Anonym bruker Skrevet 31. januar 2013 #1 Skrevet 31. januar 2013 Har prøvd så mange forskjellige, blir aldri fornøyd. Enten er det for tykt eller for tynt, for lite dekkende eller for vanskelig å legge fint. Mineralfoundation er det nærmeste jeg kommer det perfekte, men finner ikke et merke jeg er fornøyd med. Hva bruker du? Anonym poster: f4e96acf8a3fe52472801a071a53402d
Elsker livet Skrevet 31. januar 2013 #2 Skrevet 31. januar 2013 Bare minerals pudder foundation. Medium blandet med fairly medium om vinteren. Blanding av medium og medium beige sommerhalvåret.
En av hver+en til Skrevet 31. januar 2013 #3 Skrevet 31. januar 2013 Mineralpudder her også. Er veldig fornøyd med pudderet fra Everyday minerals.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2013 #4 Skrevet 31. januar 2013 Samme her. Bruker den som matter - synes den er bedre enn "original". Er fornøyd med ID make up. Har prøvd et par andre mineralpudder men det er ikke så bra for min hud. Anonym poster: 1e82392bea3fb8d599193ae0f6e8388c
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2013 #5 Skrevet 31. januar 2013 I.d Bare Minerals her Anonym poster: 479d9b4bf36047e3e2834166120d72ca
Light of my life Skrevet 31. januar 2013 #6 Skrevet 31. januar 2013 Max Factor. Har prøvd mange andre, men ingen slår Max
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 31. januar 2013 #7 Skrevet 31. januar 2013 Har pleid å bruke id-mineral sitt pudder.. Nå går det kun i Loreal sin bb cream + bb pudder
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2013 #9 Skrevet 31. januar 2013 Clinique. Ingen fondation slår den. Anonym poster: ba70f4fe34a4c95972ce76984ff676d3
<3 lykkeligeida er mamma <3 Skrevet 31. januar 2013 #11 Skrevet 31. januar 2013 Lancome sin som er slik ekstra holdbar. Veldig forbøyd! Om jeg vil ha den litt mer sminket looken tar jeg mineral pudder over.
Mor di! Skrevet 31. januar 2013 #12 Skrevet 31. januar 2013 Sverger også til clinique sin. Har prøvd andre, bla mineralpudder, men går alltid tilbake til C:-)
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2013 #13 Skrevet 31. januar 2013 max factor, age renew foundation. fåes på hennes og kaphal + vita osv... den er den beste jeg har prøvd!!! dekker veldig veldig bra..... har prøvd å finne en perfekt i alle år, og eeeendelig fant jeg den. prøv den billigere enn alle de der id osv... Anonym poster: 14e1bf243f2e96fc94a20286f7dff1d2
Gjest Sekretøsa Skrevet 31. januar 2013 #14 Skrevet 31. januar 2013 Marykay faktisk. Var på et party og kjøpte den fordi den passa akkurat min hudfarge. Trenger bare å ta på problemområdene, så slipper å smøre inn hele fjeset. Tar solpudder på om jeg skal dolle meg litt
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2013 #15 Skrevet 31. januar 2013 Oj, her var det mange forskjellige fine tips;) Takk for svar:)) Anonym poster: a0adaf7f1bf7691b91a326fc5464a10a
LillaGorilla♥♥ Skrevet 31. januar 2013 #16 Skrevet 31. januar 2013 Id Bare Minerals. Alternativt Glo Minerals eller Every Day Minerals.
løvebrøl Skrevet 31. januar 2013 #17 Skrevet 31. januar 2013 Chanel vitalumiere ! Den beste for meg! Bruker også den. Fantastisk god
DaTuMa Skrevet 31. januar 2013 #18 Skrevet 31. januar 2013 Max factor. Svart liten tube med en x på. Det er den beste jeg har prøvd. Har prøvd både dyrt og billig.
Von Hertelhofen Skrevet 31. januar 2013 #20 Skrevet 31. januar 2013 For tiden bruker jeg id. Den dekker helt perfekt, men når jeg har tørr hud så er den ikke så bra. Da krakelerer den.
♥ Løvemamma ♥ Skrevet 31. januar 2013 #21 Skrevet 31. januar 2013 Har prøvd mineralsminke uten hell. men omsider fant jeg Ripar covermakeup. Super lett å ta på(fuktig svamp og klappe på ), jeg har ofte røde kinn og denne dekker det perfekt. Anbefales virkelig.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2013 #23 Skrevet 31. januar 2013 I.d bare minerals. Men om du er ute ettet en perfekt fundation så vil jeg annbefale Mac fix fluid. Koster 230kr. Kjøper hos MAC butikker eller Kicks foreksempel. Google it. Den ser utrolig naturlig ut, dekker godt, er bra for huden og finnes i mange farger, tykkelse og alt ettersom hvilken hud du har. Jeg har lett lenge etter den perfekte fundation og den er kanon. Men et tynt lag fuktighetskrem under er det helt fantastisk!! Anonym poster: dfffa78bc14b2eb396f5502d3e8c9b16
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2013 #24 Skrevet 31. januar 2013 Bruker bare BB cream fra Garnier. Har tidligere brukt id, men den funker ikke på tørr vinterhud. Anonym poster: 41d2416aab91ae4328d803cf3f993ffb
BellaSuz Skrevet 1. februar 2013 #25 Skrevet 1. februar 2013 For tiden bruker jeg id. Den dekker helt perfekt, men når jeg har tørr hud så er den ikke så bra. Da krakelerer den. Prøv med en god primer under, da kan du kanskje unngå at foundation sprekker opp;-) Bare escentuals bruker jeg, grei pris på beautybay.com.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå