster: 7eab2afacd812bef1a400fea806603ee

Skrevet

Dream matte mouse funker best på meg, har prøvd det meste

 

Anonym poster: 7721afd2f3c820c73650f7d2711927d3

Skrevet

Har brukt Kanebo og ID men nå bruker jeg Artdeco:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...