megmegmeg Skrevet 1. februar 2013 #26 Skrevet 1. februar 2013 jeg bruker everyday minerals eller true match.
Flettfrid og lilleprins Skrevet 1. februar 2013 #27 Skrevet 1. februar 2013 Bare minerals pudder. Har prøvd Clinique også, men synes ikke pudderet dekker godt nok.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2013 #28 Skrevet 1. februar 2013 Mary Kay sin er fin. Bruker mineralpudderet i samme merke også :-) Anonym poster: 25649470fcd4f572be1e47c18debcab5
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2013 #29 Skrevet 1. februar 2013 Kanebo foundation og kanebo pudder Anonym poster: 0d6a4468d5e0ba189334d36c9d8bdb4e
Countess Skrevet 1. februar 2013 #30 Skrevet 1. februar 2013 Jeg bruker Estēe Lauder sin. Det er vel mere en fuktighetskrem, men med litt farge som dekker utrolig bra og levner en fin glød. Den er ganske dyr egentlig, men verdt det! Slipper ekstra fuktighetskrem, den er med solfaktor, og den er drøy i bruk:)
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2013 #32 Skrevet 1. februar 2013 Jeg bruker Bobbi Brown sitt foundation-pudder og er superfornøyd med det Anonym poster: afd82392b33489c68926517159392f72
L-8 Skrevet 1. februar 2013 #33 Skrevet 1. februar 2013 Jeg blir veldig stiv i maska av mineralsminke. Vanligvis bruker jeg ikke foundation, noen ganger bruker jeg loreals BB.. Men på jakt etter en god parabenfri foundation var jeg innom origins (som jeg ellers elsker produktene til!) men den var oljete og rar, før jeg landet på Mac's face and body foundation. Bruker kost så det er bare å legge på flere "lag" til man blir fornøyd. Jeg liker den veldig godt!
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2013 #34 Skrevet 1. februar 2013 Estee Lauder DayWear for fet hud, matter veldig fin ned, holder hele dagen, og har høy faktor (dyr, men kjøper i USA, litt rimeligere). Synes den er litt tykk i konsistensen, blir litt udrøy, så blander en liten dråpe fuktighetskrem i før jeg legger den på. Liker dagkremen med farge også, fikk prøve på den en gang, men fant den ikke på de amerikanske nettsidene. ID pudder er også fint, liker at jeg kan legge et ekstra "lag" på f.eks kviser og mørke ringer under øynenen først, og så legge pudder over hele etterpå, slipper egen consealer, og det ser ikke ut som jeg har flekksparklet ansiktet Synes det er viktig med faktor i sminken, særlig om sommeren siden ansiktet mitt ikke tåler solkrem (har prøvd alle varianter, får kviseutbrudd hver gang). Eneste fordelen med fet hud er færre rynker, tenker holde det slik en stund til Anonym poster: 672ddb678c234e3cd17cf1edc99b03ed
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2013 #35 Skrevet 1. februar 2013 Jeg faller alltid til mace til den flate tuba til max factor. Nr 105. Anonym poster: e1567f8e82c92f2b26004e83673490b6
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2013 #37 Skrevet 1. februar 2013 H&M sitt pudder, ingen foundation Anonym poster: 7eab2afacd812bef1a400fea806603ee
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2013 #38 Skrevet 1. februar 2013 Dream matte mouse funker best på meg, har prøvd det meste Anonym poster: 7721afd2f3c820c73650f7d2711927d3
Hildemor fra vest Skrevet 1. februar 2013 #39 Skrevet 1. februar 2013 Har brukt Kanebo og ID men nå bruker jeg Artdeco:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå