Gå til innhold

Hvilket foundation bruker du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har prøvd så mange forskjellige, blir aldri fornøyd. Enten er det for tykt eller for tynt, for lite dekkende eller for vanskelig å legge fint.

Mineralfoundation er det nærmeste jeg kommer det perfekte, men finner ikke et merke jeg er fornøyd med.

Hva bruker du?

Anonym poster: f4e96acf8a3fe52472801a071a53402d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare minerals pudder foundation. Medium blandet med fairly medium om vinteren. Blanding av medium og medium beige sommerhalvåret.

Skrevet

Mineralpudder her også. Er veldig fornøyd med pudderet fra Everyday minerals.

Skrevet

Samme her. Bruker den som matter - synes den er bedre enn "original". Er fornøyd med ID make up. Har prøvd et par andre mineralpudder men det er ikke så bra for min hud.

Anonym poster: 1e82392bea3fb8d599193ae0f6e8388c

Skrevet

I.d Bare Minerals her

Anonym poster: 479d9b4bf36047e3e2834166120d72ca

Skrevet

Max Factor. Har prøvd mange andre, men ingen slår Max :)

Skrevet

Har pleid å bruke id-mineral sitt pudder.. Nå går det kun i Loreal sin bb cream + bb pudder :)

Skrevet

No7 Mineralpudder. Og rouge.

Skrevet

Clinique. Ingen fondation slår den.

Anonym poster: ba70f4fe34a4c95972ce76984ff676d3

Skrevet

Lancome sin som er slik ekstra holdbar. Veldig forbøyd! Om jeg vil ha den litt mer sminket looken tar jeg mineral pudder over.

Skrevet

Sverger også til clinique sin. Har prøvd andre, bla mineralpudder, men går alltid tilbake til C:-)

Skrevet

max factor, age renew foundation. fåes på hennes og kaphal + vita osv... den er den beste jeg har prøvd!!! dekker veldig veldig bra..... har prøvd å finne en perfekt i alle år, og eeeendelig fant jeg den.

prøv den ;) billigere enn alle de der id osv...

Anonym poster: 14e1bf243f2e96fc94a20286f7dff1d2

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Marykay faktisk. Var på et party og kjøpte den fordi den passa akkurat min hudfarge. Trenger bare å ta på problemområdene, så slipper å smøre inn hele fjeset. Tar solpudder på om jeg skal dolle meg litt :P

Skrevet

Oj, her var det mange forskjellige fine tips;)

Takk for svar:))

Anonym poster: a0adaf7f1bf7691b91a326fc5464a10a

Skrevet

Id Bare Minerals. Alternativt Glo Minerals eller Every Day Minerals.

Skrevet

Chanel vitalumiere !

Den beste for meg!

Bruker også den. Fantastisk god :)

Skrevet

Max factor. Svart liten tube med en x på. Det er den beste jeg har prøvd. Har prøvd både dyrt og billig.

Skrevet

For tiden bruker jeg id. Den dekker helt perfekt, men når jeg har tørr hud så er den ikke så bra. Da krakelerer den.

Skrevet

Har prøvd mineralsminke uten hell. men omsider fant jeg Ripar covermakeup. Super lett å ta på(fuktig svamp og klappe på ), jeg har ofte røde kinn og denne dekker det perfekt. Anbefales virkelig.

Skrevet

I.d bare minerals. Men om du er ute ettet en perfekt fundation så vil jeg annbefale Mac fix fluid. Koster 230kr. Kjøper hos MAC butikker eller Kicks foreksempel. Google it.

Den ser utrolig naturlig ut, dekker godt, er bra for huden og finnes i mange farger, tykkelse og alt ettersom hvilken hud du har.

Jeg har lett lenge etter den perfekte fundation og den er kanon. Men et tynt lag fuktighetskrem under er det helt fantastisk!!

Anonym poster: dfffa78bc14b2eb396f5502d3e8c9b16

Skrevet

Bruker bare BB cream fra Garnier. Har tidligere brukt id, men den funker ikke på tørr vinterhud.

Anonym poster: 41d2416aab91ae4328d803cf3f993ffb

Skrevet

For tiden bruker jeg id. Den dekker helt perfekt, men når jeg har tørr hud så er den ikke så bra. Da krakelerer den.

Prøv med en god primer under, da kan du kanskje unngå at foundation sprekker opp;-)

Bare escentuals bruker jeg, grei pris på beautybay.com.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...